2o DRIFT ALL STARS - ΛΙΜΑΝΙ ΛΑΥΡΙΟΥ 20-21/10/2012

2o DRIFT ALL STARS - ΛΙΜΑΝΙ ΛΑΥΡΙΟΥ 20-21/10/2012

Επειτα από τον εκπληκτικό αγώνα του Drift All Stars στο Ηράκλειο της Κρήτης, σειρά είχε το Λιμάνι του Λαυρίου, όπου το θέαμα αναμενόταν ακόμα πιο δυνατό με τις συμμετοχές να είναι ακόμα περισσότερες και να φτάνουν τις 45. Το lineup ήταν άκρως εκρηκτικό, με τους καλύτερους οδηγούς από Ελλάδα, Αγγλία, Ολλανδία, Ιρλανδία και Ουκρανία, αλλά και πολλές δυνατές συμμετοχές από Κύπρο, όπου το drift έχει κάνει εντυπωσιακά μεγάλη άνοδο.

Ηταν φυσικά αναμενόμενο ότι θα παρακολουθούσαμε θέαμα υψηλού επιπέδου. Τίποτα όμως δεν μας είχε προετοιμάσει για τέτοιο θέαμα, αφού οι κορυφαίοι drifters έκαναν απίστευτα περάσματα με υψηλές ταχύτητες, πάντα με άφθονο καπνό, αλλάζοντας περισσότερα από 500 ελαστικά κατά την διάρκεια του σαββατοκύριακου!

Το Σάββατο έγιναν μονάχα ελεύθερα περάσματα, ώστε Έλληνες και ξένοι να συνηθίσουν την νέα χάραξη της πίστας η οποία τροποποιήθηκε από τους κριτές του European series Drift και έγινε πιο στενή απ'ότι συνήθως, ενώ τα clipping zones ανάγκαζαν τους οδηγούς για περάσματα με πιο ανοιχτή γραμμή, αλλά σαφώς μεγαλύτερη γωνία.

Την Κυριακή ξεκίνησαν τα βαθμολογημένα περάσματα όπου καλύτερος όλων ήταν ο Σταύρος Γιάννη, με ένα εντυπωσιακά φουσκωμένο BMW E30 Turbo. Το απόγευμα ξεκίνησαν τα διπλά περάσματα, τα οποία εκτόξευσαν το θέαμα και ξεσήκωσαν τους 2.500 θεατές που ζέσταιναν την ατμόσφαιρα με συνεχές χειροκρότημα.

Στην πρώτη θέση σκαρφάλωσε ο "Ela Koko" Γιώργος Χριστοφόρου, με το BMW E30 325 Turbo, έπειτα από την σκληρή μάχη στον τελικό με τον Nigel Colfer και το Nissan 200SX με κινητήρα 1JZ. Η μάχη τους ήταν εκπληκτική, με πρακτικά αλάνθαστα περάσματα, όμως αυτήν την φορά ο Χριστοφόρου δεν άφησε περιθώρια στον εξαιρετικό Ιρλανδό να του στερήσει την νίκη.

Στην 3η θέση βρέθηκε ο ουκρανός Dmitriy Illyuk με το "αθάνατο" Nissan 200SX της Kenda Tyres το οποίο επέζησε έπειτα από άπειρες επαφές, μηχανικά προβλήματα, αλλά και μία εντυπωσιακή έξοδο στα jerseys στην σκληρή μάχη του με τον Χριστοφόρου για την 4άδα. Ο Illyuk είχε μάλιστα μία από τις κορυφαίες μάχες της ημέρας με τον Χρήστο Χαντζαρά, που οδήγησε για ακόμα μια φορά εκπληκτικά, αλλά η επαφή του με τον Ουκρανό του στέρησε μια θέση στην 4άδα.

Πρώτος από τους Έλληνες τερμάτισε ο Χάρκας στην 4η θέση, με το πολύ δυνατό BMW E30 V8 που οδήγησε όλο το σαββατοκύριακο πολύ καθαρά και σταθερά. Στην 5η θέση βρέθηκε ο Driftking της Ολλανδίας, Paul Vlasbom, με το BMW E36 Touring ο οποίος χάρη στην φοβερή του εμπειρία έκανε ελάχιστα λάθη, ενώ ήταν και ο αγαπημένος των θεατών, αφού σε κάθε πέρασμα από την κερκίδα δεν ξεχνούσε ποτέ να ανάβει τα φώτα του.

Στην έκτη θέση και ταυτόχρονα δεύτερος ανάμεσα στους Έλληνες, ο Θωμάς Παπαπάσχος της Driving Academy, με το Power project Nissan Silvia S14.5 ο οποίος, αν και με λιγότερη αγωνιστική εμπλοκή τον τελευταίο χρόνο από τους υπόλοιπους οδηγούς, οδήγησε εκπληκτικά, αφήνοντας εκτός 4άδας τον εξαιρετικό Martin Richards με το Toyota Soarer.

Για όσους έκαναν το λάθος και έχασαν αυτόν τον αγώνα να τους πούμε να μην κάνουν το ίδιο λάθος και την επόμενη χρονιά, αφού η Pro Action Racing έδωσε τον καλύτερο της εαυτό για να μας δώσει τον καλύτερο αγώνα Drift που έχουμε παρακολουθήσει σε Ελληνικό έδαφος.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΘΕΣΗ  ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ

1  Xριστοφόρου Γιώργος

2  Nigel Colfer

3  Dmitriy Illyuk

4  Χάρκας Αναστάσιος

5  Paul Vlassbom

6  Παπαπάσχος Θωμάς

7  Μιχάλης Ανδρέας

8  Παπαγεωργίου Γιώργος

9  Γιάννη Σταύρος

10  Pete Barber

11  Χαντζαράς Χρήστος

12  Θεοδοσιου Μάριος

13  Martin Richards

14  Mark Reime

15  Μεταξάκης Στέλιος

16  Ασλάνης Μάνος

17  Γρηγορίου Σέρτζιο

18  Βουτάνης Ευριπίδης

19  Στεφανάτος Βασίλης

20  Λυμπέρης Χάρης

21  Τσιλιμπόνης Γιώργος

22  Κυριακουδης Αποστόλης

23  Λαγούτος Χρήστος

24  Τσουρι Χαράλαμπος

25  Γαβριήλ Αλέξης

26  Patak Nikolas

27  Αντωνίου Ανδρέας

28  Σπανογιάννης Μάρκος

29  Γιόμελος Θεοδόσιος

30  Κουριεφς Άγγελος

31  Πούλιας Κώστας

32  Κοράκης Θανάσης

 

Αρθρογράφος

 

H Alfa Romeo πιθανόν να διατηρήσει τους ICE κινητήρες στο μέλλον

H Alfa Romeo πιθανόν να διατηρήσει τους ICE κινητήρες στο μέλλον

Η Alfa Romeo ίσως αλλάξει γραμμή πλεύσης και να μην εξηλεκτρίσει όλα τα μοντέλα της αν ο κόσμος συνεχίζει να ζητάει κινητήρες εσωτερικής καύσης.