4ο Dynoday Κεντρικής Ελλάδας By Autospeed
To 4o Dynoday κεντρικής Ελλάδας by AutoSpeed έγινε το διήμερο 30-31 Μαρτίου και το κατάλαβαν οι πάντες, αφού τόσοι κόφτες μαζεμένοι είχαν πολύ καιρό να χτυπήσουν στη Θεσσαλία! Αν τώρα εσύ περιμένεις μόνο 15 νοματαίους να πίνουν καφέδες και να μιλάνε για φιλτροχοάνες και σκάστρες, ατύχησες! Σε αυτό το πολύ πετυχημένο event, o αριθμός των αυτοκινήτων που δυναμομετρήθηκαν ήταν 80+, ενώ υπήρχαν και κάποια ως «εκθέματα» για να γουστάρει περισσότερο ο κόσμος. Μάλλον κάνω λάθος που λέω σκέτο «κόσμος», αφού το «κοσμοσυρροή» ταιριάζει πολύ περισσότερο σε αυτό που έγινε στη Λάρισα.
Το event ξεκίνησε Σάββατο πρωί, έληξε την Κυριακή το βράδυ και σε κάποιες φάσεις υπήρχε το αδιαχώρητο, υπολογίζουν για 3.000 άτομα (!) να πέρασαν απ’ τις εγκαταστάσεις της AutoSpeed εκείνο το ΣΚ. Το «δεν έβρισκες να κάτσεις» πιστεύω πως είναι αυτονόητο, με το ζόρι έβρισκες να παρκάρεις στην γύρω περιοχή! Και αν κοιτούσες τα παρκαρισμένα, καταλάβαινες πως είχαν έρθει πολλοί από τις γύρω πόλεις (Βόλο, Καρδίτσα, Λαμία, Τρίκαλα), αλλά και ότι υπήρχαν τρελαμένοι που ήρθαν από Πρέβεζα, Θεσσαλονίκη, Γιαννιτσά και ....Αλεξανδρούπολη!!! Σε αυτό βοήθησαν πολύ τα εκπληκτικά παιδιά του Street Thugs Θεσσαλίας, συνδιοργανωτές του event.
Εντύπωση έκανε η σοβαρή οργάνωση, σε όλη τη διάρκεια του dynoday υπήρχε εκφωνητής που καλούσε τα αυτοκίνητα για δυναμομέτρηση, ανακοίνωνε αποτελέσματα και ενημέρωνε τους θεατές για τους δωροθέτες και τους χορηγούς.
Οι χορηγοί του event ήταν παρόντες με δώρα που κληρώθηκαν στους συμμετέχοντες, το Power Automotive Magazine ήταν χορηγός επικοινωνίας μαζί με το FotoZoom, ενώ μεγάλοι χορηγοί ήταν οι: Λιπαντικά Total Energies, Turbo Exelixis, RTMG Performance, Gatzelakis Transmition, ανταλλακτικά Inter Cars, Drakos Engineering, Vampire Exhaust, Kournoutis Rektifie, AutoSpeed, Αφοί Αντωνίου, Racer Logic (Renegate Fuels), Magos Performance, E-Tuners Motorsport, Integrated Calibration R&D και Cava Tsinas. Τα δώρα ήταν πάρα πολλά, μεταξύ των οποίων ήταν ένα μπλοκέ διαφορικό, προσφορά της Gatzelakis Transmition, ένα turbo προσφορά της Turbo Exelixis και μία πολλαπλή εισαγωγής από την Vampire Exhaust, τα οποία δόθηκαν στα πιο δυνατά αυτοκίνητα που μετρήθηκαν.
Μόνο που η διοργάνωση δεν ήταν απλά «έλα και δες αμάξια να ρίχνουν άκαυστες». Για να περάσει καλά ο κόσμος, υπήρχε επαγγελματίας DJ, χορεύτριες pole dancing απ’ τη σχολή χορού Real Dance, ένα VW T2 – καντίνα με barman/barwoman για να ξεδιψάς και περίπτερα απ’ τους μεγάλους χορηγούς RTMG Performance, ανταλλακτικά Intercars και λιπαντικά Total Energies.
Όπως καταλαβαίνεις, δεν είναι δυνατόν να δείξουμε τα 80+ αυτοκίνητα που μετρήθηκαν, απλά κάναμε μία επιλογή και σας δείχνουμε ορισμένα από αυτά, τα οποία κέντρισαν το ενδιαφέρον μας λίγο περισσότερο.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Κατηγορία 1.800cc+
-
ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΙΔΗΣ Audi 80 4.200CC Twin turbo 1.142,6Ps
-
ΜΠΑΣΙΑΣ BMW E46 Compact turbo (low boost) 822,0Ps
-
ΜΑΡΜΑΡΑΣ BMW E36 M3 TURBO 712,8Ps
-
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ Mitsubishi EVO 9 696,8Ps
-
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Honda Civic Type-R FN2 turbo 648,9Ps
-
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ VW Golf R VI 555,0Ps
-
ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΣ VW Golf V GTI 550,1Ps
-
ΣΑΝΙΔΑΣ Audi S3 2.0TFSI 547,1Ps
-
MIKE Audi RS3 8V 529,3Ps
-
ΑΡΚΟΜΑΝΗΣ Audi S5 3.0 COMP. 487,5Ps
-
ΜΙΧΑΚΗΣ Skoda Octavia V RS 460,5Ps
-
ΝΙΚΖΑΣ Mercedes- Benz A45 AMG 400,9Ps
-
ΔΙΑΛΕΣΙΩΤΗΣ VW Golf V GTI 364,8Ps
-
ΜΙΝΑΣΙΔΗΣ Seat Leon CUPRA 2.0TFSI 363,4Ps
-
ΞΗΡΟΜΕΡΗΣΙΟΣ Skosa Octavia V RS 357,1Ps
-
ΑΔΑΜΟΣ BMW M2 310,5Ps
-
ΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ Audi S3 2.0TFSI 301,9Ps
-
ΝΤΑΣΙΟΣ Honda Civic Type-R FN2 Turbo 290,5Ps
-
ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ Audi A7 3.0 diesel 279,8Ps
-
ΧΕΛΙΔΩΝΗΣ Audi TT 2.0TFSI 247,2Ps
-
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ Honda Civic Type-R FN2 240,8Ps
-
ΣΤΡΑΤΗΣ Skosa Octavia V RS 220,5Ps
-
ΓΚΟΡΛΑΣ Honda Civic FD K20 216,4Ps
-
ΣΒΩΛΟΣ BMW E36 2.200cc 191,7Ps
-
ΜΟΥΤΟΣ Nissan Almera SR20 173,1Ps
Κατηγορία 1.800cc-
-
BOSS VW Golf III 20VT 882.0Ps
-
ΜΙΝΑΣΙΔΗΣ Audi TT 20VT 792.8Ps
-
ΜΠΛΑΝΗΣ Golf IV 20VT 702.8Ps
-
MAGOS PERFORMANCE Audi S3 20VT 662.6Ps
-
ΤΣΙΓΑΡΙΔΑΣ Audi TT 20VT 603,9Ps
-
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ LAUDA Audi TT 20VT 600.0Ps
-
ΚΑΚΑΔΙΑΡΗΣ Seat Ibiza 20VT 584.6Ps
-
ΘΕΟΔΩΡΟΥ Audi TT 20VT 555,0Ps
-
ΧΑΤΖΗΠΑΥΛΟΥ Audi TT 1.8 TSI 553.4Ps
-
ΒΟΥΓΙΑΛΙΩΤΗΣ Audi S3 20VT 552,3Ps
-
ΚΟΥΡΝΟΥΤΗΣ BMW E36 318IS TURBO 544.4Ps
-
ΑΜΙΤΖΟΓΛΟΥ Audi TT 20VT 528,6Ps
-
ΠΕΧΛΙΒΑΝΙΔΗΣ Seat Leon 20VT 522.0Ps
-
ΤΕΡΛΙΜΠΑΚΟΣ Seat Ibiza 20VT 519,0Ps
-
ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ FIAT Punto GT 486.4Ps
-
ΚΑΡΑΚΩΣΤΑΣ Audi S3 20VT 480,2Ps
-
ΜΑΚΡΗΣ Audi A3 20VT 444.8Ps
-
ΠΕΤΣΙΑΣ Seat Leon 20VT 432.6Ps
-
ΤΣΙΦΟΥΤΗΣ BMW Z3 318IS TURBO 409.3Ps
-
ΘΕΟΧΑΡΗΣ Seat Leon 20VT 361,0Ps
-
ΚΛΕΙΣΙΑΡΗΣ Honda Civic EK TURBO 360.2Ps
-
ΝΑΝΟΥΛΗΣ Audi TT 20VT 331,4Ps
-
ΠΑΪΔΑΣ Opel Astra GTC 331.2Ps
-
ΚΑΛΟΓΗΡΟΣ Ford Fiesta ST 321.6Ps
-
ΔΗΜΗΝΙΚΟΣ Mitsubishi COLT CZT 285.5Ps
-
ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ Peugeot 106 TURBO 278.6Ps
-
ΚΡΟΥΣΤΑΛΛΑΣ Audi A6 20VT 257.4Ps
-
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ LAUDA MINI Cooper S 254.4Ps
-
ΚΑΡΕΤΣΟΣ Seat Ibiza 20VT 241,8Ps
-
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ VW Scirocco 1.4TSI 240.1Ps
-
ΞΗΡΟΜΕΡΗΣΙΟΣ Skoda Octavia IV RS 238.2Ps
-
ΣΟΦΙΑΝΟΣ Hyundai I20N 235.1Ps
-
ΠΑΠΠΑΣ VW Scirocco 1.4TSI 235,0Ps
-
ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ Mitsubishi Colt CZT 228,3Ps
-
ΜΠΑΚΑΡΩΖΟΣ VW Bora 20VT 225,7Ps
-
ΚΑΛΦΟΥΝΤΖΟΣ Ford Fiesta ST 225,2Ps
-
ΚΑΤΣΙΚΑΣ Fiat Punto T JET 219,3Ps
-
ΧΑΜΟΣ VW Golf IV 20VT 218,3Ps
-
ΤΡΙΚΟΥΠΗΣ Mercedes- Benz CLK 218,0Ps
-
ΧΑΣΤΑΛΗΣ Suzuki Samurai 20VT 216,0Ps
-
ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ VW Polo GTI 1.4TSI 211,0Ps
-
ΜΑΚΡΗΣ Seat Ibiza 1.8TSI 210.5Ps
-
ΜΠΟΥΤΛΑΣ VW Golf V GT 202,9Ps
-
ΞΗΡΟΜΕΡΗΣΙΟΣ Mercedes-Benz C200 202,7Ps
-
ΒΑΛΑΡΗΣ Audi A3 20VT 188,4Ps
-
ΜΑΚΡΗΣ Audi A3 20VT 187,5Ps
-
ΔΗΜΟΤΣΟΣ Alfa Romeo MITO 1.4T 179.1Ps
-
ΚΑΡΑΝΤΑΚΗΣ Honda Civic VTI 168,4Ps
-
ΠΑΤΕΤΣΟΣ Citroen SAXO 162,4Ps
-
ΑΡΛΕΤΟΣ FIAT Punto GT 160,7Ps
-
ΛΑΒΟΣ VW Golf VI 1.4TSI 133,0Ps
-
ΚΑΛΑΤΟΥΔΗΣ Peugeot 106 GTI 131,1Ps
-
ΚΑΛΥΒΑΣ Ford Fiesta 1.6D 110,0Ps
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Ο διάσημος παρουσιαστής του The Grand Tour και αρθρογράφος των The Sunday Times, Jeremy Clarkson ανακοίνωσε το αγαπημένο του supercar της χρονιάς για ...