Αυτό το Nissan Nismo GT-R του 1996 είναι το πιο ακριβό στον κόσμο
Κοιτώντας αυτό το Nissan GT-R του 1996 μπορεί να το απορρίψετε ως γνήσιο, ανόθευτο μοντέλο R33, αλλά για τους σκληροπυρηνικούς λάτρεις των Ιαπωνικών σπορ αυτοκινήτων και ιδιαίτερα της Nissan (JDM Nissan), είναι το απόλυτο supercar της δεκαετίας του '90. Κάτι σαν την Ferrari F40 για τους λάτρεις των σπορ αυτοκινήτων. Σύμφωνα μάλιστα με την Top Rank Imports, (την εταιρία που το ανακάλυψε και το πούλησε) είναι επίσης το πιο ακριβό GT-R στον κόσμο και το μοναδικό (βελτιωμένο R33) στη Βόρεια Αμερική.
Αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει είναι η ιστορία του. Το 1996 η Nissan συνεργάστηκε με τη Nismo, τον δικό της εσωτερικό βελτιωτή, για να κατασκευάσει το GT-R Nismo 400R. Η NISsanMOtorsport (Nismo) αναβάθμισε τον κινητήρα RB26DETT για να αποδίδει 400 ίππους, έναν εκπληκτικό αριθμό για πριν από 27 χρόνια. Για να είναι χρήσιμη αυτή η δύναμη, η Nismo αναβάθμισε τα φρένα και την ανάρτηση. Το αποτέλεσμα είναι μια ειδική έκδοση του R33 GT-R που συγκρίνεται με τη Ferrari F40 (όσον αφορά τις επιδόσεις) αλλά και ως προς την τιμή αγοράς. Η μοναδικότητα εκφράζεται επίσης με την δημιουργία της μετατροπής, η οποία έγεινε από την ίδια την Nissan.
Ο Brian Jannusch, διευθυντής πωλήσεων της Top Rank Imports, είναι φειδωλός όταν πρόκειται να μιλήσει για την τιμή του Nissan GT-R Nismo 400R και αναφέρει πως σε μια πρόσφατη δημοπρασία η τιμή του ξεπέρασε τα 100 εκατομμύρια γιεν, ή περίπου 757.000 δολάρια. Ο CEO της Top Rank Imports είπε πως τελικά το GT-R Nismo 400R, άλλαξε χέρια, μετά από ιδιωτική συμφωνία (για 1.880.000 ευρώ ή 2.000.000 δολάρια). Ο Jannusch λέει ότι αυτό που κάνει δύσκολη την τιμολόγιση είναι η σπανιότητα του 400R. Σύμφωνα με το Nissan GTR-Registry, υπάρχουν μόνο 40 αυτοκίνητα και σπάνια βγαίνουν προς πώληση.
Αυτό στο βίντεο είναι ένα από τα τέσσερα ασημένια αυτοκίνητα και έχει μόνο 30.000 χλμ πάνω του. Η Top Rank Imports απέκτησε αυτό το αυτοκίνητο από έναν συλλέκτη στον Καναδά και από ό,τι γνωρίζει ο Jannusch, είναι το μοναδικό 400R στη Βόρεια Αμερική. Η απόκτηση ενός Nissan GT-R Nismo R400 απαιτεί βαθιές τσέπες και την υπομονή του… Ιώβ. Ο Jannusch λέει ότι το ασημί αυτοκίνητο πουλήθηκε πρόσφατα σε έναν πελάτη, ο οποίος ελπίζει να το απολαύσει και να μην το κρύψει κάπου.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Τα ελαστικά Advan της Yokohama έρχονται τώρα ως στάνταρ εργοστασιακός εξοπλισμός στα Lexus RZ BEV.