Αν υπήρχε 1Μ Coupe CSL θα φορούσε V10!
Αυτή η BMW σειράς 1 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής ως μια οικονομική 118d, ιδανική για καθημερινές μετακινήσεις. Όμως κάποια στιγμή έπεσε στα χέρια της TJ Fahrzeugdesign, η οποία ειδικεύεται στη βελτίωση μοντέλων της BMW. Οι αλλαγές είναι αρκετά “τσαμπουκαλεμένες”, αφού ο μικρός πετρελαιοκινητήρας έδωσε την θέση του στον S85, δηλαδή τον V10 5,0lt από τις προηγούμενης γενιάς M5 και M6. Βέβαια δεν έμειναν στα εργοστασιακά 507Ps, αφού με περιφερειακές βελτιώσεις σε εισαγωγή, εξάτμιση και ECU, ο κινητήρας αποδίδει πλέον 560Ps. Το κιβώτιο είναι το 7άρι SMG της M5, το πίσω διαφορικό καθώς και τα άκρα προέρχονται από M3 E92, ενώ τα φρένα είναι δανεισμένα από κάποια X6 M. Το βάρος περιορίστηκε στα 1.570kg χάρις την οροφή, το καπό και το πορτ-παγκάζ, που πλέον είναι carbon. Δικαίως λοιπόν η coupe σειρά 1 της TJ Fahrzeugdesign βαφτίστηκε 1 M Coupe CSL. Οι επιδόσεις της είναι φυσικά εξαιρετικές, αφού τα πρώτα 100km/h έρχονται σε 3,9sec ενώ τα 200km/h σε λιγότερα από 12sec. Ωραίο project, αλλά η τιμή είναι λίγο out of reach, φτάνοντας τα €85.000. Στην Ελλάδα του 2014, με αυτά τα λεφτά παίρνεις μια M3 E92 και μια M5 E60 ενώ σου μένουν και ρέστα!
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Κύματα αντιδράσεων έχει προκαλέσει το ύψος της αμοιβής του Carlos Tavares, CEO της Stellantis, εν όψει του δεύτερου γύρου των γαλλικών εκλογών.