Αποτυχία το μεγάφωνο στην εξάτμιση της F1
Όχι, δεν είναι Photoshop και όχι δεν είναι αστείο. Είναι οι λύση που σκαρφίστηκαν τα μεγάλα κεφάλια της FIA για την ενίσχυση του άκρως υποτονικού ήχου των νέων μονοθεσίων. Η πρώτη προσπάθεια έγινε από τους μηχανικούς της Mercedes-Benz, που στην ουσία ανασχεδίασαν την εξάτμιση να λειτουργεί ως μεγάφωνο! Βέβαια, έπειτα από τις πρώτες δοκιμές της εταιρίας, τα αποτελέσματα μόνο ενθαρρυντικά δεν ήταν αφού ο οδηγός της ομάδας Nico Rosberg, έπειτα από μια μέρα δοκιμών, δήλωσε απογοητευμένος: «Ο ήχος δεν ήταν πολύ πιο δυνατός. Δοκιμάσαμε τη νέα εξάτμιση διότι όλη η ομάδα θέλουμε το καλύτερο δυνατό για το άθλημα, αλλά δυστυχώς δεν ήταν σπουδαία λύση. Απλά δεν δούλεψε. Πρέπει να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό». Όλα αυτά έρχονται έπειτα από τα εκατομμύρια παράπονα για την κακή ακουστική των νέων κινητήρων, σε σχέση με τους παλαιότερους ατμοσφαιρικούς V8. Με τη μέγιστη ροή καυσίμου να είναι στα 100lt/h, οι κινητήρες στροφάρουν στις 12.000rpm, πολύ μακριά από το όριο περιστροφής των 15.000rpm, κάτι που έχει ακόμα πιο αρνητική επίπτωση στην ακουστική των νέων V6 turbo.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Η Hyundai πρωτοπορεί αναπτύσσοντας νέες τεχνολογίες κλιματισμού για τη διασφάλιση καθαρότερου αέρα στο εσωτερικό των οχημάτων της.