CTRL+ALT+DEL
Κι αφού κάναμε reboot το Power Techniques, τσα! Να ‘μαι κι εγώ!
Long time no print, ξέρω, αλλά υπήρξαν πολλοί καλοί λόγοι. Και ιδού, οι βασικότεροι:
Πρώτος, και καλύτερος, λόγος είναι ότι ο Fonso… κρεμάστηκε! Τον περασμένο Ιούλιο, λοιπόν, ανεβήκαμε τα σκαλιά της Εκκλησίας και μετήλθαμε σε Γάμου Κοινωνία την εκλεκτή της καρδιάς μας Διονυσία, με Παπάδες και Κουμπάρους -- γιατί ένα σετάκι δεν είναι αρκετό!. Τώρα πια ο κόσμος μας παίρνει και στα σοβαρά (κατά το παλιό λαϊκό απόφθεγμα «Σοβαρός άνθρωπος, Οικογενειάρχης!»), οπότε πάμε γι’ άλλα, δηλαδή πρώτα ο Θεός κάνα-δυο μικρά Φονσάκια – εύχομαι μόνο να μη βγουν με μούσια και γυαλιά, όπως είπε μια ψυχή!
Ενας «Σοβαρός Άνθρωπος» ενδέχεται να είναι και Επιχειρηματίας -- στην οποία περίπτωση κοπανιέμαι Full Time και Double Time στο αναγεννημένο Autorep. Η τρίτη γεννιά μουτζουρωμένων Fonso ματσακονίζει νυχθημερόν Group VW-και-όχι-μόνο, πράγμα που δεν αποτελεί γκρίζα διαφήμιση αλλά προκαταβολική εξήγηση αν τυχόν, κάποιο μήνα, με ψάχνετε μάταια στις σελίδες του Νέου Power. Το σίγουρο είναι ότι κάθε reboot τρώει ένα σκασμό system resources, και αυτός ήταν ένας ακόμη βασικός λόγος της μακρόχρονης αποχής μου από την Power Team. Όταν κάνεις μόνος σου reboot σε μια επιχείρηση, το εικοσιτετράωρο μοιάζει με… ακαδημαϊκό τέταρτο!
Με αυτό εδώ το reboot, τώρα, τι κάνουμε? Μιας και δεν τα πάω καλά με τα ευχολόγια, να πω απλά ότι χαίρομαι αφάνταστα που το Power επανέρχεται δριμύτερο, και θεωρώ τιμή μου που αποτελώ «ιδρυτικό» μέλος και του Version 2.0! Δεν σας κρύβω ότι νιώθω κάπως σκουριασμένος μετά από σχεδόν δυο χρόνια hibernation, αλλά απ΄ ότι βλέπω το γράψιμο είναι σαν το ποδήλατο. Αρα, μέχρι τον επόμενο μήνα, όλο και κάποια μουτζούρικη τσαχπινιά θα έχει βγει από το φούρνο!
Καλή αρχή!
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Η Ducati παρουσιάζει την τέταρτη γενιά μιας από τις πιο δημοφιλείς μοτοσυκλέτες της, τη Multistrada V4.