Δες και άκουσε την Bugatti Chiron Sport να περνά τις Άλπεις
Η Bugatti Chiron Sport ήταν η πρώτη έκδοση του μοντέλου. Έκανε το ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2018 με αρκετές αναβαθμίσεις σε σχέση με την… απλή Chiron και ένα νέο βίντεο μας δείχνει την πορεία της στο πανέμορφο Oberalp Pass στην Ελβετία.
Το κομμάτι Oberalp είναι δημόσιος δρόμος, οπότε ο οδηγός της Chiron δεν… παρεκτρέπεται, αλλά ο ήχος του κινητήρα, ακόμα και σε αυτές τις συνθήκες παραμένει υπέροχος. Η Bugatti για την Chiron Sport δεν αναβάθμισε τον κινητήρα σε σχέση με το στάνταρ μοντέλο, αλλά έκανε βελτιώσεις στο πλαίσιο, την ανάρτηση και μείωσε το βάρος. Για να το πετύχει αυτό χρησιμοποίησε ανθρακονήματα ακόμη και στον… υαλοκαθαριστήρα, ο οποίος είναι 77% ελαφρύτερος από έναν συμβατικό. Άλλα μέτρα εξοικονόμησης βάρους περιλάμβαναν τη χρήση ελαφρύτερου τζαμιού πίσω παραθύρου και συστήματος εξάτμισης. Η Chiron Sport διαθέτει τον ίδιο κινητήρα W16 8,0 λίτρων με 4 turbo και ισχύ 1.500 ίππων της Chiron.
Η Bugatti ισχυρίζεται πως δημιούργησε το μοντέλο αυτό: «Για πελάτες που θέλουν μια ακόμη πιο σπορ οδηγική εμπειρία με βελτιωμένη πλευρική δυναμική σε δρόμους με στροφές». Έτσι η κίνηση σε ένα τέτοιο δρόμο είναι ιδανική. Αν και δείχνει συγκρατημένη στο δρόμο (για ένα αυτοκίνητο με σχεδόν 1.500 ίππους) ο ήχος του στροβιλοσυμπιεστή και το γρύλισμα του κινητήρα W16 υποδηλώνουν τις δυνατότητες του μοντέλου. Δυστυχώς, αυτός ο ήχος δεν θα υπάρχει για πάντα, καθώς η Bugatti σχεδιάζει να αντικαταστήσει τον κινητήρα των 8,0 λίτρων με κάτι μικρότερο. Ωστόσο, δεν ξέρουμε τι θα είναι αυτό.
Η εταιρεία, η οποία συγχωνεύθηκε με τη Rimac το 2021 για να σχηματίσει την Bugatti-Rimac, επεκτείνει τα κεντρικά της γραφεία στο Molsheim με ένα νέο διώροφο εργοστάσιο που θα λειτουργήσει μέχρι το τέλος του επόμενου έτους. Θέλει επίσης να αυξήσει το εργατικό δυναμικό της κατά 50% μέχρι τα τέλη του 2027. Δεν γνωρίζουμε λεπτομέρειες για το τι θα ακολουθήσει μετά τη Chiron, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες θα διατηρηθεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και αρκετά από τα μηχανικά μέρη της Chiron.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Το νέο Abarth 500 EV εμφανίστηκε χωρίς καμουφλάζ κατά τη διάρκεια φωτογράφησης και κινηματογράφησης