Dragster 1st Round 2014 Tympaki Crete
Έπειτα από απουσία πολλών μηνών, το Dragster επανήλθε στο προσκήνιο. Η αρχή ήταν σίγουρα μουδιασμένη, αφού προκειμένου να συμπληρωθούν αρκετές συμμετοχές έπρεπε να επιστρατευτούν και αυτοκίνητα που διαγωνίζονταν σε Drag Day. Τα αυτοκίνητα που συμμετείχαν στον αγώνα Dragster έφτασαν μόλις τα 25, με τις μοτοσικλέτες να βρίσκονται σε ακόμα πιο μειονεκτική θέση με μόλις 22 συμμετοχές και με τον συγκεκριμένο αγώνα να μην προσμετρείται στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Ο καιρός στην Κρήτη ήταν «πρακτικά» καλοκαιρινός (τη στιγμή που στην Αθήνα σημειώθηκαν αρκετές βροχοπτώσεις) και βοήθησε στο να απολαύσουν καλύτερα οι περίπου 1.500 θεατές του αγώνα αρκετές εντυπωσιακές μάχες.
Η διοργανώτρια εταιρεία Pro Action Racing είχε λάβει όλα τα νέα μέτρα που επέβαλε η επίσημη Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (ΟΜΑΕ) και μοτοσικλέτας (ΑΜΟΤΟΕ) για την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή του αγώνα. Η προεργασία που είχε γίνει στην πίστα ήταν εξαιρετική, αφού στρώθηκε μεγαλύτερη ποσότητα κόλλας για ολόκληρο το 400άρι, κάτι το οποίο απέδωσε από την πρώτη κιόλας μέρα, ενώ την Κυριακή οι χρόνοι βελτιώθηκαν κατακόρυφα. Ενδεικτικό της εξαιρετικής πρόσφυσης που διαθέτει πλέον η πίστα στο Τυμπάκι αποτελεί το γεγονός ότι την πρώτη μέρα πολλά αυτοκίνητα αντιμετώπισαν προβλήματα και ζημιές στη μετάδοση.
Traction vs time
Στο αγωνιστικό κομμάτι είδαμε επιδόσεις που μας εντυπωσίασαν, αφού πολλοί οδηγοί βελτίωσαν τα προσωπικά τους ρεκόρ, αποδεικνύοντας ότι η δουλειά που έγινε στην πίστα απέδωσε. Στην κατηγορία ΑΤ1 μάχονταν μόλις δύο αυτοκίνητα, με τον “Μπιφτεκά” ή αλλιώς Πανίτσα Δημήτρη να κατακτά την πρώτη θέση με χρόνο 10,060sec και έξοδο 245km/h. Πίσω του βρέθηκε το Monster Corsa του Σάββα Πετρόπουλου που σημείωσε προσωπικό ρεκόρ με χρόνο 10,202sec, δείχνοντας ότι πολύ σύντομα θα μπει και στα 9άρια. Στη “μεγάλη” ΑΤ2 ο Γιάννης Σαχανάς με το Sierra, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, πήρε την πρώτη θέση με χρόνο 9,931sec και ταχύτητα 231km/h. Πίσω του, ο Δημήτρης Ανδρουλάκης με ένα BMW E36 που θύμιζε Funny Car, αφού τα πίσω λάστιχα έχουν ακριβώς την ίδια διάσταση με του Δουζένη! Παρά τη δύναμη του μοτέρ, αντιμετώπισε πολλά προβλήματα και περιορίστηκε στο 10,470sec που δεν αντικατοπτρίζει τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.
Στην ΒΤ2 ο Μιχάλης Ντέμος έπαιζε κυριολεκτικά μόνος του, αλλά με χρόνο 10,140sec το αυτοκίνητό του είναι το ταχύτερο Audi S3 8P με manual σασμάν στον πλανήτη, ενώ σύντομα θα μπει και στα 9άρια. Η μοναδική κατηγορία που είχε πολυφωνία ήταν η BT1, όπου έγινε πραγματική μάχη. Ο Βούρος με το Punto πήρε τη νίκη στον τελικό ενάντια στον Τζοβάρα με το Toyota Starlet με χρόνο 10,061sec (που αποτελεί και προσωπικό ρεκόρ για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο) ενάντια στο 10,835sec του “Φράχτη”. Στην 3η και 4η θέση αντίστοιχα βρέθηκαν τα δυο πολύ δυνατά Civic του Γιαννόπουλου και Αντωνέλου με χρόνους 10,353 και 10,351sec. Στην 5η θέση τερμάτισε ο Άγγελος Παπαηλίας με την πρώτη εμφάνιση του Honda Civic EK Turbo σε αγώνα Dragster και καλύτερη επίδοση το 10,9sec! Τέλος, στην Open απουσίαζε ο συνήθης ύποπτος Τάκης Δουζένης και τη θέση του κάλυψε ο Σπύρος Κρητικός, με το Capri να σημειώνει καλύτερη επίδοση -συγκεκριμένα 11,521sec- παρά το γεγονός ότι το Σάββατο κόπηκε ο σταυρός του κεντρικού άξονα!
Επόμενο ραντεβού των αγώνων Dragster στις 5-6 Ιουλίου για τον δεύτερο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Η Opel με το νέο Mokka φιλοδοξεί με αξιώσεις να πρωταγωνιστήσει στην δημοφιλή κατηγορία των B-SUV. Εδώ το δοκιμάζουμε στην έκδοση με τον τρικύλινδρο P...