Drift Kings International Series: Grand Finals 5-6/10/2019

Drift Kings International Series: Grand Finals 5-6/10/2019

Ο φιλόξενος Δήμος των Σερρών είχε διοργανώσει ένα event το βράδυ του Σαββάτου, στο οποίο παρέλασαν σε κεντρικά σημεία της πόλης όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, διαφημίζοντας με αυτόν τον τρόπο τον επικείμενο και άκρως θεαματικό αγώνα. Την Παρασκευή ήταν τα ελεύθερα δοκιμαστικά, στα οποία οι οδηγοί είχαν την δυνατότητα να εγκλιματιστούν με τη «χιλιομετράτη» χάραξη της πίστας και να βρουν τις ιδανικές γραμμές, ενώ ο αγώνας ξεκίνησε επίσημα το Σάββατο στις 5 Οκτωβρίου και ολοκληρώθηκε με τους τελικούς την Κυριακή στις 6 του μήνα. Ο συγκεκριμένος αγώνας έριξε την αυλαία για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Drift Kings 2019 για τις κατηγορίες Pro, Pro2 και Queen. Για άλλη μια φορά, ο Χρήστος Χαντζαράς έδειξε ποιος είναι το αφεντικό στην πίστα, αφού όχι μόνο πήρε την πρώτη θέση στα προκριματικά του Σαββάτου, αλλά συνέχισε ακάθεκτος μέχρι την κορυφή, κερδίζοντας σκληρές μάχες και κατακτώντας επάξια την πρώτη θέση στον αγώνα και την 7η συνολικά στο πρωτάθλημα. Την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα την κατέκτησε ο Rick Van Goethem για πρώτη του φορά στην κατηγορία Pro, ενώ στην Pro2, τον τίτλο πήρε ο Γάλλος Alexandre Strano, ενώ Queen 2019 ανακηρύχθηκε η Γερμανίδα Denise Ritzmann, δίνοντας μάλιστα μία σκληρή μάχη με την Karolina Pilarczyk.

Προκριματικά Σαββάτου

Ο Χαντζαράς ξεκίνησε με τρομερή όρεξη, οδηγώντας φουλ επιθετικά και γρήγορα, αφού είχε μέγιστη ταχύτητα εισόδου 140,79km/h και γωνία 40,71ο, ενώ η μέση ταχύτητά του ήταν 106,7km/h και η μέση γωνία του 36,28ο. Η πρώτη θέση ήταν δική του, αφού ο αμέσως επόμενος, Yves Meyer, με την τρομερή BMW M2 του, μπορεί να είχε αντίστοιχη ταχύτητα στην είσοδο, με 140,2km/h, αλλά η μέση ταχύτητά του ήταν αρκετά μικρότερη, στα 100,21km/h, όπως και η γωνία εισόδου, που ήταν στις 28,91ο. Στην τρίτη θέση των προκριματικών ήρθε ο Marco Zakouril, με την κτηνώδη M5 E39 και με μικρή διαφορά τον ακολούθησε ο Χαράλαμπος Τσουρής, με το Nissan Silvia RB30. Στην Pro2, o Alexandre Strano βρέθηκε στην πρώτη θέση, αφήνοντας τη δεύτερη για τον νεαρό -σε ηλικία- Ρουμάνο Claudiu Adam με την Ε30 του, ο οποίος μάλιστα έκανε το ντεμπούτο του, ακολουθούμενος στην τρίτη θέση από τον Κύπριο Νεόφυτο Φικάρδου. Στην κατηγορία Queen, η Denise Ritzmann  παίρνοντας την πρώτη θέση από την Karolina Pilarczyk, κέρδισε πολύτιμους βαθμούς που της έδωσαν μία καλή βάση για την κατάκτηση του τίτλου.

Race time

Η ημέρα των μαχών είχε φτάσει και όλα έδειχναν ότι το θέαμα θα ήταν ιδιαίτερα υψηλό. Οι θεατές που έφτασαν σχεδόν τους 5.000, γέμισαν τις κερκίδες και, με σύμμαχο τον καλό καιρό, ήταν έτοιμοι για τα διπλά περάσματα των 32 κορυφαίων οδηγών από κάθε κατηγορία. Στην Pro, ενδιαφέρον είχε η αναμέτρηση Rick Van Goethem και Marco Zakouril, που διεκδικούσαν αμφότεροι τον τίτλο του πρωταθλητή, με τον Van Goethem να κερδίζει, στη φάση των Top16, τον Γιώργο Τσιλιμπόνη και στη φάση των Top8, τον Χαράλαμπο Τσουρή. Η επέλασή του όμως ανακόπηκε σε μία έντονη μάχη στα ημιτελικά, όπου αναμετρήθηκε με τον Monster Energy -teammate του- Χρήστο Χαντζαρά, ο οποίος ήταν σε μεγάλη μέρα. Αν και δεν προκρίθηκε στον τελικό, είχε συγκεντρώσει αρκετούς βαθμούς που του επέτρεψαν να κατακτήσει το πρωτάθλημα για το 2019. Ο περσινός πρωταθλητής Marco Zakouril, αν και είχε χάσει τον τίτλο από τον Van Goethem, συνέχισε την προσπάθειά του μέχρι τέλους, όπου και πίεσε όσο μπορούσε τον Χρήστο Χαντζαρά σε δύο άκρως εντυπωσιακές μάχες στον μεγάλο τελικό, όμως ο Έλληνας οδηγός με τη BMW M3 ήταν ασταμάτητος! Στην Pro2, ο Γάλλος Alexandre Strano οδήγησε εκπληκτικά, παίρνοντας τόσο την πρώτη θέση όσο και τον τίτλο για το 2019, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Γιάννη Καμζιόλη και τον Mathieu Barey στην τρίτη.

 

Αρθρογράφος

 

BMW M4 Competition Cabrio με M xDrive

BMW M4 Competition Cabrio με M xDrive

Η νέα BMW M4 Competition Cabrio με M xDrive είναι η αποκλειστική πρόταση για τη νέα γενιά μοντέλων BMW M της πολυτελούς μεσαίας κατηγορίας.