EFI University
To EFI University είναι η πρώτη εταιρία στον κόσμο που ασχολήθηκε με την εκπαίδευση επαγγελματιών tuners. H διδασκαλία βασίζεται στην εκμάθηση των αρχών και των δεξιοτήτων που χρειάζονται, ώστε κάποιος να μπορεί να περιηγηθεί στα σύγχρονα συστήματα engine management. Ιδρυτής του EFI University είναι ο παγκοσμίου φήμης Ben Strader, επαγγελματίας προγραμματιστής με πολλά χρόνια εμπειρίας και χιλιάδες ώρες ρύθμισης στις πλάτες του. Ενδεικτικά, ρυθμίζει από go-kart μέχρι ελικοφόρα αεροπλάνα!
H Geartech Engineering, μια από τις κορυφαίες εταιρίες βελτίωσης στην Ελλάδα, στα πλαίσια ενημέρωσης και ανάπτυξης της εξειδίκευσης σε θέματα βελτίωσης,
φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το EFI University. Τα σεμινάρια θα γίνουν στις 14-16 Ιουνίου και θα περιλαμβάνουν όλες τις πληροφορίες (τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο) που χρειάζεται ένας μηχανικός προκειμένου να ρυθμίσει με ασφάλεια και επιτυχία μια μονάδα ECU.
Το course θα περιλαμβάνει δύο sessions, ένα που προορίζεται σε άτομα που θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στη βελτίωση (EFI101), ενώ το πιο προχωρημένο session θα είναι το EFI Advanced, το οποίο θα δίνει όλα τα απαραίτητα εφόδια σε προγραμματιστές και βελτιωτές για την πλήρη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων ενός σύγχρονου συστήματος management. Πιο αναλυτικά:
EFI101
Βασικές αρχές High Performance Engine Tuning
Διάρκεια: Δύο (2) ημέρες, κυρίως σε περιβάλλον αίθουσας, με live tuning demonstration στο δυναμόμετρο.
Περιλαμβάνει:
- Επισκόπηση βασικών λειτουργιών και θεωρίας ελέγχου κινητήρων
- Σε βάθος παρουσίαση τεχνολογίας αισθητήρων που χρησιμοποιούνται στα σύγχρονα οχήματα (MAF, TPS, MAP, trigger crank & cam, IAT, CLT κτλ)
- Βασικές αρχές λειτουργίας κινητήρων και μέθοδοι ρύθμισης
- Καλωδίωση και παροχή καυσίμων
- Υπολογισμός μπεκ και γενικότερα αναγκών σε βενζίνη
Ο υποψήφιος που θα παρακολουθήσει το σεμινάριο θα είναι σε θέση να απαντήσει στα παρακάτω ερωτήματα:
1) Πως μπορώ να ξέρω πόσο advance χρειάζεται ο κινητήρας μου σε κάθε περιοχή λειτουργίας (στροφές – φορτίο)?
2) Πως μπορώ να ρυθμίσω κάθε κινητήρα χωρίς να προκαλέσω ζημιά, ακόμα και αν δεν έχω εμπειρία από αυτόν τον κινητήρα/setup?
3) Γιατί μερικοί κινητήρες δουλεύουν καλύτερα με πιο πλούσια σε βενζίνη αναλογία σε σχέση με άλλους?
4) Πως μπορώ να ξέρω αν η αναλογία μου είναι η βέλτιστη σε κάθε περιοχή λειτουργίας (στροφές – φορτίο)?
5) Πως μπορώ να ρυθμίσω ένα κινητήρα από λευκό χαρτί; Ανάφλεξη και μετά καύσιμο ή το ανάποδο?
6) Πως επηρεάζουν τη ρύθμιση οι αισθητήρες θερμοκρασίας νερού και αέρα?
Ποιος μπορεί να συμμετάσχει?
Όποιος θέλει να μάθει για τα συστήματα διαχείρισης κινητήρων! Ανάμεσα στους συμμετέχοντες είναι συνήθως αγωνιζόμενοι, νέοι προγραμματιστές, μηχανικοί και γενικά φίλοι του γρήγορου αυτοκινήτων που θέλουν να γνωρίζουν το κάτι παραπάνω σε αυτό το ιδιαίτερα ενδιαφέρον κομμάτι.
Παρέχονται:
- 60σέλιδο φυλλάδιο με όλες τις πληροφορίες από το σεμινάριο
- Πιστοποιητικό παρακολούθησης
- Πρόσβαση σε ειδικό forum
- SPECIAL BONUS: ΔΩΡΕΑΝ εγγραφή στο “Closed Loop”, το επίσημο newsletter του EFI University με πλήρη άρθρα, EFI tuning tips, συνεντεύξεις από επαγγελματίες αγωνιζόμενους, ειδικές ανακοινώσεις
EFI ADVANCED
- Πλήρης εκμετάλλευση των δυνατοτήτων ενός εξελιγμένου συστήματος Management
- Ειδικά σχεδιασμένο για νέους προγραμματιστές με πρακτική εξάσκηση στο δυναμόμετρο
Όσοι παρακολουθήσουν με επιτυχία το EFI-101, μπορούν να συνεχίσουν στο Advanced, έτσι ώστε να δοκιμάσουν τις νέες τους γνώσεις πάνω στο δυναμόμετρο.
Το συγκεκριμένο course γίνεται με περιορισμένο αριθμό ατόμων (συνήθως 8 άτομα), καθώς ο εκπαιδευτής δείχνει σε έναν-προς ένα ξεχωριστά τη διαδικασία ρύθμισης σε πραγματικό χρόνο.
Το session αυτό διαρκεί 8-10 ώρες και περιλαμβάνει ρύθμιση ενός αυτοκινήτου επιδόσεων κάνοντας την απαραίτητη σύνδεση θεωρίας και πράξης, δημιουργώντας έναν χάρτη ανάφλεξης από το μηδέν.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΦΑΣΗ 1: EFI Troubleshooting, Diagnostics and Safety Fundamentals
- Ασφαλές δέσιμο στο δυναμόμετρο
- Κατάλληλη επιλογή και χρήση διαγνωστικών εργαλείων (knock monitors, wideband lambda κτλ)
- Ανάλυση αισθητήρων με παλμογράφο
- Σύνδεση με τη θεωρία του EFI-101
ΦΑΣΗ2: Λειτουργία του αυτοκινήτου στο δυναμόμετρο
ΦΑΣΗ 3: Πως χρησιμοποιούμε μεταβλητά φορτία στο δυναμόμετρο για να ρυθμίσουμε τον κινητήρα.
Υπό τις οδηγίες του εκπαιδευτή, οι εκπαιδευόμενοι αλλάζουν φορτία και στροφές στο δυναμόμετρο.
ΦΑΣΗ 4: Real-Time Laptop Calibration
Υπό τις οδηγίες του εκπαιδευτή, οι εκπαιδευόμενοι αλλάζουν αναλογία και προπορεία ανάφλεξης.
ΦΑΣΗ 5: Vehicle & Dyno Operation
Υπό τις οδηγίες του εκπαιδευτή, οι εκπαιδευόμενοι αλλάζουν ταυτόχρονα αναλογία καυσίμου, προπορεία ανάφλεξης και φορτία-στροφές.
ΦΑΣΗ 6: Vehicle Operation & Live Tuning
Υπό τις οδηγίες του εκπαιδευτή, οι εκπαιδευόμενοι αλλάζουν αναλογία καυσίμου και προπορεία ανάφλεξης σε όλο το φάσμα, ενώ ο εκπαιδευτής αναλαμβάνει ξανά το dyno.
ΦΑΣΗ 7: Full Control
Ο εκπαιδευόμενος αποκτά πλήρη έλεγχο στο δυναμόμετρο και τον κινητήρα.
ΦΑΣΗ 8: Performance Evaluation
Τελικό στάδιο. Εκτενής συζήτηση γύρω από το tuning και κυρίως γύρω από την επίδραση των ενεργειών που προηγήθηκαν στην απόδοση του κινητήρα.
Το POWER θα είναι φυσικά ο Μέγας Χορηγός Επικοινωνίας αυτού του σημαντικού και άκρως ενδιαφέροντος event, ενώ για κρατήσεις θέσεων στα σεμινάρια, καθώς και για επιπλέον πληροφορίες, μπορείτε να μπείτε στην σελίδα: www.efi101.com/location/europe, είτε στη σελίδα της Geartech Engineering: www.geartech.gr
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Ετοιμάστε τους κουμπαράδες σας, στην Αμερική είναι διαθέσιμο προς πώληση ένα Nissan R33 Skyline GT-R V-Spec με μόλις 21.000km στο κοντέρ του!