Επιδρομή
Το TRD Griffon είναι κατασκευασμένο για έναν και μόνο σκοπό: τα Trackdays. Παρά το γεγονός ότι μερικά αλογάκια παραπάνω θα ήταν χρήσιμα, η εταιρία εστίασε στην δραστική μείωση του βάρους, την ενίσχυση του πλαισίου και την αναβάθμιση του στησίματος. Η οροφή, το καπό, οι πόρτες και το πορτ-παγκάζ είναι κατασκευασμένα από CFRP (Carbon Fiber Reinforced Plastic), οι προφυλακτήρες, τα φτερά και το diffuser είναι από GFRP (glass fiber reinforced plastic) ενώ όλα τα τζάμια, εκτός από το παρμπρίζ, είναι από polycarbonate, όλα στο βωμό της μείωσης βάρους. Το εσωτερικό διαθέτει μονάχα 2 bucket καθίσματα της TRD, με αγωνιστικές ζώνες Takata, πλήρη σειρά οργάνων εποπτείας και τιμόνι της Momo. Το εργοστασιακό μπλοκέ έδωσε την θέση του σε ένα μηχανικό της TRD, με την τελική σχέση μετάδοσης να φτάνει το 4,8:1. Η ανάρτηση είναι μια custom εκδοχή της KW Clubsport, το σύστημα φρένων με τις πολυέμβολες δαγκάνες προέρχεται από την TRD ενώ οι 18άρες ζάντες της Rays πατούν σε semi-slick ελαστικά Yokohama Advan.
Σειρά έχει το GT86 της Tom's με κωδικό N086V. Σε αντίθεση με την TRD η Tom's αντικατέστησε τον επίπεδο δίλιτρο κινητήρα με τον V6 2GR-FSE, χωρητικότητας 3,5lt που χρησιμοποιείται στα Lexus IS και GS350, όμως ταυτόχρονα ανέβασε την απόδοση του από τα 305Ps στα 400Ps βελτιώνοντας κυρίως τα περιφερειακά, δηλαδή εισαγωγή αέρος, ολόσωμη εξάτμιση, ECU remap και sport εκκεντροφόρους. Οι προφυλακτήρες έχουν αντικατασταθεί με αντίστοιχους της Tom's ενώ μαύρα πλαστικά στα φτερά δίνουν μια μικρή νότα "hachiroku" σε συνδυασμό με τις 18άρες ζάντες Igeta. Η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση coilover προέρχεται από την Advox ενώ τα φρένα αποτελούνται από εξαπίστονες δαγκάνες και διαιρούμενους δίσκους 355mm.
Το τελευταίο GT86 από την Modellista είναι σχεδιασμένο κυρίως για look. Ο κινητήρας έχει μείνει ανέπαφος και οι μετατροπές εντοπίζονται σε νέους προφυλακτήρες, side skirts, μαύρη επένδυση στην οροφή, πίσω spoiler, και 18άρες ζάντες "Wing Dancer II" σε μαύρο ματ χρώμα, με ελαστικά 225/40. Το εσωτερικό έχει ντυθεί με δερμάτινες επενδύσεις σε μαύρο και κόκκινο χρώμα, με κόκκινα panels και hi-end ηχοσύστημα.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
H Cupra αντιμετωπίζει τις πιο ακραίες αγωνιστικές συνθήκες καθώς ξεκινά η εναρκτήρια σεζόν της σειράς αγώνων Extreme E.