H Maserati MC20 της Mansory είναι απόλυτα τρελή

H Maserati MC20 της Mansory είναι απόλυτα τρελή

Πολύ λίγα από τα αυθεντικά πάνελ του αμαξώματος της Maserati έχουν μείνει χωρίς αλλαγές. Οι τροποποιήσεις ξεκινούν από το μπροστινό μέρος όπου ο βελτιωτής έχει αλλάξει τον προφυλακτήρα της MC20 με έναν εξαρτήματα από ανθρακονήματα, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου splitter και αεραγωγών. Τα μικρά αεροδυναμικά «φτερά» τραβούν επίσης τα βλέμματα, όπως και η οροφή (από ανθρακονήματα και αυτή). Νέα είναι η λωρίδα με τα χρώματα της ιταλικής σημαίας

Οι τροποποιήσεις συνεχίζονται με «περσίδες» από ανθρακονήματα στα μπροστινά quarter panels, ενώ το ελαφρύ υλικό καλύπτει και τα φτερά τους καθρέφτες και τις πόρτες. Ένα σετ τροχών 10 ακτίνων προσθέτει επιπλέον δυναμική στην επιθετική εμφάνιση του supercar, όπως και οι αιχμηρές ποδιές και οι ανασχεδιασμένες πλευρικές εισαγωγές αέρα.

Τα πράγματα είναι ακόμη πιο ακραία στο πίσω μέρος, όπου η Maserati διαθέτει μία πανύψηλη πίσω αεροτομή, που μοιάζει κάπως σε σχήμα με το φτερό της Lamborghini Aventador SVJ. Την εμφάνιση συμπληρώνει ένα φως βροχής εμπνευσμένο από την F1, νέοι σωλήνες εξάτμισης με τετραπλά τελικά και ένα κάλυμμα κινητήρα με αγωνιστικό αεραγωγό οροφής. Όλα αυτά τα μέρη είναι φινιρισμένα με τι άλλο; Φυσικά με ανθρακονήματα.

Το εσωτερικό της MC20 έχει επίσης ανανεωθεί. Σε αυτό το συγκεκριμένο μοντέλο, που ονομάστηκε "Πρώτη Έκδοση", έχει ντυθεί σχεδόν εξ ολοκλήρου με κίτρινο δέρμα. Αυτό καλύπτει σχεδόν τα πάντα, από τα πάνελ στις πόρτες, το ταμπλό, το τιμόνι, τα στηρίγματα καθισμάτων, το δάπεδο, ακόμη και το τούνελ μετάδοσης. Τα μόνα μέρη που δεν είναι επενδεδυμένα με κίτρινο δέρμα είναι τα κέντρα των καθισμάτων, το κεντρικό υποβραχιόνιο, τα μαξιλαράκια για τα γόνατα και το κεντρικό τμήμα στις πόρτες, τα οποία αντίθετα είναι διακοσμημένα με λευκό δέρμα. Μια χούφτα ματ πινελιές από… ανθρακονήματα είναι επίσης ορατά.

Η Mansory δεν έχει ακόμη αναφέρει πλήρως τις τροποποιήσεις του κινητήρα ο V6 των 3,0 λίτρων με διπλό turbo αποδίδει τώρα 720 ίππους και 850 Nm ροπής, αντί των 621 ίππων και 729 Nm ροπής της νορμάλ έκδοσης.

 

Αρθρογράφος

 

Renault Re-Factory

Renault Re-Factory

Το Groupe Renault δημιουργεί στη Flins, το 1ο ευρωπαϊκό εργοστάσιο, αφιερωμένο στην κυκλική οικονομία της κινητικότητας.