H νέα σειρά 5 βελτιώνεται από την AC Schnitzer
Όταν λέμε βελτιώνεται, τουλάχιστον εμφανισιακά θα έλεγα πως το χρειαζότανε. Δεν ξέρω τι την έχει πιάσει την BMW και περνάει μια κρίση με τον σχεδιασμό των νέων μοντέλων της, που χρειάζονται αρκετό “συνήθειο” τουλάχιστον στα δικά μου μάτια, αλλά σίγουρα το κοστούμι της AC Schnitzer με βοηθά να χωνέψω πιο εύκολα τις “παχουλές” αναλογίες της που από κοντά (επειδή έτυχε να την δω) δείχνει τεράστια, πόσο μάλλον αν την πάρεις λευκή όπως είναι αυτή εδώ στις φωτογραφίες. Το bodykit είναι μεν διακριτικό, (δεν θα μπορούσε να είναι και αλλιώς σε καινούργια 5άρα) με ένα εμπρός splitter, side skirts και μια πίσω αεροτομή, ενώ παρέχεται μεγάλη ποικιλία σε ζάντες διαφόρων σχεδίων, χρωμάτων και σε διαστάσεις που φτάνουν τις 21 ίντσες. Το χαμήλωμα της με ελατήρια -30mm είναι κάτι που επίσης βοηθάει, όπως και το άνοιγμα των μετατρόχιων κατά 40mm με την προσθήκη αποστάτη 20mm σε κάθε τροχό. Οι μηχανικές βελτιώσεις δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη, αλλά δεν αναμένεται να διαφέρουν από αυτές των υπόλοιπων μοντέλων της φίρμας που χρησιμοποιούν τους ίδιους κινητήρες με την νέα 5 series, όπως συμβαίνει πάντα με του επίσημους βελτιωτές της κάθε φίρμας, μόνο που στην Γερμανία το “κόλπο” έχει δυσκολέψει αρκετά τα τελευταία χρόνια, επειδή τα βελτιωτικά πακέτα που βγάζουν πρέπει να παίρνουν έγκριση TUV (το δικό τους ΚΤΕΟ, μόνο που λειτουργεί κανονικά...) και έτσι δεν μπορούν να κάνουν και πολλά με τις εξατμίσεις που είναι και ο μεγάλος “βραχνάς” των σύγχρονων μοντέλων.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Dacia Spring Electric, το μοντέλο που σηματοδοτεί την απαρχή της ηλεκτρικής επανάστασης για τη Dacia.