H Ruf Bergmeister χρησιμοποιεί Motul

H Ruf Bergmeister χρησιμοποιεί Motul

Εμπνευσμένο από τις Porsche 906, 909 Bergspyder και 718 RS 60 Sypder, το Ruf Bergmeister είναι το ελαφρύτερο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ η Ruf, ανεβάζοντας τη ζυγαριά στα 1.100 κιλά. Η 909 Bergspyder συγκεκριμένα έπαιξε σημαντικό ρόλο στη σύλληψη αυτού του αυτοκινήτου. Το ελαφρύτερο αυτοκίνητο που έχει φτιάξει ποτέ η Porsche, κατασκευάστηκε για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αναρρίχησης του 1968. Αλλά το αυτοκίνητο δεν ξεχάστηκε από την Porsche και αργότερα έγινε η έμπνευση για την πρώτη γενιά 918 Boxster Spyder.

Βασισμένο σε ένα αμάξωμα τύπου 993 911, το Ruf Bergmeister σχεδιάστηκε από τον αρχικό σχεδιαστή του 993. Φυσικά, το αυτοκίνητο είναι ισχυρό στο τμήμα επιδόσεων. Η ισχύς προέρχεται από ένα υπερτροφοδοτούμενο flat-six 3,6 λίτρων, που παράγει 450 ίππους και 442 λίβρες/ft ροπής, μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων.

Αν και δεν έχουν δημοσιευτεί ακόμη επίσημα στοιχεία απόδοσης, χάρη στην ελαφρότητα του αυτοκινήτου, μπορείτε να περιμένετε ότι η απόδοση θα είναι συναρπαστική. Τα πάνελ αμαξώματος από ανθρακονήματα, το απογυμνωμένο εσωτερικό και ο ελαφρύς κινητήρας βασισμένος στον κινητήρα Ruf BTR2 της 993 από τη δεκαετία του 1990, συμβάλλουν στη διατήρηση του βάρους χαμηλά.

Κάτω από το καπό, τα λιπαντικά Motul διασφαλίζουν ότι τα μηχανικά μέρη του Bergmeister λειτουργούν όμορφα, συνδυάζοντας το όριο μεταξύ της απόλυτης απόδοσης και της αξιοπιστίας κορυφαίας ποιότητας. Ως επίσημος συνεργάτης λιπαντικών της Ruf, κάθε αυτοκίνητο που φεύγει από το εργοστάσιο λαμβάνει την πλήρη γκάμα προϊόντων Motul, από λιπαντικά κινητήρα Motul 300V, τα οποία αναπτύσσονται συνεχώς για 50 χρόνια και δοκιμάζονται μέχρι την επιτυχία στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό, μέχρι λιπαντικά φρένων και κιβωτίων ταχυτήτων . Μάλιστα, ακόμη και τα μηχανήματα που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή των αυτοκινήτων λιπαίνονται από προϊόντα Motul.

Ενώ το Ruf Bergmeister κατασκευάστηκε αρχικά ως εφάπαξ, κατά την αποκάλυψή του στην Εβδομάδα Αυτοκινήτου του Μοντερέι νωρίτερα φέτος, ο Ruf έλαβε σημαντικό ενδιαφέρον για το αυτοκίνητο. Εάν όντως ξεκινήσει την παραγωγή, το αυτοκίνητο είναι πιθανό να κατασκευαστεί στο νέο, κατά παραγγελία μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα που στηρίζει άλλα μοντέλα της Ruf όπως το CTR, οπότε αναμένετε ότι θα είναι ακόμα πιο ελαφρύ από το πρωτότυπο.

Αρθρογράφος

 

Θα δίνατε 125.000 δολάρια για ένα S2000;

Θα δίνατε 125.000 δολάρια για ένα S2000;

Η αλήθεια είναι πως οι τιμές των Honda S2000 έχουν ξεφύγει, αλλά η συγκεκριμένη περίπτωση μάλλον ξέφυγε λίγο παραπάνω!