Η Motul εξοπλίζει τον Andre Bezuidenhout

Η Motul εξοπλίζει τον Andre Bezuidenhout

Οδηγώντας ένα τροποποιημένο αυτοκίνητο τύπου Gould Formula One, λιπαινόμενο από τη Motul, ο André επιτυγχάνει μέσες ταχύτητες 200 χλμ./ώρα. Του τηλεφωνήσαμε για να μάθουμε πώς είναι να οδηγείς σε αγωνιστικές ταχύτητες σε ένα μονοθέσιο της Formula 1 στο δρόμο.

Antre, τι είναι το Simola HillClimb;

Το Simola Hillclimb είναι πλέον ένα από τα κορυφαία γεγονότα αναρρίχησης στον κόσμο. Πιστεύω ότι έχουν στενή συνεργασία με την Pikes Peak και κάποιες από τις ευρωπαϊκές. Είναι η κορυφαία αφρικανική διοργάνωση σε λόφους και τώρα την έχω κερδίσει πέντε φορές.

Τι αυτοκίνητο χρησιμοποιείτε;

Χρησιμοποιώ ένα βρετανικό αυτοκίνητο που ονομάζεται Gould, ένα παράγωγο της Formula 1. Το κέρδισα για πρώτη φορά σε ένα σωστό μονοθέσιο της Formula 1, ένα Dallara του 1989. Αγόρασα αυτό το Gould και αύξησα σταθερά τον ρυθμό. Είμαστε η μόνη ανάβαση στον κόσμο που έχει μέση ταχύτητα 200 km/h από στάση. Αυτό την κάνει, πιστεύω, την ταχύτερη ανάβαση στον κόσμο. Συγκεντρώνει διεθνή προσέλευση και διανύει τη 14η χρονιά του φέτος.

Κερδίσατε 5 φορές και είστε με τη Motul 5 χρόνια. Είναι σύμπτωση;

[Γέλια], δεν είναι τυχαίο. Είμαι με τη Motul από το 2016. Οι πέντε νίκες μου ήταν με τη Motul και η Motul ήταν ο εταιρικός μου υποστηρικτής τα τελευταία πέντε χρόνια. Η σχέση μου με τη Motul ήταν φανταστική. Είναι ένα πολύπλοκο αυτοκίνητο και, από τότε που πέρασε στο Motul, το αυτοκίνητο δεν έχασε ούτε λεπτό. Την πρώτη χρονιά που το έκανα ήταν σε ένα μονοθέσιο της Formula 1, με διαφορετικό λιπαντικό, και το μονοθέσιο απέτυχε. Στη συνέχεια άλλαξα σε Motul και από τότε είναι άψογο. Η Motul με υποστηρίζει επίσης με το Nine Hours of Kyalami, οπότε υπάρχει μακρά ιστορία με τη Motul.

Τι λιπαντικό χρησιμοποιείτε;

Motul 300V, το πιο πρόσφατο προϊόν υψηλής απόδοσης.

Βασικά οδηγείτε ένα αυτοκίνητο F1 στο δρόμο.. Τι είναι αυτό;

Έβαλα μια μικρή υπενθύμιση στο τιμόνι – Be There At The End. Είμαι ερασιτέχνης οδηγός αλλά με ενδιαφέρει ο μηχανοκίνητος αθλητισμός εδώ και πολύ καιρό. Για το μονοθέσιό μου στη Formula 1, αφαίρεσαν 75 κιλά από αυτό για να φτιάξουν ένα μονοθέσιο ανάβασης. Έχει επίσης διπλή κάθετη δύναμη. Έτσι αυτό το αυτοκίνητο προέρχεται από το 2006/2007 από μια εταιρεία που ονομάζεται Ralt. Μοιάζει με Benetton. Είναι ανθρακονήματα και όλα είναι λεπτά. Διαθέτει ντεπόζιτο καυσίμου πέντε λίτρων, αρκετό για ένα μόνο τρέξιμο. Η εμπειρία της οδήγησης δεν μοιάζει με τίποτα άλλο. Παίρνετε τέσσερα ή πέντε γραμμάρια στο φρενάρισμα. Χρειάζεται χρόνος για να βάλεις το μυαλό σου γύρω από αυτό.

Αρθρογράφος

 

Ιστορίες της Alfa Romeo δέκατο επεισόδιο

Ιστορίες της Alfa Romeo δέκατο επεισόδιο

Το τελευταίο επεισόδιο είναι αφιερωμένο στις Giulia και Stelvio, τα μοντέλα που εκφράζουν σήμερα τα 110 χρόνια υπεροχής της μάρκας σε επίπεδο στιλ και...