Οι προτάσεις της Ford στις κατηγορίες των SUV

Οι προτάσεις της Ford στις κατηγορίες των SUV

Η νέα εποχή της Ford βρίσκει την εταιρεία στο στάδιο εξηλεκτρισμού των βασικών της μοντέλων, προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό αυτοκίνητα υψηλών προδιαγραφών με χαμηλό ενεργειακό αποτύπωμα. Τα δημοφιλή SUV της εταιρείας με το μπλε οβάλ έχουν το κάθε ένα ξεχωριστό και άκρως οδηγοκεντρικό χαρακτήρα με αποδοτικά κινητήρια σύνολα που ξεκινάνε από ήπια υβριδικά συστήματα mHEV (Puma), ενώνουν τα προτερήματα και των δύο κόσμων με τις εκδόσεις Plug-in Hybrid (Kuga και Explorer), φτάνοντας μέχρι και τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα σύνολα (Mustang Mach-E). Πέρα όμως από τα κινητήρα σύνολα, καλύπτουν και τις δημοφιλέστερες κατηγορίες των SUV, με το κάθε ένα να έχει το δικό του design και την δική του μοναδική ταυτότητα. Όλα τα SUV της Ford ξεχωρίζουν για τον το design τους, την άνεση και την πρακτικότητα τους, την υψηλή τεχνολογία, αλλά και τον πολυτάλαντο οδηγικό τους προφίλ.

Μικρό και θαυματουργό!

Το entry level SUV της Ford δεν είναι άλλο, παρά από το άκρως δημοφιλές Puma. Το μικρό αιλουροειδές της Ford είναι κατά γενική ομολογία ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σχήματα της κατηγορίας B-SUV, διαθέτει αποδοτικά κινητήρια σύνολα που με την βοήθεια του ήπιου υβριδικού συστήματος mHEV έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα οικονομικά και αξιοκρατικά μπορεί να χαρακτηριστεί ως το κορυφαίο οδηγικά αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Καρδιά του Ford Puma είναι ο πολλαπλά βραβευμένος (στον θεσμό International Engine Awards) τρικύλινδρος 1.0EcoBoost, ένας κινητήρας που χρησιμοποιεί όλες τις νέες τεχνολογίες που έχει αναπτύξει η Ford προκειμένου να μειώσει τις τριβές και να αυξήσει την απόδοση. Ο 1.0EcoBoost είναι ο πρώτος κινητήρας της Ford που διαθέτει λειτουργία απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου όταν δεν υπάρχουν απαιτήσεις σε ισχύ, προσφέροντας και με αυτό τον τρόπο χαμηλή κατανάλωση. Σε αυτό βέβαια συντελεί και ο μικρός ηλεκτροκινητήρας-γεννήτρια των 11,5kW που μεταξύ άλλων έχει και τον ρόλο της μίζας. Ο ηλεκτροκινητήρας φορτίζει μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου των 48V, που έχει χωρητικότητα 10Ah και μάλιστα διαθέτει δικό της ξεχωριστό κύκλωμα ψύξης. Εκτός φυσικά από την φόρτιση της μπαταρίας, ο ηλεκτροκινητήρας βοηθάει τον θερμικό κινητήρα στις εκκινήσεις και όταν υπάρχει απαίτηση σε ισχύ, με αποτέλεσμα οι μέσες τιμές κατανάλωσης που θα δει κανείς σε καθημερινή χρήση να είναι ιδιαίτερα χαμηλές. Ακόμα και η βασική έκδοση του 1.0EcoBoost που αποδίδει 125Ps διαθέτει υψηλά αποθέματα ροπής, στα  17,3kgm μεταξύ 1.400rpm και 4.500rpm, φτάνοντας στα 20,3kgm στην φάση του overboost, ενώ με την λειτουργία e-assist του ηλεκτροκινητήρα αγγίζουν τα 21,4kgm, παρέχοντας πολύ καλές επιδόσεις στο μικρό SUV της Ford.

Μοντέρνο, φιλόξενο και πλήρες!

Το εσωτερικό του Puma είναι σύγχρονο, ποιοτικό και εξαιρετικά εξοπλισμένο, ενώ παράλληλα διαθέτει επάρκεια χώρων με πρακτικές θήκες σε διάφορα σημεία. Πέρα από τα εξαιρετικά για την κατηγορία 402lt στο χώρο αποσκευών, το κρυφό ατού του Puma είναι αναμφίβολα το  MegaBox, ένας επιπλέον αποθηκευτικός χώρος των 80lt, που διαθέτει τάπα αποστράγγισης και μπορεί να σηκώσει φορτία μέχρι και 50kg βάρους. Ο έλεγχος όλων των συστημάτων γίνεται από μία μεγάλη οθόνη αφής 8in, η οποία είναι τοποθετημένη στο κέντρο του ταμπλό. Από εκεί διαχειριζόμαστε το άμεσο και εύχρηστο infotainment της Ford SYNC 3. Αντίστοιχα πρακτικός είναι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3in που αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού και διαθέτει ιδιαίτερα ευανάγνωστες ενδείξεις και διαφορετικό layout ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης. Τα καθίσματα τιμούν το λογότυπο ST-Line παρέχοντας ικανοποιητική πλευρική στήριξη χωρίς να μειώνουν την άνεση, ενώ οι κόκκινες ραφές στο εσωτερικό παρέχουν την απαραίτητη σπορ διάθεση. Σπορ διάθεση όμως αποκτά ο οδηγός μόλις ξεκινήσει και οδηγεί το Puma. Ο συνδυασμός απόκρισης του κινητήρα, η κορυφαία αίσθηση του τιμονιού, αλλά και το δεμένο όσο και καλοστημένο πλαίσιο, συντελούν σε μια οδηγική εμπειρία που σε κάνουν να ξεχνάς πως οδηγείς SUV. Το Puma είναι πάντα προβλέψιμο και άκρως διασκεδαστικό σε κάθε είδους συνθήκη. Από κλειστές και απαιτητικές διαδρομές, μέχρι και τα ταξίδια σε ανοιχτό δρόμο, κάθε στιγμή πίσω από το τιμόνι του είναι μια μοναδική εμπειρία. Πέρα όλων αυτών, ο εξοπλισμός του Puma είναι κάτι παραπάνω από πλήρης, αφού περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το ενσωματωμένο modem FordPass Connect, που επιτρέπει την σύνδεση έως και δέκα συσκευών και μετατρέπει το Puma σε WiFi hotspot, ένα πλήρες πακέτο ασφαλείας με Pre-Collision Assist, Active Braking, Intelligent Speed Limiter, Lane Keeping assist και πολλά ακόμα.

The All-arounder

Το C-SUV της Ford ονομάζεται Kuga και αυτή τη στιγμή είναι το πρώτο σε πωλήσεις SUV της Ford στην Ευρώπη, έχοντας πουλήσει συνολικά 1,1 εκατομμύρια μονάδες από το 2008 όπου και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά. Η τελευταία γενιά του Kuga χρησιμοποιεί την πλατφόρμα C2 που συναντάμε και στο Focus IV, η οποία μάλιστα έχει μειωμένο βάρος κατά 80kg σε σχέση με την αντίστοιχη της προηγούμενης γενιάς, αλλά και βελτιωμένη στρεπτική ακαμψία κατά 10%.

Το Ford Kuga προσφέρεται με ήπιο υβριδικό σύστημα EcoBlue Hybrid, πλήρες υβριδικό Hybrid, καθώς και plug-in υβριδικό σύνολο. Η Plug-in Hybrid έκδοση χρησιμοποιεί τον τετρακύλινδρο 2.5lt βενζινοκινητήρα που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, καθώς και με μια μπαταρία ιόντων λιθίου των 14,4kWh. Το σύνολο αποδίδει 225Ps και η μέση κατανάλωση φτάνει στα 1,4lt/100km, ενώ η αυτονομία της μπαταρίας επαρκεί για να καλυφθούν 50km. Από εκεί και πέρα μπορεί να γίνει φόρτιση με οικιακή παροχή σε περίπου τέσσερις ώρες ή να φορτιστεί η μπαταρία μέσω του θερμικού κινητήρα, αλλά και κατά την πέδηση. Το Kuga PHEV διαθέτει τα προφίλ οδήγησης EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge. Όταν η μπαταρία φτάνει στο κατώτερο επίπεδο φόρτισης, το Kuga, αυτόματα, επιστρέφει στο προφίλ EV Auto, συμπληρώνοντας την ισχύ του βενζινοκινητήρα με υποβοήθηση από τον ηλεκτροκινητήρα για μέγιστη οικονομία καυσίμου.

Μία ακόμα έκδοση του Kuga είναι το EcoBlue Hybrid, το ποίο συνδυάζει τον πετρελαιοκινητήρα 2.0EcoBlue που αποδίδει 150Ps με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα που αποτελείται από έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα σε ρόλο μίζας και γεννήτριας, ο οποίος είναι συνδεδεμένος με τον θερμικό μέσω ενός ιμάντα και τροφοδοτείται ή φορτίζει, ανάλογα με τις συνθήκες, μια μπαταρία ιόντων λιθίου των 48V. Ο ηλεκτροκινητήρας φροντίζει να παρέχει έξτρα δύναμη όταν απαιτείται, βελτιώνοντας τόσο τις επιδόσεις όσο και την κατανάλωση, η οποία κυμαίνεται στα 5lt/100km. Το Kuga Hybrid είναι ένα πλήρως υβριδικό μοντέλο που συνδυάζει τον θερμικό κινητήρα βενζίνης των 2.5lt με έναν ηλεκτροκινητήρα, μια μπαταρία ιόντων λιθίου, καθώς και με ένα αυτόματο σύστημα κατανομής της ροπής. 

Η τεχνολογία στις υπηρεσίες σας

Το Ford Kuga διαθέτει και αυτό το ενσωματωμένο μόντεμ FordPass Connect, με Live Traffic για ενημέρωση κυκλοφορίας μέσω του συστήματος πλοήγησης, καθώς και μια σειρά λειτουργιών μέσω της εφαρμογής FordPass, όπως car tracker, που βοηθά τους ιδιοκτήτες να εντοπίζουν το αυτοκίνητό τους, να ενημερώνονται για το απόθεμα σε καύσιμο και πολλές ακόμα πληροφορίες. Επιπλέον καλύπτεται από μια ομπρέλα συστημάτων προστασίας όπως τα Speed Sign Recognition, Lane-Centring, Active Park Assist 2, που επιτρέπει πλήρως αυτοματοποιημένο παρκάρισμα και σύστημα Active Noise Control, που παράγει αντίθετα ηχητικά κύματα μέσω του ηχοσυστήματος και περιορίζει τους θορύβους. Εντελώς νέο είναι και το σύστημα Lane-Keeping System με Blind Spot Assist, που συνδυάζεται με το Pre-Collision Assist της Ford, με τεχνολογία ανίχνευσης πεζού και δικυκλιστή που πλέον περιλαμβάνει και τη νέα λειτουργία Intersection για τις διασταυρώσεις. Το Adaptive Cruise Control, με λειτουργία Stop & Go και Lane-Centring, κάνει τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων ευκολότερα και πιο άνετα. Για τους επαρχιακούς δρόμους υπάρχει το Road Edge Detection, που ανιχνεύει τον δρόμο μπροστά, με ταχύτητες από 70 έως 110km/h και αναγνωρίζει τα άκρα του δρόμου 50 μέτρα μπροστά από το όχημα και σε πλάτος 7 μέτρων από κάθε πλευρά, διατηρώντας το όχημα εντός δρόμου ακόμα και χωρίς την ύπαρξη διαγράμμισης. Χάρη στο Whisper Strategy της Ford, το Kuga έχει ένα εξαιρετικά ήσυχο εσωτερικό και αυτό οφείλεται στο ηχομονωτικό παρμπρίζ Soundscreen, στα ειδικά κρύσταλλα και στα λάστιχα των θυρών, αλλά και στις αεροδυναμικές και ειδικά σχεδιασμένες ποδιές που βρίσκονται στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Ιδανικός σύμμαχος για τα ταξίδια και τις καθημερινές μετακινήσεις είναι η εντυπωσιακά άνετη ανάρτηση, που φροντίζει να απορροφά κάθε κραδασμό, χωρίς παράλληλα να επιτρέπει στο αμάξωμα να πάρει μεγάλες κλίσεις στις στροφές. Η οδήγηση με οποιαδήποτε έκδοση του Kuga, ανεξαρτήτου κινητηρίου συνόλου, είναι μια άνετη και ευχάριστη εμπειρία. Έχει εξαιρετικούς χώρους, με πρακτικό εσωτερικό, έξυπνες λύσεις και υψηλή ποιότητα κατασκευής.

So big, so fast, so nice!

Η κορωνίδα των SUV της Ford ονομάζεται Explorer και πρόκειται για το πιο επιβλητικό της μοντέλο. Στην χώρα μας διατίθεται αποκλειστικά ως Plug-in Hybrid και είναι εξοπλισμένο με τον EcoBoost V6 κινητήρα βενζίνης των 3.0lt που αποδίδει 363Ps και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα των 102Ps, με την συνδυαστική ισχύ να φτάνει στα 457Ps και την ροπή στα 84,1kgm! Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, χάρη στην εξελιγμένη ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση i-AWD, η οποία μπορεί να αλλάξει μέσα σε 100ms την κατανομή της ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο και έχει δέκα σχέσεις, με paddles στο τιμόνι για την χειροκίνητη λειτουργία. Η δε μπαταρία του Explorer έχει 13,6kWh χωρητικότητα, μπορεί να φορτίσει πλήρως μέσα σε 4 ώρες και 23 λεπτά, χάρη στο Ford Connected Wallbox και επαρκεί για να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το Explorer για 40km. Οι επιδόσεις που μπορεί να πετύχει το βαρύ αμάξωμα των 2,2 τόνων είναι καταιγιστικές. Μόλις 6sec επαρκούν για να πιάσει από στάση τα 100km/h, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 230km/h. Χάρη στο Terrain Management System, στην τετρακίνηση, αλλά και στα 204mm της απόστασης από το έδαφος, το Explorer μπορεί να κινηθεί σε κάθε είδους δρόμο. Το TMS έχει επτά προγράμματα οδήγησης, τα Normal, Sport, Trail, Slippery, Tow, ECO και Deep Snow/Sand. Υπάρχουν επίσης τέσσερα modes οδήγησης, το EV Now στο οποίο η κίνηση γίνεται μέσω του ηλεκτροκινητήρα, αρκεί φυσικά να υπάρχει απόθεμα στην μπαταρία, το EV Later, κατά το οποίο διατηρείται η ενέργεια στην μπαταρία για μελλοντική χρήση, το EV Charge, κατά το οποίο ο θερμικός κινητήρας αναλαμβάνει τόσο την κίνηση όσο και την φόρτιση της μπαταρίας και το EV Auto, κατά το οποίο η μονάδα διαχείρισης του συστήματος ρυθμίζει τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργήσει ο θερμικός και ο ηλεκτροκινητήρας, ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν.

Κινητό πολυτελές διαμέρισμα!

Το Explorer έρχεται σε έντεκα εξωτερικές αποχρώσεις, με τις επτά από αυτές να είναι μεταλλικές, δύο μεταλλικές με σκούρα διαφανή επίστρωση, καθώς και στην απόχρωση Star White η οποία διαθέτει ένα Premium Tri-coat. Ο εξοπλισμός του Explorer είναι πλουσιοπάροχος και περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3in, μία κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής των 10,1in, υπεύθυνη για την χειρισμό του Infotainment SYNC 3 της Ford, Ford Pass Connect μόντεμ, ηχοσύστημα της Bang & Olufsen με 15 ηχεία και ενισχυτή των 980W, 123lt διαθέσιμου αποθηκευτικού χώρου στο εσωτερικό μοιρασμένα σε διάφορες πρακτικές και μεγάλες θήκες, ένα πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας και πολλά ακόμα, που θα κάνουν την διαβίωση με το θηριώδες Explorer μια πραγματική απόλαυση.

Το εσωτερικό απαρτίζεται από καλής ποιότητας μαλακά στην υφή υλικά, ενώ μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και επτά επιβάτες, αφού διαθέτει και μια έξτρα σειρά καθισμάτων στο πίσω μέρος. Το πρώτο πράγμα που θα εντυπωσιάσει τον οδηγό του, είναι η τρομερή δύναμη του κινητήρα που σχεδόν εκμηδενίζει τους 2,4 τόνους του αμαξώματος. Ο ευχάριστος και γλυκός ήχος του V6 συνθέτει στην sport λειτουργία μια όμορφη ηχητική υπόκρουση που θα σας συντροφεύσει στις καθημερινές σας μετακινήσεις. Παρά το τεράστιο μέγεθός του, το Explorer έχει αρκετά δυναμική οδηγική συμπεριφορά. Η άνετη ανάρτηση φροντίζει ώστε όλοι οι επιβάτες να μετακινούνται με άνεση, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει και σωστή πρόσφυση ανεξαρτήτως συνθηκών. Το Ford Explorer είναι ίσως το ιδανικό SUV για να διανύσετε πραγματικά μεγάλες αποστάσεις και να βγείτε ατσαλάκωτοι.

Electrified pony

Η Ford Mustang Mach-E είναι η ηλεκτροκίνητη πρόταση της Ford στην κατηγορία των D-SUV. Συνδυάζει αρμονικά το παρελθόν με το μέλλον σε ένα μοναδικού σχήματος και σχεδίασης κομψό SUV, γεμάτο καμπύλες, με έντονα στοιχεία από τα θρυλικά μοντέλα των Mustang της Ford. Η πλατφόρμα που χρησιμοποιεί η Mustang Mach-E είναι εντελώς καινούργια και αναπτύχθηκε από την Ford Team Edison. Η συστοιχία των μπαταριών ιόντων λιθίου είναι τοποθετημένη χαμηλά στο κέντρο του πατώματος και ανάμεσα στους δύο άξονες, με αποτέλεσμα να διατηρείται χαμηλά το κέντρο βάρους του οχήματος. Υπάρχουν δύο διαθέσιμες συστοιχίες μπαταριών, η standard range η οποία χρησιμοποιεί 288 κυψέλες και έχει ωφέλιμη χωρητικότητα στις 68kWh και η extended range με 376 κυψέλες και 88kWh. Στις δικίνητες εκδόσεις, ο ηλεκτρικός κινητήρας εναλλασσόμενου ρεύματος βρίσκεται τοποθετημένος στον πίσω άξονα και αποδίδει στην standard range 269Ps, ενώ στην extended range 294Ps, με την ροπή να είναι στα 43,8kgm. Στην τετρακίνητη έκδοση υπάρχει ένας ακόμα ηλεκτροκινητήρας στον μπροστά άξονα, με την απόδοση να είναι για την standard range στα 269Ps και στα 351Ps για την extended range, με την ροπή να φτάνει τα 59,1kgm. Η δε αυτονομία στην τετρακίνητη με την μεγάλη μπαταρία, φτάνει τα 540km, με την πισωκίνητη έκδοση να μπορεί να διανύσει μέχρι 610km. Οι ηλεκτροκινητήρες διαθέτουν σύστημα ψύξης με λάδι, ενώ μπορούν να αποδώσουν την μέγιστη τιμή της ροπής τους μόλις σε 0,5sec. Η φόρτιση της μπαταρίας συνίσταται να γίνει μέσω του Ford Connected Wallbox, το οποίο υπάρχει διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, των 7,4kW και των 11kW. Μέσω του φορτιστή αυτού, η μπαταρία μπορεί από το 10% να πάει στο 80%  σε περίπου 7 ώρες, ενώ με την χρήση ταχυφορτιστή DC των 150kW με 10 λεπτά φόρτισης μπορεί να ανακτηθεί ρεύμα για 119km.

Στο ποιοτικό και ιδιαίτερα ευρύχωρο εσωτερικό της Mustang Mach-E, θα συναντήσουμε μαλακά υλικά, άνετα καθίσματα και υψηλή ποιότητα κατασκευής. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,2in παρέχει μέσω ευκρινών ενδείξεων και ποιοτικών γραφικών όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την λειτουργία του οχήματος, στον οδηγό. Στο κέντρο του ταμπλό θα συναντήσουμε μια κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής των 15,5in, μέσω της οποίας χειριζόμαστε όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου. Η οθόνη αυτή χρησιμοποιεί την τελευταία γενιά του συστήματος πολυμέσων το Ford SYNC 4, έχει ιδιαίτερα ευκρινή γραφικά και είναι user friendly. Η νέα αυτή έκδοση του infotainment επιτρέπει την εξατομίκευση 80 και πλέον ρυθμίσεων του οχήματος, χρησιμοποιώντας φωνητικές εντολές σε 15 διαφορετικές γλώσσες, ώστε οι ιδιοκτήτες να ελέγχουν τα πάντα, από τις λειτουργίες ψυχαγωγίας και πλοήγησης μέχρι το περιβάλλον της καμπίνας και τις τηλεφωνικές κλήσεις.

Μοναδική εμπειρία!

Η οδήγηση της ηλεκτροκίνητης Mustang Mach-E είναι μια εμπειρία που θα σας αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις. Οι μηχανικοί της Ford έχουν υπερβάλει εαυτό για ακόμα μια φορά και έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκία. Παρά το μεγάλο βάρος του αμαξώματος που φτάνει σχεδόν τους 2,2 τόνους, το στήσιμο και η γεωμετρία των αναρτήσεων είναι τέτοια που κυριολεκτικά δεν καταλαβαίνει κανείς πως οδηγεί ένα τόσο βαρύ αμάξωμα. Η διαθέσιμη ισχύς είναι ακαριαία και ανάλογη πάντα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης. Στο προφίλ Whisper η Mustang Mach-E μεταμορφώνεται σε ένα πλήρως αθόρυβο και ευέλικτο αυτοκίνητο, ενώ όταν ενεργοποιηθεί το προφίλ Active, η απόκριση του κινητήρα είναι πιο άμεση, όπως και η ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση. Το δε τιμόνι της έχει άριστη αίσθηση και αμεσότητα, παρέχοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό για το που βρίσκονται οι τροχοί. Εκεί που το αυτοκίνητο γίνεται πλέον εκρηκτικό, είναι με την ενεργοποίηση του προφίλ Untamed. Τόσο η απόκριση των κινητήρων όσο και η αίσθηση του τιμονιού βελτιώνονται και δίνουν έναν ξεχωριστό σπορ χαρακτήρα στο βαρύ SUV που πλέον επάξια μπορεί να φέρει την ονομασία Mustang.

Ότι καλύτερο

Γεμάτα τεχνολογία και με οικολογικό χαρακτήρα, τα SUV της Ford καλύπτουν όλες τις κατηγορίες και προσφέρουν μοναδικές στιγμές πίσω από το τιμόνι τους. Ποιοτικές κατασκευές, πλήρη πακέτα εξοπλισμού, προηγμένα συστήματα ασφαλείας, με χαμηλή κατανάλωση και εξαιρετικές επιδόσεις. Όποια και να είναι η επιλογή σας, θα βγείτε κερδισμένοι.

 

Αρθρογράφος

 

Honda Civic Type R FK8 320Ps

Honda Civic Type R FK8 320Ps

Η Honda παρουσιάζει το νέο CivicTypeR FK8 και μας αφήνει με ανοιχτό το στόμα. Ποτέ δεν θα φτάναμε στο σημείο να πιστέψουμε ότι η τετρακίνηση πλέον είν...