Η πρώτη εμφάνιση της Bugatti Bolide
Έχουν περάσει τρία χρόνια από τότε που η Bugatti αποκάλυψε για πρώτη φορά την Bolide και το hypercar βρίσκεται πιο κοντά στην κυκλοφορία του από ποτέ. Η Bugatti συνεχίζει να δοκιμάζει τα αεροδυναμικά πακέτα του μοντέλου και να ολοκληρώνει το αυτοκίνητο παραγωγής. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν το 2024, αλλά το supercar μόλις έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση και το έκανε στο φετινό 24ωρο αγώνα του Le Mans.
Η Bugatti παρουσίασε για πρώτη φορά την Bolide το 2020, αλλά δεν αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής παρά μόνο πριν από λίγους μήνες. Οι δοκιμές, που κάνει η Bolide γίνονται σε γνωστές πίστες και περιλαμβάνουν μετρήσεις και κίνηση του hypercar στα άκρα για να να σιγουρευτούν οι μηχανικοί ότι το αεροδυναμικό πακέτο δημιουργεί το σωστό επίπεδο κάθετης δύναμης και επιτυγχάνει τον καλύτερο δυνατό χειρισμό.
Σύμφωνα με την Bugatti η Bolide παραγωγής θα παράγει σχεδόν τρεις τόνους κάθετης δύναμης και μπορεί να επιτύχει έως και 2,5 G πλευρικά, χάρη στο αεροδυναμικό της πακέτο. Στο εμπρός μέρος, το splitter συμπιέζει τον αέρα και στη συνέχεια το κατευθύνει κάτω από τον διαχύτη για να δημιουργήσει ένα εφέ αναρρόφησης που τραβά την Bolide στο έδαφος. Μοναδικές «κουρτίνες» αέρα μπροστά από τους μπροστινούς τροχούς τον κατευθύνουν γύρω από το αυτοκίνητο, μειώνοντας τη συνολική αντίσταση. Η Bugatti σχεδίασε ακόμη και τους καθρέφτες για να εκτρέπουν τον αέρα προς τους πλαϊνούς ενδιάμεσους αεραγωγούς.Οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να προσαρμόσουν το αεροδυναμικό πακέτο για να βρουν τη σωστή ισορροπία μεταξύ κάθετης δύναμης και οπισθέλκουσας.
Ο κινητήρας W16 8,0 λίτρων με τα 4 turbo της Bolide αποδίδει 1.600Ps με βάρος 1.650 κιλά.
Πριν περάσει στην παραγωγή η Bolide πρέπει να ολοκληρώσει λίγο ακόμα τις δοκιμές της πριν φτάσει στα χέρια των πελατών. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν κάποια στιγμή τον επόμενο χρόνο και η Bugatti θα κατασκευάσει μόνο 40 υπεραυτοκίνητα για χρήση μόνο σε πίστα. Το καθένα θα κοστίζει 4 εκατομμύρια ευρώ. Η Bolide έκανε ένα γύρο στην πίστα στο Le Man με οδηγό (είναι και ο επίσημος δοκιμαστής) τον Andy Wallace, νικητή του Le Mans του 1988, στο τιμόνι.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Η Ford αξιοποιεί το gaming για να αλλάξει τον τρόπο που οραματίζεται, σχεδιάζει και δοκιμάζει τα οχήματα.