Ο Enzo Ferrari λάτρευε τα Peugeot!

Ο Enzo Ferrari λάτρευε τα Peugeot!

Ο ιδρυτής της Ferrari, ο άνθρωπος που έχει δώσει άλλη διάσταση στον χώρο του αυτοκινήτου, συμπαθούσε ιδιαίτερα τα Peugeot. Αυτό το γνώριζαν μονάχα οι πολύ κοντινοί του άνθρωποι και είναι κάτι που άργησε να έρθει στην επιφάνεια. Μέχρι που ο Dino Tagliazucchi έδωσε μία συνέντευξη σε ένα ιταλικό περιοδικό. Ποιος ήταν αυτός, θα αναρωτιέστε. Ο Enzo είχε μία παραξενιά. Δεν του άρεσε να ταξιδεύει μόνος. Ήθελε πάντοτε παρέα. Έτσι ο Dino βρισκόταν είτε στην θέση του οδηγού, ως σοφέρ του Enzo, είτε ως συνοδηγός, όταν ο Enzo ήθελε να οδηγήσει. Σχεδόν είκοσι χρόνια έμεινε δίπλα του, παρότι τον γνώριζε λίγα χρόνια παραπάνω. Το 1966, όπως δήλωσε, γνωρίστηκαν. Τότε ο Enzo οδηγούσε ένα Peugeot 404 και με αυτό έγραφε τα καθημερινά του χιλιόμετρα.

Από το 1969 λοιπόν, ο Dino βρισκόταν πάντοτε δίπλα στο στο αυτοκίνητο. Ύστερα από τρία χρόνια, λόγω ενός προβλήματος που είχε με το γόνατό του, κουραζόταν, με αποτέλεσμα να δώσει το τιμόνι στον Dino. Το 404 ήταν χρώματος γκρι και διέθετε μπεζ δερμάτινο σαλόνι. Ο Enzo όμως είχε αλλάξει το τιμόνι με ένα μικρότερο της Nardi. Εντυπωσιακή είναι η συνέχεια. Ο Alec Isigonis, ο σχεδιαστής του Mini, είχε δωρήσει ένα Mini Cooper στον Enzo. Και με αυτό ο Enzo έγραφε πολλά χιλιόμετρα, κυρίως τον χειμώνα και ειδικά όταν χιόνιζε!  Όταν έπρεπε να παραστεί σε κάποια εκδήλωση, έμπαιναν μέσα στην Ferrari 365GT. Λέγεται πως η αδελφή της γυναίκας του ζούσε στην Νίκαια (ή την Μασσαλία) και αυτή είχε στην κατοχή της ένα Peugeot με το οποίο πήγε στην Modena, στο «αρχηγείο» της Ferrari. Ο Enzo είχε πολύ στενή σχέση με τον Pininfarina, ο οποίος είχε σχεδιάσει το Peugeot 404, καθώς και με τον αντιπρόσωπο της Peugeot στην Ιταλία, τον Martino Severi. Λίγο πριν το 1970, το 404 αντικαταστάθηκε από ένα Peugeot 504. Είχε χρώμα μπλε μεταλλικό και ίδιο σαλόνι με το προηγούμενο. Με αυτό έκανε περισσότερα χιλιόμετρα ο ίδιος, παρά ο Dino. Μάλιστα από τότε και μετά, στο πίσω κάθισμα βρισκόταν πάντοτε ένας σωματοφύλακας! Το 1971 ο Enzo άλλαξε και πάλι αυτοκίνητο. Αυτή τη φορά ήταν ένα 504 Coupe. Πολύ άνετο και ξεκούραστο, όπως δηλώνει ο Dino. Η εταιρεία του Enzo μεγάλωνε και πλέον οι συνεργασίες του δεν τον άφηναν να κάνει ότι θέλει. Έτσι, το 1973, αναγκάστηκε να αφήσει στην άκρη τα Peugeot που τόσο αγαπούσε και να αρχίσει να κινείται με τα εταιρικά Fiat.

 

Αρθρογράφος

 

Ανανέωση για το Range Rover Evoque

Ανανέωση για το Range Rover Evoque

Ένα μικρό λίφτινγκ για το Evoque «φέρνει» αλλαγές στην εμπρός «μάσκα», νέα φώτα LED pixel και περισσότερες κάμερες με μία νέα καμπύλη οθόνη στο εσωτερ...