O νέος V16 Cosworth της Bugatti Tourbillon στο δυναμόμετρο
Το όνομα της Bugatti στη σύγχρονη εποχή είναι συνδεδεμένο με τον εμβληματικό τετρατούρμπινο κινητήρα W16, ο οποίος βρισκόταν κάτω από το καπό της Veyron και της Chiron, αφήνοντας το στίγμα του στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αυτός ο τεράστιος κινητήρας των 8,0lt αποσύρθηκε με την ολοκλήρωση της παραγωγής της Chiron. Η Cosworth μετά τους δύο καταπληκτικούς κινητήρες που έφτιαξε για την Aston Martin Valkyrie και το GMA T.50 του Gordon Murrey, δημιούργησε για την νέα Bugatti Tourbillon έναν νέο ατμοσφαιρικού V16 χωρητικότητας 8,3lt, ο οποίος συνοδεύεται από υβριδικό σύστημα και αποδίδει συνολικά 1.800Ps. Αυτό σημαίνει πως ο ήχος του είναι “δαιμονισμένος”, σαν να ακούγονται δύο V8 ταυτόχρονα, σε πλήρη αρμονία, συνθέτοντας έναν μοναδικό ήχο που δεν θυμίζει ούτε V8, ούτε V10, ούτε V12, αλλά κάτι καινούργιο, πολύ διαφορετικό. Ειδικά ατμοσφαιρικός, χωρίς τις τουρμπίνες να φιμώνουν την εξαγωγή, είναι μελωδία για τα αυτιά κάθε petrolhead.
Οι επιδόσεις του νέου μοντέλου είναι εξωπραγματικές, με τον V16 να επιτρέπει στην Tourbillon να επιταχύνει από 0-100km/h σε μόλις 2,0sec όταν χρησιμοποιεί ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 380km/h σε λιγότερο από 25sec από στάση, ενώ όταν ενεργοποιείται το 'Speed Key', η πίσω αεροτομή κατεβαίνει και η ταχύτητα φτάνει τα εξωπραγματικά 445km/h. Ωστόσο, πέρα από τις εξωφρενικές επιδόσεις, εξίσου εντυπωσιακός είναι και ο ήχος του νέου κινητήρα. Φτάνοντας έως τις 9.000rpm. Το βρετανικό Top Gear μας έδωσε την ευκαιρία να απολαύσουμε το ήχο του δημοσιεύοντας στο κανάλι του στο YouTube ένα βίντεο με τον νέο κινητήρα στο δυναμόμετρο. Βάλτε ακουστικά, τέρμα.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Μετά την ανακοίνωση των 12 νικητών στις αντίστοιχες κατηγορίες του θεσμού για το UK Car of the Year Awards, οι κριτές ανακοίνωσαν πως το Toyota GR Yar...