Παρουσίαση εταιρείας Engine Tech by Dakis
Ξέρεις ότι κάνεις την καλύτερη δουλειά του κόσμου, όταν αγαπάς αυτό που κάνεις. Μόνο τότε μπορείς να γίνεις απόλυτα επιτυχημένος και ταυτόχρονα ευτυχισμένος. Αυτό ακριβώς έχει καταφέρει ο Δάκης Σκαμπελτζής, ιδιοκτήτης της Engine Tech by Dakis. Η εταιρεία αυτή δραστηριοποιείται από το 1970 στο χώρο και ξεχωρίζει για την ποιότητα της εργασίας της στο ρεκτιφιέ κινητήρων
Ρower Τechniques: Πείτε μας δύο λόγια για την εταιρεία σας, πότε ξεκίνησε η δραστηριότητά της στο χώρο και με τι ακριβώς ασχολείται?
Δάκης Σκαλπετζής: Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1970 από τον πατέρα μου Χρήστο Σκαμπελτζή, με κύρια δραστηριότητα το ρεκτιφιέ κινητήρων εσωτερικής καύσης, καθώς και τη βελτίωσή τους. Το 1989 μπήκα και εγώ στο χώρο αυτό και με τα χρόνια το μικρόβιο είχε πλέον μπει για τα καλά στο αίμα μου. Αυτήν τη στιγμή θεωρώ τον εαυτό μου έναν πολύ τυχερό άνθρωπο, γιατί κάνω αυτό ακριβώς που αγαπάω.
ΡΤ: Τι υπηρεσίες προσφέρετε στους πελάτες σας?
ΔΚ: Οι υπηρεσίες που παρέχουμε σχετίζονται με οτιδήποτε έχει να κάνει με την επισκευή και βελτίωση των κινητήρων, όπως ρεκτιφιέ κυλίνδρων, τοποθέτηση χιτωνίων, ροϊκές εξελίξεις, blueprinting και γενικά ό,τι χρειάζεται ένας κινητήρας, προκειμένου να αποδώσει τη μέγιστη δυνατή ισχύ του, με ασφάλεια και αξιοπιστία.
ΡΤ: Τι κινητήρες βελτιώνετε συνήθως? Έχετε ειδίκευση σε κάποια συγκεκριμένη μάρκα ή σε κάποια συγκεκριμένα μοντέλα?
ΔΚ: Η μακροχρόνια εμπειρία μας στο χώρο της βελτίωσης μας επιτρέπει να αναλαμβάνουμε με επιτυχία όλους τους τύπους των κινητήρων της αγοράς. Βέβαια οι πιο συνήθεις κινητήρες που έρχονται για βελτίωση είναι ο 4G63 της Mitsubishi, οι Β16Α, Β18C και Κ20Α της Honda, όπως και διάφοροι κινητήρες από το VW Group, της Peugeot, της Subaru, της Opel, διάφοροι κινητήρες Fiat αλλά και Nissan.
ΡΤ: Ασχολείστε με τους αγώνες? Αν ναι, τι είδους εμπλοκή έχετε με αυτούς και για πόσο καιρό?
ΔΚ: Τα τελευταία 15 χρόνια προετοιμάζουμε κινητήρες για πάρα πολλά αγωνιστικά αυτοκίνητα, κυρίως από το χώρο του dragster και του drift, αλλά και από του πανελληνίου πρωταθλήματος αναβάσεων. Τα αγωνιστικά που χρησιμοποιούν τους κινητήρες που έχουμε βελτιώσει, αυτήν τη στιγμή κατέχουν πολλά ρεκόρ ιπποδύναμης, αλλά και επιδόσεων. Τα τελευταία δύο χρόνια αγωνίζομαι και εγώ με το δικό μου αυτοκίνητο σε αγώνες dragster και σε διάφορα drag-days.
ΡΤ: Τι προσέχετε σε έναν κινητήρα που αναλαμβάνετε?
ΔΚ: Βασικά τα πάντα. Η παραμικρή λεπτομέρεια μπορεί να κάνει τη διαφορά τόσο στην αξιοπιστία του κινητήρα όσο και στην απόδοσή του. Όλες οι μετρήσεις που κάνουμε γίνονται με χειρουργική ακρίβεια, για να έχουμε πάντα το επιθυμητό αποτέλεσμα.
ΡΤ: Αναφέρετέ μας μερικά από τα αυτοκίνητα που έχουν δική σας εργασία.
ΔΚ: Τα EVO IX και EVO VIII του Γιώργου Θάνου και της Ace Motorsport αντίστοιχα, το Honda Civic turbo του Γιαννόπουλου, το Audi S3 και το Fiat Punto GT της Vouros Performance, το Peugeot 106 Rallye και Citroen Saxo VTS της Giakoumakis Competition, Opel Astra και Speedster της Voulalas Performance, το Mitsubishi EVO X του Δημήτρη Γ. που είχατε παρουσιάσει σε παλιότερο τεύχος σας, το Honda Civic του Παπαηλία, το EVO X της HPS και πάρα πολλά ακόμα.
PT: Τι είναι αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε κατά τη γνώμη σας?
ΔΚ: Αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε πιστεύω πως είναι η τεχνογνωσία μας, οι αξιόπιστες εργασίες μας, καθώς και η μακροχρόνια πείρα μας στο χώρο του ρεκτιφιέ και της βελτίωσης.
ΡΤ: Τι σχέδια έχετε για το μέλλον?
ΔΚ: Θα θέλαμε να επεκταθούμε ακόμα περισσότερο σε χώρες του εξωτερικού, μιας και ήδη συνεργαζόμαστε με πολλούς οίκους βελτιώσεων σε Κύπρο, Βουλγαρία, Ιταλία, Αυστραλία και Ντουμπάι. Επίσης έχουμε στα άμεσα σχέδιά μας και την αναβάθμιση του εξοπλισμού μας, προκειμένου να μπορέσουμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και να παρακολουθούμε τις εξελίξεις της τεχνολογίας.
INFO
ENGINE TECH BY DAKIS
Κλεοβούλου 31-35
Ν. Κόσμος
Τηλ: 2109029056 – 2109016913
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Η Mercedes-AMG ενισχύει την γκάμα της νέας CLE Coupé με την κορυφαία μέχρι στιγμής έκδοση CLE 53 4MATIC+ των 449 ίππων.