Παρουσίαση εταιρείας Revlimit ECU Tuning
Μετρημένοι στα δάχτυλα οι άνθρωποι του Ελληνικού tuning που καταφέρνουν να διαπρέψουν και στο εξωτερικό. Ο Φώτης με τον Αριστείδη, με σταθερά βήματα και σωστές «επενδύσεις», ξέφυγαν από τον εγχώριο ανταγωνισμό και διαπρέπουν με τη δουλειά τους σε όλη την υφήλιο, κάνοντας συνεχή ρεκόρ στις πίστες του εξωτερικού!
PowerAutomotiveMagazine: Πότε ξεκίνησε η εταιρεία?
Revlimit: Η Revlimit ECU Tuning ξεκίνησε το 2009 στην Πάτρα και το 2014 μεταφέρθηκε σε νέο, μεγαλύτερο χώρο με ιδιόκτητο δυναμόμετρο και συνεργείο.
Ρ.Α.Μ.: Ποια αυτοκινητοβιομηχανία διαθέτει το καλύτερο tuningpotential?
R: Σύμφωνα με την άποψή μας, αλλά και με τις τάσεις που βλέπουμε στον κόσμο του tuning, τα αυτοκίνητα του Group VW είναι αυτά που έχουν το καλύτερο tuning potential και με τους περισσότερους μάλιστα χρήστες.
Ρ.Α.Μ.: ECU TUNING step by step. Πώς γίνεται ο προγραμματισμός ενός αυτοκινήτου, σε τι στάδια χωρίζεται και γενικά, ποια είναι η διαδικασία?
R: Αρχικά ανεβαίνει το αυτοκίνητο στο δυναμόμετρο και αφού ελεγχθεί αν είναι σωστά και ασφαλώς δεμένο, γίνεται μία πρώτη δυναμομέτρηση με την εργοστασιακή χαρτογράφηση. Μετά γίνεται «διάβασμα» του λογισμικού της μονάδας ελέγχου του κινητήρα και αποθηκεύονται οι εργοστασιακές ρυθμίσεις για να χρησιμοποιηθούν σε τυχόν μελλοντική επαναφορά των εργοστασιακών ρυθμίσεων.
Κατόπιν γίνεται μία παραμετροποίηση του λογισμικού σύμφωνα με τα θέλω του πελάτη και σύμφωνα με τις εργοστασιακές προδιαγραφές λειτουργίας του κινητήρα. Από εκεί και πέρα, ακολουθεί το reflash του νέου παραμετροποιημένου λογισμικού στην ηλεκτρονική μονάδα του κινητήρα και ακολουθεί το dyno test και το feedback.
Η πιο απαραίτητη διαδικασία για την αξιοπιστία του κινητήρα -εκτός από μία απλή δυναμομέτρηση- είναι να πάρουμε και το ανάλογο feedback από το πώς λειτουργεί ο κινητήρας, ώστε να προβούμε στο ανάλογο fine-tuning, ούτως ώστε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο κοντά στις εργοστασιακές προδιαγραφές λειτουργίας του κινητήρα.
Ρ.Α.Μ.: Υπάρχουν κριτήρια στην επιλογή ενός αυτοκινήτου/πελάτη?
R: Είναι συγκεκριμένη η γκάμα των αυτοκινήτων που δουλεύουμε και ο πελάτης μπορεί να ενημερωθεί πλήρως από το αναλυτικό website μας, για το αν καλύπτει η Revlimit το μοντέλο του, όπως και να ενημερωθεί για το τι στάδια βελτίωσης διατίθενται για το κάθε αυτοκίνητο. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει το μηχανικό σύνολο του οχήματος να είναι άρτιο και πλήρως συντηρημένο, ώστε να προχωρήσουμε στην αναβάθμιση του λογισμικού του.
Ρ.Α.Μ.: Η διαφήμιση έπαιξε ρόλο στην εξέλιξη της εταιρείας? Και σε τι βαθμό?
R: Η διαφήμιση είναι το Α και το Ω για τη σωστή ανάπτυξη οποιασδήποτε επιχείρησης, το πιο σημαντικό όμως απ’ όλα είναι η επιχείρηση να μπορεί να υποστηρίξει στο 100% αυτό που διαφημίζει και προσφέρει.
Ρ.Α.Μ.: Σαν εταιρεία προτιμάτε extremeβελτιώσεις ή καθημερινά Setup? Και για ποιο λόγο?
R: Δεν υπάρχει κάποια ιδιαίτερη προτίμηση, καθώς η Revlimit υποστηρίζει λύσεις από την πιο απλή βελτίωση 1ου σταδίου σε ένα πλήρως εργοστασιακό και καθημερινό αυτοκίνητο έως και extreme racing βελτιώσεις, είτε πρόκειται για Dragster είτε για Hill Climb είτε για Rally είτε και για Track Racing!
Ρ.Α.Μ.: Με τα σημερινά δεδομένα, πόσο safeείναι η βελτίωση ενός αυτοκινήτου?
R: Όπως προείπα, βασιζόμαστε στις εργοστασιακές προδιαγραφές λειτουργίας του κινητήρα, όπως τις μέγιστες τιμές που μπορεί να φτάσει η θερμοκρασία καυσαερίων, ή την ιδανική αναλογία αέρος-καυσίμου και σε συνάρτηση με την εξελιγμένη τεχνολογία των κινητήρων, όπως και των ηλεκτρονικών μονάδων ψεκασμού, είναι απολύτως ασφαλής μία βελτίωση 1ου σταδίου σε ένα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο.
Ρ.Α.Μ.: Πώς διαμορφώνεται και πώς αναπτύσσεται το ECUtuningμε την εξέλιξη των αυτοκινήτων? Η εξέλιξη βοηθάει την κατάσταση ή γίνεται πιο δύσκολο?
R: To ECU Tuning γίνεται όλο και πιο δύσκολο και πολύπλοκο με τη ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας στα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης κινητήρων των αυτοκίνητων. Η αιτία είναι ότι -λόγω του downsizing- τα τελευταία χρόνια η αυτοκινητοβιομηχανία έχει πέσει κυριολεκτικά με τα «μούτρα» στους μικρούς κινητήρες από 1.000 έως και 1.600cc, προσπαθώντας να δώσει εντυπωσιακές επιδόσεις με πολύ χαμηλές καταναλώσεις καυσίμου, αλλά και εκπομπών ρύπων! Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι σύγχρονοι κινητήρες να είναι αρκετά εξελιγμένοι και να διαθέτουν πολύπλοκες λειτουργιές, όπως για παράδειγμα η τεχνολογία Multiair των Fiat ή η τεχνολογία ECD (Engine Cylinder Deactivation), με αποτέλεσμα να απαιτούν και ένα αρκετά πολύπλοκο λογισμικό για την άρτια λειτουργιά τους, κάτι το οποίο δυσκολεύει πολύ το R&D του ECU Tuning
Ρ.Α.Μ.: Στην Ελλάδα διαθέτουμε μηχανικούς με τεχνογνωσία στη βελτίωση? Θα συνεργαζόσουν με κάποιον?
R: Λόγω της οικονομικής κρίσης και της αδυναμίας των Ελλήνων ιδιοκτητών να αγοράσουν νέα αυτοκίνητα, η αγορά του tuning έχει βασιστεί σε μεγάλο βαθμό στην προχωρημένη βελτίωση των κινητήρων πέραν του 1ου σταδίου, με εφαρμογές Big Turbo. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να έχει ανέβει στην κορυφή το επίπεδο των μηχανικών στην Ελλάδα, σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, όσον αφορά τον τομέα της εκτεταμένης βελτίωσης ενός κινητήρα!
INFO
REVLIMIT
Εμμανουήλ Ροΐδη 76 και Σακελλαρίδη
Πάτρα
Τηλ: 2613 021 195
Revlimit.gr
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Η Nissan αποκάλυψε το Nissan Z Racing Concept για τον 24ωρο αγώνα Fuji.