Προιόντα Βελτίωσης Αντιπρόσωπος auto_turbo_-_νικολόπουλος_α._-_μαραβέλιας_γ_οε / / Κατηγορία Μετάδοση

Wisefab – Ενισχυμένα ημιαξόνια για Honda Civic Type R EP3 & FN2

Wisefab – Ενισχυμένα ημιαξόνια για Honda Civic Type R EP3 & FN2

Ενισχυμένα ημιαξόνια της Wisefab για Honda Civic Type R EP3 και FN2. Η μελετημένη κατασκευή εξασφαλίζει αντοχή σε setup έως και 1.000Ps με μέγιστη, μόνιμη, γωνία λειτουργίας τις 90º. Το σετ περιλαμβάνει δύο ημιαξόνια με πλήμνες 5x114.3mm και με προεγκατεσ ...

HTG Tuning - Gearbox Control Unit

HTG Tuning - Gearbox Control Unit

Η μονάδα GCU της HTG Tuning είναι μια standalone λύση που αναλαμβάνει τον πλήρη έλεγχο της λειτουργίας μετάδοσης. Χρησιμοποιεί όλους τους εργοστασιακούς αισθητήρες και οδηγεί έως και 12 βαλβίδες και βοηθητικές διατάξεις, δίνοντας την δυνατότητα για τον ακ ...

Kaaz – Μπλοκέ διαφορικό για Mazda MX-5 NC

Kaaz – Μπλοκέ διαφορικό για Mazda MX-5 NC

Μία από τις καλύτερες κινήσεις που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σας είναι η αντικατάσταση του ελεύθερου διαφορικού με ένα περιορισμένης ολίσθισης. Ειδικότερα αν μιλάμε για το αγαπημένο τρίτης γενιάς MX-5, ένα ...

XTreme Clutch – Δίδισκο σετ συμπλέκτη για Honda K20

XTreme Clutch – Δίδισκο σετ συμπλέκτη για Honda K20

Η Xtreme Clutch κατασκευάζει εδώ και δεκαετίες συμπλέκτες υψηλών επιδόσεων. Για τους κινητήρες K20 που εξοπλίζουν τα Honda Civic EP3 και FN2, η εταιρεία διαθέτει ένα δίδισκο set συμπλέκτη με αντοχή μέχρι 122kgm ροπής. Το συγκεκριμένο set προτείνεται για β ...

Competition Clutch – set συμπλέκτη για Honda Civic FK7 1.5T

Competition Clutch – set συμπλέκτη για Honda Civic FK7 1.5T

Το νέο set συμπλέκτη Stage 2 της Competition Clutch για τα Civic FK7 1.5VTEC Turbo σάς δίνει την δυνατότητα για υψηλή αύξηση ισχύος, διατηρώντας τα οδηγικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου σε καθημερινή χρήση. Το set περιλαμβάνει ελαφρωμένο βολάν 9,9kg, ενι ...

Billet καπάκι διαφορικού

Billet καπάκι διαφορικού

Custom καπάκι διαφορικού από billet αλουμίνιο για διαφορικό 188mm που εξοπλίζει τα περισσότερα εξακύλινδρα μοντέλα των σειρών E30, E36, E46, E34 και Z3 της BMW. Διαθέτει αυξημένη ποσότητα βαλβολίνης κατά 45%, εξωτερικές ψύκτρες για αερόψυξη και αναμονές γ ...

Wisefab ημιαξόνια

Wisefab ημιαξόνια

Ενισχυμένα ημιαξόνια της Wisefab για BMW σειρά 3 E36, Ε46, Ε90/Ε92, Corvette C5/C6, Nissan 350Z, Silvia S13/S14/S15 και Toyota Supra Α80. Είναι κατασκευασμένα για αντοχή έως και 1.500Ps με μέγιστη γωνία λειτουργίας τις 90º. ...

Forge Motorsport short shift

Forge Motorsport short shift

Short shift και side shift από την Forge Motorsport για Hyndai i30N. Αποτελείται από 2 ρυθμιζόμενες ντίζες που αντικαθιστούν τις εργοστασιακές. Η μία ρυθμίζει την διαδρομή του επιλογέα εμπρός-πίσω και η δεύτερη την διαδρομή δεξιά-αριστερα. Δίνουν τη δυνατ ...

HYBRID RACING - SHORT-SHIFTER ΓΙΑ HONDA CIVIC TYPE R EP3 & FN2

HYBRID RACING - SHORT-SHIFTER ΓΙΑ HONDA CIVIC TYPE R EP3 & FN2

Το ρυθμιζόμενο short-shifter της Hybrid Racing παρέχει ομαλές, ακριβείς και άμεσες αλλαγές σχέσεων με ρύθμιση τόσο για μπροστά-πίσω όσο και για αριστερά-δεξιά. Δίνει τη δυνατότητα να φέρετε ακριβώς στα μέτρα σας τη διαδρομή στον επιλογέα των Civic Type R ...

HULKTECH – HALDEX CONTROLLER

HULKTECH – HALDEX CONTROLLER

Το Haldex Controller της Hulktech είναι η απόλυτη plu&play λύση για τον έλεγχο της τετρακίνηση τύπου Haldex σε κάθε αυτοκίνητο, ακόμα και σε swaps. Δεν απαιτεί επιπλέον αισθητήρες και δίνει τη δυνατότητα του ελέγχου της κατανομής ροπής ανάμεσα σε κάθε άξο ...

RTMG – ΒΟΛΑΝ ΔΙΠΛΗΣ ΜΑΖΑΣ ΓΙΑ ΚΙΒΩΤΙΟ DSG DQ250

RTMG – ΒΟΛΑΝ ΔΙΠΛΗΣ ΜΑΖΑΣ ΓΙΑ ΚΙΒΩΤΙΟ DSG DQ250

Η RTMG κατασκεύασε το πρώτο βολάν διπλής μάζας στον κόσμο για τους δίλιτρους TSI κινητήρες γενιάς EA888. Είναι κατασκευασμένο από χρωμιομολυβδένιο (ChroMoly) σε CNC 5-axis, για να παρέχει υψηλές επιδόσεις και μέγιστη αντοχή. Ζυγοσταθμισμένο με ακρίβεια 0. ...

Quaife μπλοκέ διαφορικό

Quaife μπλοκέ διαφορικό

Μπλοκέ διαφορικό της Quaife για MINI Cooper S R53, R56 και F56. Το διαφορικό ATB της Quaife λειτουργεί με γρανάζια, έχοντας πιο ομαλή εμπλοκή, ενώ μεταβάλει συνεχώς το ποσοστό εμπλοκής ανάλογα με τις απαιτήσεις, αυξάνοντας την πρόσφυση στους κινητήριους τ ...