Το intercooler της Revo για το Fiesta mk8 ST είναι ειδικά σχεδιασμένο για να μειώνει σημαντικά τις θερμοκρασίες του αέρα εισαγωγής, να ελαχιστοποιήσει την πτώση πίεσης και να επιτρέψει στον 1.5EcoBoost να παράγει εντυπωσιακή ισχύ και ροπή. Είναι σχεδίασης ...
Προιόντα Βελτίωσης Αντιπρόσωπος Cargate
Kit εισαγωγής
|Management
|Tuning Kits
|Engine Cooling
|Turbo
|Διάφορα
|Κολάρα
|Ολοκληρωμένα kit
|Φίλτρα
|Kit εισαγωγής Revo Carbon Series για τους νέους κινητήρες 2.0TSI EA888 Gen3B (εργοστασιακής απόδοσης 190-200Ps) του Group VW. Αποτελείται από Air Scoop κατασκευασμένο από carbon, ελεύθερο φίλτρο panel και αντάπτορα κατάργησης του περιοριστικού στομίου στο ...
Ολοκληρωμένο πακέτο βελτίωσης της Revo για VW Polo AW GTI. Το kit περιλαμβάνει εισαγωγή αέρα, ανασχεδιασμένο κολάρο εισαγωγής από σιλικόνη, αντάπτορα κατάργησης του περιοριστικού στομίου που συναντάται σε όλους τους ΕΑ888 Gen 3 κινητήρες, μεγαλύτερο bolt- ...
Οι εισαγωγές αέρα Revo OEM+ αξιοποιούν το εργοστασιακό σύστημα εισαγωγής αέρα, αντικαθιστώντας τα περιοριστικά εξαρτήματα με ανασχεδιασμένα, που βελτιώνουν τη ροή του αέρα. Το OEM+ σύστημα για τους νέους κινητήρες 2.0TSI EA888 EVO4 του Group VW περιλαμβάν ...
Ελεύθερο φίλτρο τύπου panel της Revo για Ford Fiesta mk8 1.0EcoBoost, ST 1.5EcoBoost και Puma ST. ...
Ολοκληρωμένο kit φρένων της Revo για όλα τα αυτοκίνητα του Group VW. Περιλαμβάνει τετραπίστονες ή εξαπίστονες δαγκάνες (σε κόκκινο ή μαύρο χρώμα), διαιρούμενους δίσκους 332x28mm, 355x32mm ή 380x32mm, σωληνάκια αεροπορικού τύπου, τακάκια fast road και αντά ...
Ολοκληρωμένο πακέτο βελτίωσης της Revo για Audi RS3 8V και TT RS 8S. Περιλαμβάνει carbon εισαγωγής αέρα, μεγαλύτερο intercooler με σωληνώσεις, μεγαλύτερο turbo inlet pipe, και αναπρογραμματισμό της ECU με απόδοση 525Ps. ...
Το Inlet pipe της Revo είναι ειδικά σχεδιασμένο να αντικαταστήσει την περιοριστική σωλήνωση προς το εργοστασιακό turbo IHI IS20/IS38 στα MQB μοντέλα του Group VW με κινητήρες 1.8/2.0TSI EA888 Gen 3. Μειώνει τους στροβιλισμούς του αέρα και αυξάνει τη ροή π ...
Inlet pipe της Revo για κινητήρες 2.5TFSI των Audi RS3 8V και TTRS 8S. Έχει σημαντικά αυξημένη διάμετρο στα 102mm, μειώνοντας τους στροβιλισμούς του αέρα και αυξάνοντας τη ροή προς την εισαγωγή του turbo, με αποτέλεσμα βελτιωμένη απόκριση γκαζιού και αύξη ...
Inlet pipe της Revo για κινητήρες 2.5TFSI των Audi RS3 8V και TTRS 8S. Έχει σημαντικά αυξημένη διάμετρο στα 102mm, μειώνοντας τους στροβιλισμούς του αέρα και αυξάνοντας τη ροή προς την εισαγωγή του turbo, με αποτέλεσμα βελτιωμένη απόκριση γκαζιού και αύξη ...
Bolt-on intercooler kit της Revo για Audi RS3 8V. Είναι σχεδίασης bar&plate, με χυτά αλουμινένια end-tanks, έχει μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια κατά 53% και μεγαλύτερη κυψέλη ψυγείου κατά 38%. Το kit τοποθετείται χωρίς καμία μετατροπή και περιλαμβάνει ...
Το Inlet pipe της Revo είναι ειδικά σχεδιασμένο να αντικαταστήσει την περιοριστική σωλήνωση προς το εργοστασιακό turbo IHI IS20/IS38 στα MQB μοντέλα του Group VW με κινητήρες 1.8/2.0TSI EA888 Gen 3. Μειώνει τους στροβιλισμούς του αέρα και αυξάνει τη ροή π ...
Το σύστημα εισαγωγής αέρα open cone της Revo βελτιώνει την απόδοση των κινητήρων 2.0TSI EA888 Gen3 των μοντέλων που βασίζονται σε πάτωμα MQB, όπως Audi S3 8V, TTS 8J, Golf VII R, Seat Leon Cupra 280/290/300 κ.λπ. Το kit εισαγωγής αποτελεί bolt-on εφαρμογή ...
Το Inlet pipe της Revo είναι ειδικά σχεδιασμένο να αντικαταστήσει την περιοριστική σωλήνωση προς το εργοστασιακό turbo των κινητήρων 2.5TFSI που εξοπλίζουν τα Audi RS3 8V και TTRS 8S. Το Inlet pipe έχει σημαντικά αυξημένη διάμετρο στα 102mm, μειώνοντας το ...
Το σύστημα εισαγωγής της Revo για το νέο Ford Fiesta ST αυξάνει σημαντικά τη ροή αέρα προς το turbo, παρέχοντας σημαντικό όφελος στην ιπποδύναμη (+7wHP) και τη ροπή (+1,1kgm) του 1.5EcoBoost. Το σύστημα της Revo αντικαθιστά την περιοριστική σωλήνα εισαγωγ ...
Η Revo σας δίνει τη δυνατότητα να ξεπεράσετε τα 500Ps χρησιμοποιώντας μονάχα περιφερειακά και το νέο της turbo IS38ETR V2. Χρησιμοποιώντας το εργοστασιακό housing της τουρμπίνας IHI IS38, που εξοπλίζει όλα τα 2.0TFSI/TSI MQB μοντέλα του VW Group, οι μεγαλ ...
Το Intercooler της Revo για κινητήρες 1.8TFSI/2.0TFSI του Group VW έχει σχεδιαστεί χρησιμοποιώντας τεχνολογία CFD (Computational Fluid Dynamics) για να παρέχει σημαντικά χαμηλότερες θερμοκρασίες εισαγωγής και ελαχιστοποίησης της πτώσης πίεσης στο κύκλωμα ...
Το Inlet pipe της Revo είναι ειδικά σχεδιασμένο να αντικαταστήσει την περιοριστική σωλήνωση προς το εργοστασιακό turbo (IS20/IS38) της IHI στα αυτοκίνητα του Group VW με πάτωμα MQB και κινητήρες 1.8/2.0TSI. Το Inlet pipe της Revo μειώνει τους στροβιλισμού ...
Η Revo έχει εξελίξει ένα ολοκληρωμένο πακέτο βελτίωσης για αυτοκίνητα του Group VW με πλατφόρμα MQB και κινητήρα 2.0TSI EA888 Gen3 με τουρμπίνα IS38. Περιλαμβάνει kit carbon εισαγωγής αέρα, μεγαλύτερο intercooler, kit κολάρων σιλικόνης, downpipe με μεταλλ ...
Έπειτα από μήνες έρευνας και εξέλιξης, η Revo Technik προσφέρει αναπρογραμματισμό της εργοστασιακής ECU για το νέο Ford Focus ST με τον κινητήρα 2.0 Ecoboost. Ο προγραμματισμός της Revo γίνεται σειριακά μέσω της διαγνωστικής θύρας OBDII σε λίγα λεπτά και ...