Πρόσωπα Power:Κωνσταντίνος Τράκκας

Πρόσωπα Power:Κωνσταντίνος Τράκκας

Στον πληθυντικό
Μιλήσαμε πρώτη φορά από το τηλέφωνο. Ο Κωνσταντίνος μου μιλούσε απίστευτα ώριμα, με άριστα δομημένες προτάσεις και μάλιστα, στον πληθυντικό. Συνήθως παρακινώ τους μικρότερούς μου να μου μιλούν στον ενικό, ο Κωνσταντίνος, όμως, καταλάβαινα ότι ένιωθε καλύτερα έτσι, στον πληθυντικό. Ένα παιδί που πατάει στα πόδια του και στο βλέμμα του ξεχωρίζει η σιγουριά και η δίψα για το κάτι παραπάνω. Χαίρομαι πολύ να βλέπω παιδιά αυτής της ηλικίας να έχουν αρχές, να βάζουν προτεραιότητες, να είναι ευγενικά. Σκέφτομαι ότι υπάρχει φως στο τούνελ και το αύριο -θέλω- να είναι καλύτερο. Η περίπτωσή του είναι από εκείνες, που ξεχωρίζουν, κυρίως λόγω του ταλέντου. Ταλέντα όμως υπάρχουν πολλά αλλά ελάχιστα, τελικά ξεχωρίζουν. Ο Κωνσταντίνος δείχνει να είναι ένα από αυτά, καθώς είναι άριστος μαθητής, μεθοδικός, επίμονος. Τιμή μας να τον φιλοξενούμε στις σελίδες μας και θεωρούμε υποχρέωσή μας να εκμαιεύσουμε από τη συνέντευξη αυτή όλα όσα θα θέλατε να ξέρατε για το πόσο δύσκολο είναι να καταφέρεις να βγεις κερδισμένος από το ταλέντο, που σου χάρισε η φύση. Τι μας διδάσκει ο Κωνσταντίνος? Να βάζουμε στόχους και να μην τα παρατάμε, αν δεν τους πετύχουμε.

Κωνσταντίνε, μίλησέ μας λίγο για σένα: Πόσο χρονών είσαι, Τι θέλεις να σπουδάσεις, Με τι άλλο ασχολείσαι πέραν του μηχανοκίνητου αθλητισμού;

Γεννήθηκα στις 31 Αυγούστου 2000, δηλαδή είμαι δεκαεξίμισι χρονών. Πηγαίνω στη Β’ Λυκείου και παρακολουθώ το διεθνές σύστημα International Baccalaureate (IB) για σπουδές στο εξωτερικό μετά από διεθνείς εξετάσεις. Έχω επιλέξει τον κλάδο Sport Science and Exercise, δηλαδή την επιστήμη που ασχολείται με το ανθρώπινο σώμα σε συνδυασμό με τον αθλητισμό. Είναι ο επιστημονικός κλάδος, που βρίσκεται πιο κοντά απ’ όλους στον αθλητισμό και αυτός με το λιγότερο χρόνο γραφείου, ο πιο κινητικός.

Τώρα στο Λύκειο, με το βαρύ σχολικό πρόγραμμα και τις μεγάλες απαιτήσεις, δεν υπάρχει χρόνος για τίποτα περισσότερο από σχολείο και μηχανοκίνητο.

Όταν λέω σχολείο, εννοώ και μερικές σχολικές δραστηριότητες πέρα από το διάβασμα: Έχω εκλεγεί στο 15μελές Μαθητικό Συμβούλιο, συμμετέχω σε εθνικούς σχολικούς διαγωνισμούς, όπως F1 in Schools, Όμιλος Επιχειρηματικότητας, δραστηριότητες ΣΕΝ κλπ. Όσο για το μηχανοκίνητο, περιλαμβάνει ειδικό πρόγραμμα fitness για Formula από καταξιωμένο, διεθνώς, προπονητή πρωταθλητών μηχανοκίνητου (F1, WRC κλπ), δοκιμές Formula4 στην Ευρώπη, προπόνηση με kart στην Ελλάδα κλπ.

Στο Γυμνάσιο και κυρίως στο Δημοτικό είχα περισσότερες δραστηριότητες, που σήμερα δεν μπορώ να ακολουθήσω λόγω χρόνου: Στίβο, ποδόσφαιρο, tennis, κολύμβηση, Tae Kwon Do, Ωδείο κλπ.

 

Το μικρόβιο του μηχανοκίνητου υπήρχε στην οικογένεια ή είσαι ο πρώτος, που ασχολήθηκε με αυτόν τον τομέα;

Οι γονείς μου δεν είχαν κανένα ενδιαφέρον για το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Είμαι ο πρώτος στην οικογένεια με το μικρόβιο του μηχανοκίνητου και το ανακαλύψαμε τελείως τυχαία, με το δώρο της θείας μου στα γενέθλιά μου, όταν έγινα 2 ετών: Ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο με 3 ταχύτητες (1η, 2α και όπισθεν) και χωρίς φρένο. Το οδήγησα αμέσως και σε λίγες βδομάδες πήγαινα πολύ γρήγορα. Πρώτα έμαθα να οδηγώ και μετά να μιλάω! Οι γονείς μου μπορεί να μην ήταν λάτρεις του μηχανοκίνητου, είχαν, όμως, τις γνώσεις και τη δυνατότητα να μπορούν να ασχοληθούν δημιουργικά με αυτόν και να αποκτήσουν σύντομα σημαντική, ουσιαστική γνώση επί του αντικειμένου, γεγονός που με βοήθησε πολύ.

 

Πόσο δύσκολο είναι να συνδυάσεις το Σχολείο με τις προπονήσεις, τους αγώνες, την προσωπική σου ζωή και τις φιλίες σου;

Είναι πάρα πολύ δύσκολο. Όλοι αυτοί οι τομείς έχουν κοινά στοιχεία, αλλά είναι και διαφορετικοί κόσμοι. Για να προχωρήσει κάποιος σε έναν από αυτούς τους τρεις τομείς, πρέπει να θυσιάσει κάποιον από τους άλλους δύο. Ένας αγώνας μπορεί να σημαίνει απώλεια πολλών ωρών από τα μαθήματα και σίγουρα απώλεια χρόνου, που θα μπορούσε κάποιος να τον αφιερώσει σε παρέα με τους φίλους του ή την κοπέλα του. Επειδή ο πρωταθλητισμός απαιτεί αυτοπειθαρχία και σύστημα, όταν κάποιος ξεκινήσει πρωταθλητισμό από μικρή ηλικία, εντάσσει στη ζωή του από νωρίς και την αυτοπειθαρχία και το σύστημα. Επίσης, η καλή φυσική κατάσταση του αθλητή βοηθάει πολύ στην καλή πνευματική απόδοσή του. Έτσι γίνεται πιο αποτελεσματικός από τους συνομήλικούς του. Προσωπικά δεν είμαι ρομπότ για να μπορώ όλες τις περιόδους να τα συνδυάζω όλα σωστά και στο μεγαλύτερο βαθμό και γι’ αυτό υπάρχουν αποκλίσεις. Προσπαθώ όμως να διορθώνω γρήγορα τις αποκλίσεις και σε γενικές γραμμές τα καταφέρνω.

Περιέγραψέ μας λιγάκι την πορεία σου στο μηχανοκίνητο αθλητισμό: Πως ξεκίνησες να τρέχεις και που έχεις φθάσει σήμερα;

Οδήγησα για πρώτη φορά kart σε ηλικία 6 ετών. Ένα παλιό mini με κινητήρα WTP και κορδονιέρα, που το έχω ακόμα για ενθύμιο. Με αυτό το απαρχαιωμένο kart έκανα καλύτερους χρόνους και προσπερνούσα άλλα παιδιά με καλύτερο εξοπλισμό.

Πήρα μέρος για πρώτη φορά σε αγώνες σε ηλικία 8 ετών και ήρθα 2ος με ελάχιστη διαφορά από τον 12χρονο πρώτο -στη συνολική κατάταξη- του ιδιωτικού τροπαίου (challenge), που περιλάμβανε 3 αγώνες σε διαφορετικές πόλεις της Ελλάδας. Για 3 χρόνια έπαιρνα μέρος κυρίως σε challenges και διακρινόμουν κάθε χρόνο. Είχα την πρώτη μου νίκη σε ηλικία 9 ετών.

Από το 2010 συμμετείχα μόνο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Είχα τις πρώτες μου νίκες και μάλιστα διπλές το 2011 και ήρθα 2ος στην κατάταξη. Τη χρονιά αυτή πήρα μέρος για πρώτη φορά σε διεθνείς αγώνες στην Ιταλία και είχα τα πρώτα μου βάθρα.

Το 2012 κέρδισα το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα με μεγάλη διαφορά, κερδίζοντας και τους 4 αγώνες, καθώς και το PICK της Πάτρας.

Το 2013 ήταν η χρονιά με τις μεγάλες επιτυχίες εκτός συνόρων. Συμμετείχα μόνο σε αγώνες World Series Karting, που για την κατηγορία ΜΙΝΙ θεωρούνται παγκόσμιο πρωτάθλημα. Είχα τις πρώτες (και μέχρι στιγμής μοναδικές) ελληνικές επιτυχίες στην ιστορία του θεσμού με μία νίκη, μία δεύτερη και μία τρίτη θέση, ενώ είχα και πολλές άλλες καλές κατατάξεις εκτός βάθρου. Ήταν από τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής μου, όταν άκουσα τον εθνικό μας ύμνο, όταν έβλεπα την ελληνική σημαία στο βάθρο των νικητών και τα μεγάφωνα να φωνάζουν Greece, Grecia!

Τη χρονιά αυτή κατατάγηκα 3ος στο Πρωτάθλημα WSK Euro Series και 7ος στο WSK Master Series. Θα ήταν ακόμα καλύτερη η κατάταξη, αν είχαν μετρήσει βαθμολογικά όλοι οι αγώνες μου, αλλά λόγω ελληνικής αγωνιστικής αδείας, που είχα στην αρχή, δεν μέτρησαν δύο. Για την 3η θέση τιμήθηκα στο WSK Gran Gala στην Ιταλία μαζί με τους κορυφαίους οδηγούς kart από όλον τον κόσμο. Στην ίδια εκδήλωση βραβεύθηκε για τις επιτυχίες του στα εξατάχυτα kart ο 16χρονος τότε καρτίστας και σήμερα ανερχόμενο αστέρι της Formula 1, Max Verstappen.

Το 2013, 2014, 2015 δεν έγινε Πρωτάθλημα kart στην Ελλάδα λόγω ελλείψεως συμμετοχών σε όλες τις κατηγορίες ή στην κατηγορία Junior, που συμμετείχα, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να γίνει σωστή προετοιμασία εκ μέρους μου για διεθνείς αγώνες. Παράλληλα, η μεγάλη οικονομική κρίση δημιούργησε σοβαρά εμπόδια στην εύρεση σοβαρών χορηγιών για διεθνείς αγώνες kart.

Το 2016 ήταν η χρονιά, που αποφασίσαμε το μεγάλο βήμα στη Formula4, της νέας θεσμοθετημένης κατηγορίας της FIA για τη μετάβαση των οδηγών από τα kart στη Formula4. Είχε έρθει το πλήρωμα του χρόνου. Ήμουν 16 ετών, δηλαδή στην κατάλληλη ηλικία (15-18). Οι ειδικοί στο εξωτερικό, που με είχαν προσέξει από τους αγώνες kart τα προηγούμενα χρόνια, μας είχαν ειδοποιήσει επανειλημμένα για την ανάγκη της μετάβασης, αν ήθελα να εξελιχθώ οδηγικά.

Έγινε η πρώτη δοκιμή με μονοθέσιο Formula4 τον Ιούνιο και η δεύτερη το Δεκέμβριο με διαφορετικές ομάδες. Και οι δύο δοκιμές είχαν απόλυτη επιτυχία. Η δεύτερη δοκιμή μάλιστα έγινε εντελώς δωρεάν, με ομάδα ανάδειξης ταλαντούχων οδηγών, μαζί με άλλους 4 διεθνείς οδηγούς, μετά από παρέμβαση της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου της Βραζιλίας.

Το 2017 έχει προγραμματισθεί η συμμετοχή μου σε ένα εθνικό πρωτάθλημα Formula4 της Ευρώπης.

Ποιοί άνθρωποι είναι δίπλα σου και ποιοί σε έχουν βοηθήσει σε σημαντικές στιγμές της πορείας σου, ώστε να φθάσεις στο σημερινό επίπεδο;

Οι γονείς μου είναι οι άνθρωποι, που ήταν και είναι πάντα δίπλα μου. Οι πραγματικά δικοί μου άνθρωποι, που με υποστηρίζουν πάντα με όλη τους την ψυχή και δεν θα με εγκαταλείψουν ποτέ! Σ’ αυτούς οφείλω κυριολεκτικά τα πάντα!

Πέρα από τους γονείς μου, με έχουν βοηθήσει σε κρίσιμες στιγμές και άλλοι άνθρωποι: Ένας γνωστός κυνηγός ταλέντων για τη Formula, που με προσέγγισε από τα kart και για χρόνια με καθοδηγούσε για τη μετάβαση στα μονοθέσια. Ένα σημαντικό στέλεχος της Ομοσπονδίας μηχανοκίνητου της Βραζιλίας. Ένας μεγάλος personal trainer πρωταθλητών μηχανοκίνητου. Ένας-δύο διεθνείς προπονητές-  εκπαιδευτές με τεράστια εμπειρία από αγώνες kart. Δύο μεγάλες εργοστασιακές ομάδες kart του εξωτερικού, που με τίμησαν με την πρότασή τους για ένταξή μου ως διεκδικητή ευρωπαϊκών και παγκόσμιων τίτλων. Ένας – δύο Έλληνες μηχανικοί kart, που μου πρόσφεραν σωστή τεχνική και ψυχολογική υποστήριξη, όταν την είχα ανάγκη. Πολλοί Έλληνες δημοσιογράφοι, που πίστεψαν σε μένα και με στήριξαν αφιλοκερδώς στην αγωνιστική μου πορεία.

Θα αναφέρω μερικά, ενδεικτικά, ονόματα, χωρίς να θέλω να υποτιμήσω τη σημασία των υπολοίπων, εξίσου σημαντικών :

Giovanni Ramos Guerra, Davide Fore’, Luigina Guerrini, Giancarlo Tinini, Chris Fiotakis, Γιώργος και Σταύρος Γρυλλάκης, ALPHA-TV, zougla.gr, sport24.gr, creteplus.gr, newsauto.gr, kartnews.gr, e-reportaz.gr, 4 ΤΡΟΧΟΙ, news247.gr, Βασίλης Σαρημπαλίδης, Πάνος Σεϊτανίδης, Γιώργος Θαναηλάκης, Ανδρέας Κριτσωτάκης, Χρήστος Ασημακόπουλος,  Στράτος Φωτεινέλης, Στράτης Χατζηπαναγιώτου, Πέτρος Κουσουλός, Ελευθερία Σπυράκη, Δημήτρης Δοντάς, Βίκυ Χαντζή...

Τα χρήματα παίζουν ρόλο για την ανάπτυξη ενός ταλέντου;

Τα χρήματα δεν φτιάχνουν ταλέντα. Μπορούν, όμως, όταν δεν υπάρχουν, να φρενάρουν ή και να σταματήσουν την ανάπτυξη των ταλέντων. Χωρίς χρήματα, χωρίς οικονομική υποστήριξη, δεν υπάρχει εξέλιξη στον μηχανοκίνητο, που είναι ένα από τα πιο ακριβά σπορ. Όπως λένε στο εξωτερικό: «First you run out of money and then of talent». Γι’ αυτό και έχει τεράστια σημασία η εύρεση μεγάλων χορηγών.

 

Έχεις οδηγήσει κανονικό αυτοκίνητο; Ανυπομονείς να πάρεις δίπλωμα ή η οδήγηση στο δρόμο πιστεύεις ότι δεν θα σε «γεμίζει»;

Έχω οδηγήσει αυτοκίνητο με τον πατέρα μου συνοδηγό σε άδειο υπαίθριο χώρο. Ήταν πολύ πιο εύκολο να το οδηγήσω απ’ ότι kart ή Formula, αν εξαιρέσουμε το συμπλέκτη, που δυσκολεύτηκα λίγο να τον μάθω και τη χρήση του δεξιού ποδιού για το πεντάλ του φρένου, που μπερδευόμουν, γιατί στα kart και στα μονοθέσια φρενάρουμε αποκλειστικά με το αριστερό.

Ανυπομονώ να πάρω δίπλωμα οδήγησης για να είμαι ανεξάρτητος στις μετακινήσεις μου και να αισθανθώ την ελευθερία της προσωπικής οδήγησης στο δρόμο. Όμως η οδήγηση στο δρόμο δεν με «γεμίζει» αγωνιστικά, γιατί τη βλέπω μόνο σαν μετακίνηση. Πιστεύω ότι θα είμαι πολύ συντηρητικός και προσεκτικός σαν οδηγός και θα με ενδιαφέρει κυρίως η οδηγική ασφάλεια. Ένας οδηγός αγώνων είναι προσεκτικός, γιατί εκτονώνεται στην πίστα και γιατί ξέρει καλά ότι ο δρόμος δεν είναι πίστα.

 

Είναι εκατοντάδες τα νέα παιδιά, που αγαπούν το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Κάποια από αυτά είναι σίγουρα ταλέντα. Ποιές συμβουλές θα τους έδινες, ώστε να καταφέρουν να ανακαλύψουν το ταλέντο τους και να προχωρήσουν στα επόμενα βήματα;

Μόνο ένας ταλαντούχος οδηγός μπορεί να διαπιστώσει την ύπαρξη ταλέντου σε κάποιον άλλο οδηγό. Και για να διαπιστώσει το ταλέντο θα πρέπει να τον δει σε αγώνα ή σε προπόνηση. Επομένως τα νέα παιδιά πρέπει να αναζητήσουν τη γνώμη κάποιου ταλαντούχου οδηγού, πρώην ή εν ενεργεία. Δηλαδή κάποιου με διακρίσεις στο εξωτερικό σε επίσημους αγώνες της παγκόσμιας ομοσπονδίας CIK-FIA ή του WSK. Εδώ θέλει προσοχή, γιατί είναι πολλοί οι «ειδικοί».

Αυτή τη διαδικασία ακολουθήσαμε εμείς. Αναζητήσαμε τη γνώμη ειδικών στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό. Στην Ιταλία κάναμε αγωνιστικό διήμερο με ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα του παγκόσμιου kart, 5 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, ο οποίος και ανέλαβε προπονητής μου για 2 χρόνια. Ήταν καθοριστική η συνεργασία μαζί του.

Επίσης πρέπει οι προπονήσεις να είναι ουσιαστικές, δηλαδή να γίνονται με τη μέγιστη προετοιμασία του εξοπλισμού για τη μέγιστη απόδοση. Ο σωστός οδηγός πρέπει πάντα να οδηγεί στα άκρα και αυτό δεν γίνεται με εξοπλισμό χαμηλής απόδοσης.

 

F1 inSchools: Τι ακριβώς είναι και ποιά η ενασχόλησή σου με αυτό το project;

Το F1 in Schools είναι διεθνής μαθητικός διαγωνισμός μοντελισμού αμαξιδίων τύπου Formula1, που μελετώνται και σχεδιάζονται τρισδιάστατα σε υπολογιστή με ειδικά προγράμματα αεροδυναμικής και σχεδιασμού (Computer Aided Design). Η κατασκευή γίνεται αυτόματα σε συσκευή τύπου τρισδιάστατου εκτυπωτή, ελεγχόμενη από υπολογιστή (Computer Aided Machine). Οι ομάδες, που προκρίνονται στους εθνικούς τελικούς των χωρών τους, διαγωνίζονται στους παγκόσμιους τελικούς. Οι νικητές έχουν μεγάλη προβολή διεθνώς και υποστήριξη για επαγγελματικό προσανατολισμό ως μηχανικοί σε ομάδες Formula 1. Το 2016 αναδείχθηκε παγκόσμια πρωταθλήτρια ελληνική ομάδα!

Στο διαγωνισμό προκρίνονται τα ταχύτερα μοντέλα-μινιατούρες μετά από δοκιμές σε ειδική ευθύγραμμη πίστα δύο λωρίδων μήκους 20 μέτρων, την οποία τα μοντέλα διανύουν σε περίπου 1 δευτερόλεπτο. Οι ομάδες υποβάλλουν 2 μοντέλα σύμφωνα με τις εκάστοτε προδιαγραφές, χαρτοφυλάκιο, κατασκευάζουν εκθεσιακό περίπτερο και βαθμολογούνται σε όλα αυτά, καθώς και σε προφορική παρουσίαση.

Προσωπικά ασχολήθηκα το 2016 με τη σχεδίαση και την κατασκευή μοντέλου της ομάδας του σχολείου μας DRS (Doukas Racing School) ως υπεύθυνος μηχανικός σχεδιασμού, με τη συγγραφή των portfolios, με την εύρεση χορηγιών κλπ. Ήμουν ο μοναδικός οδηγός αγώνων, που συμμετείχα στο διαγωνισμό.

 

Πότε χάρηκες περισσότερο στη ζωή σου και γιατί;

Πέρα από κάποιες πολύ προσωπικές στιγμές, οι μεγαλύτερες χαρές μου στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού ήταν όταν νίκησα τον πρώτο μου αγώνα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, όταν έμαθα ότι θα πάρω μέρος στο World Series Karting και όταν κέρδισα το πρώτο μου βάθρο στο WSK. Περισσότερο στη ζωή μου, όμως, μπορώ να πω ότι χάρηκα, όταν έμαθα ότι θα οδηγήσω μονοθέσιο Formula 4. Ήταν ένα όνειρο, που γινόταν πραγματικότητα, γιατί από την αρχή της πορείας μου στο μηχανοκίνητο αθλητισμό ονειρευόμουν να οδηγήσω μονοθέσιο Formula. Επίσης, άλλος Έλληνας οδηγός δεν έχει οδηγήσει μονοθέσιο της Formula 4 και αυτό κατέστησε εκείνη την ευκαιρία ακόμη πιο ξεχωριστή!

 

Αν δεν είχες ασχοληθεί με το μηχανοκίνητο αθλητισμό, τι θα είχες επιλέξει για το επαγγελματικό μέλλον σου;

Θα επέλεγα κάτι που αφορά τον αθλητισμό. Δεν μπορώ να μένω στάσιμος στην καθημερινότητά μου και γι’ αυτό χρειάζομαι κάτι που να έχει δραστηριότητα, κυρίως σωματική. Το πιθανότερο είναι να επέλεγα είτε πολεμικές τέχνες είτε ποδόσφαιρο είτε στίβο. Από μικρός συμμετείχα σε αυτά τα αθλήματα και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία, οπότε θεωρώ ότι θα μου ταίριαζαν.

 

Τι θα ήθελες να αλλάξει στους Ελληνικούς αγώνες;

Πιστεύω ότι, για να αναπτυχθεί ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, πρέπει να δίνει στους αθλητές όραμα να εξελιχθούν και να αναδειχθούν. Αυτό γίνεται με τον καλύτερο τρόπο σε διεθνείς αγώνες, όπως γίνεται σε όλα τα αναγνωρισμένα διεθνή αθλήματα.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να δοθεί ιδιαίτερο βάρος στην -καθοριστικής σημασίας- κατηγορία junior (12-15 ετών), όπως γίνεται με όλα τα αθλήματα. Αυτή η ηλικία δεν έχει μέχρι σήμερα την προσοχή, που χρειάζεται, ενώ δίνεται βάρος στις μεγαλύτερες κατηγορίες, που δεν είναι καθοριστικές για την ανάπτυξη του αθλήματος.

Επίσης, οι εθνικοί αγώνες πρέπει να είναι απόλυτα εναρμονισμένοι με τους διεθνείς, να έχουν δηλαδή τους ίδιους κανονισμούς, τις ίδιες προδιαγραφές κλπ με αυτούς. Σήμερα, στον ελληνικό μηχανοκίνητο οι εθνικοί αγώνες γίνονται με διαφορετικούς κανονισμούς από αυτούς της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας FIA, CIK-FIA, με αποτέλεσμα οι Έλληνες αθλητές να έχουν σημαντικό ανταγωνιστικό μειονέκτημα και ταυτόχρονα σημαντική οικονομική επιβάρυνση έναντι των ανταγωνιστών τους, αφού -σε εποχή οικονομικής κρίσης- επιβαρύνονται με διπλό κόστος για την αγορά διπλού εξοπλισμού: ενός για τους ελληνικούς αγώνες και ενός για τους διεθνείς. 

 

Αρθρογράφος

 

Το Mazda CX-60, είναι εδώ για νέες περιπέτειες!

Το Mazda CX-60, είναι εδώ για νέες περιπέτειες!

To Μazda CX-60, το ξεχωριστό και τεχνολογικά προηγμένο SUV, διατίθεται με κινητήρες πετρελαίου αλλά και σε Plug-in Hybrid εκδόσεις.