Tech Corner:Νέο Citroen C3

Tech Corner:Νέο Citroen C3

Character!

Η τρίτη γενιά τουCitroenC3 είναι εδώ και έρχεται να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία των 14 ετών και 3,5 εκατομμυρίων πωλήσεων των προκατόχων του. Το νέο μοντέλο αντλεί στοιχεία από τα C4 Cactus και C4 Picasso, διατίθεται σε 9 χρώματα αμαξώματος, που μπορούν να συνδυαστούν με 3 χρώματα οροφής, δημιουργώντας 36 διαφορετικούς συνδυασμούς, ενώ η εξατομίκευση συνεχίζεται με επιλογές χρωμάτων για τους προβολείς ομίχλης, τους καθρέπτες και τα Airbumps. Το νέο μοντέλο κατασκευάζεται πάνω στην πλατφόρμα Aτου PSAGroup, ενισχυμένη κάτω από τα καθίσματα για αυξημένη ακαμψία και παθητική ασφάλεια, ενώ επιπλέον διαθέτει εξελιγμένο σύστημα ανάρτησης, που αποσβένει τις μικροανωμαλίες και την τραχύτητα του οδοστρώματος, προσδίδοντας στο αυτοκίνητο αυτήν την αίσθηση άνεσης, που χαρακτηρίζει τις αναρτήσεις της Citroen. Το μήκος του νέου C3 φτάνει τα 3990mm, το πλάτος τα 1750mm και το ύψος τα 1470mm, ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2540mm, όντας σχεδόν 75mm πιο μεγάλο από την απερχόμενη γενιά και με χώρο αποσκευών, που αγγίζει τα 300lt.

  

Με έμφαση στην άνεση και την ποιότητα.

Tο νέο C3 θα εισάγεται με τρία επίπεδα εξοπλισμού, το Live, το Feel και το Shine 

Στο εσωτερικό, υπάρχουν επιλογές μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών πακέτων. Εκτός της βασικής, η Metropolitan Greyθα έχει πιο απαλά χρώματα, ενώ η Urban Red θα είναι πιο νεανική με έντονες αποχρώσεις. Η κορυφαία θα είναι η Hype Colorado, που θα έχει ακριβότερες επενδύσεις και δίχρωμο δερμάτινο τιμόνι. Για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής υπάρχει μία high definition κάμερα (dashcam) πίσω από το μεσαίο καθρέφτη, η οποία έχει εύρος 120 μοιρών και καταγράφει ό,τι συμβαίνει μπροστά από το αυτοκίνητο, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να τραβήξει φωτογραφίες ή video διάρκειας μέχρι 2 λεπτών, ενώ -σε περίπτωση ατυχήματος- αποθηκεύει σε έναν ενσωματωμένο σκληρό δίσκο 16GBτα τελευταία 30sec πριν το ατύχημα και τα επόμενα 60sec, δίνοντάς σου τη δυνατότητα να αποδείξεις την αθωότητά σου, αν χρειαστεί.
Το σύστημα infotainment, με την οθόνη αφής των 7in,διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε επίπεδο επικοινωνίας του smartphone με το αυτοκίνητο, ενώ ταυτόχρονα ενσωματώνει και τις περισσότερες από τις λειτουργίες του αυτοκινήτου, απαλλάσσοντας το ταμπλό από τα πολλά κουμπιά. Η καμπίνα είναι εξαιρετικά ευρύχωρη, με το οριζόντια τοποθετημένο ταμπλό να εξοικονομεί πολύτιμα -για την κατηγορία- χιλιοστά, ενώ έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να δημιουργεί ένα περιβάλλον φιλόξενο, σύγχρονο, έξυπνο και άνετο, δίνοντας παράλληλα την αίσθηση αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας. Τα καθίσματα έχουν μοναδικό σχεδιασμό, είναι μεγάλα και άνετα, ενώ για τις επενδύσεις τους έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά με μαλακή υφή και φωτεινές αποχρώσεις.

Hightech

Το ολοκαίνουριο C3 θα εξοπλίζεται με τον νέο PureTech 1.2 S&S (Start&Stop) κινητήρα βενζίνης, απόδοσης 82 ή 110Ps, προδιαγραφών Euro 6.1, καθώς και τον νέο 1.6 BlueHDiκινητήρα πετρελαίου, στις δύο εκδόσεις του, με απόδοση 75Psή 100Ps.  Οι νέοι 3κύλινδροι EBTurboPureTech 1.2ltκινητήρες προσφέρουν καθαρή οδηγική απόλαυση χάρη στην πλούσια ροπή τους στις χαμηλές και μεσαίες rpm. Ο μεταβλητός χρονισμός των βαλβίδων εισαγωγής/εξαγωγής, τα κεντρικά τοποθετημένα μπεκ 5 οπών, ο άμεσος ψεκασμός, το pattern και η υψηλή πίεση (200bar) έγχυσης καυσίμου, η διαχείριση των ψεκασμών (έως και 3 ανά κύλινδρο) και η εξιδανίκευση της εσωτερικής αεροδυναμικής του θαλάμου καύσης έχουν σαν αποτέλεσμα τη βέλτιστη δυνατή καύση. Η χρήση της τεχνολογίας επίστρωσηςDLC (DiamondLikeCarbon) στους πείρους και τα ελατήρια των εμβόλων, καθώς και στα ωστήρια των βαλβίδων, ο εμβαπτιζόμενος στο λάδι ιμάντας χρονισμού και ο ηλεκτρονικός έλεγχος της αντλίας λαδιού έχουν εξασφαλίσει τη μείωση των τριβών κατά 30% και την επίτευξη της ιδανικής λίπανσης αναλόγως των συνθηκών. Χρησιμοποιώντας νέας τεχνολογίας turbo χαμηλής αδράνειας και μεγάλης ευστροφίας (240.000 rpm), με maximum πίεση υπερπλήρωσης 1,4bar, οι νέοι EB Turbo PureTech κινητήρες αποδίδουν το 95% της ροπής τους στο φάσμα 1.500-3.500 rpm, επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα 18% μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2. Στις υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις, ο στρόφαλος είναι κατασκευασμένος από υψηλής αντοχής ατσάλι, το ίδιο και οι ενισχυμένες μπιέλες. Ενισχυμένα είναι επίσης και τα μέταλλα στροφάλου/μπιελών. Νέες μέθοδοι χύτευσης (investment casting), σε συνδυασμό με την ενσωμάτωση της πολλαπλής εξαγωγής στην αλουμινένια κυλινδροκεφαλή, επιτρέπουν την περαιτέρω εξοικονόμηση βάρους. Με σκοπό τη μέγιστη δυνατή απόδοση, ο τριοδικός καταλύτης βρίσκεται τοποθετημένος ακριβώς μετά τον υπερσυμπιεστή και εξοπλίζεται με δύο αισθητήρες λάμδα. Επιπλέον, με τη χρήση της τεχνολογίας SplitCooling, τα κυκλώματα ψύξης της κυλινδροκεφαλής και του μπλοκ διαχωρίζονται στη φάση ψυχρής εκκίνησης του κινητήρα, με σκοπό αυτός να φτάσει γρηγορότερα σε θερμοκρασία λειτουργίας. Έτσι, μειώνεται ο χρόνος κατά τον οποίο ο κινητήρας δουλεύει κρύος (παράγοντας υψηλών εκπομπών CO2), ενώ παράλληλα θερμαίνεται γρηγορότερα και η καμπίνα των επιβατών.

Eco Friendly & Record Making BlueHDi range…

Η ανανεωμένη γκάμα πετρελαιοκινητήρων BlueHDi της Citroen έχει να επιδείξει την αποτελεσματικότερη τεχνολογία μείωσης εκπομπών ρύπων στην αγορά, με αποτέλεσμα αυτοί να  κυμαίνονται από 83-95g/km. Αποδεδειγμένα, η μετατροπή με τη χρήση καταλύτη των νιτριδίων του αζώτου (NOx) σε N2 και H2O, διαδικασία γνωστή και ως SCR (SelectiveCatalyticReduction), είναι η πιο αποδοτική After-Treatment Technology σε κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η Citroen καινοτομεί, τοποθετώντας στους BlueHDi κινητήρες πετρελαίου της, τον καταλύτη πριν το φίλτρο σωματιδίων (FAP-particulate filter), πετυχαίνοντας έτσι τη μείωση των εκπομπών NOx έως και 90%, αφαιρώντας ταυτόχρονα και το 99,9% των μικροσωματιδίων! Η ικανότητα «αναγέννησης» του φίλτρου σωματιδίων (FAP) της Citroen σε σημαντικά χαμηλότερες θερμοκρασίες επιτρέπει την τοποθέτηση του καταλύτη πριν από αυτό και παράλληλα καθιστά τον καθαρισμό του πολύ πιο εύκολο, παρατείνοντας τη διάρκεια ζωής του. 

 

Αρθρογράφος

 

Συνεργασία Yokohama και Lexus

Συνεργασία Yokohama και Lexus

Τα ελαστικά Advan της Yokohama έρχονται τώρα ως στάνταρ εργοστασιακός εξοπλισμός στα Lexus RZ BEV.