Τελικός Γύρος Π. Π. Dragster - Τυμπάκι Κρήτης 23-24/11/2013
Το σαββατοκύριακο 23-24 Νοεμβρίου, το POWER βρέθηκε στο Τυμπάκι της Κρήτης για τον τελευταίο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Dragster για την χρονιά 2013, υπό την αιγίδα των ΟΜΑΕ και ΑΜΟΤΟΕ. Ο καιρός στην Κρήτη ήταν σχεδόν καλοκαιρινός (την στιγμή που στην Αθήνα έβρεχε καρέκλες όλο το σαββατοκύριακο) και βοήθησε στο να απολαύσουν οι περίπου 2.000 θεατές του αγώνα πολλές εντυπωσιακές μάχες. Οι αγωνιζόμενοι περίμεναν με ανυπομονησία αυτόν τον αγώνα, αφού για πρώτη φορά στην χώρα μας είχε στρωθεί κόλλα για τα πρώτα 300m, αν και λόγω του Unlim 500 η διοργανώτρια εταιρία Pro Action Racing δεν κατάφερε να υλοποιήσει την υπόσχεση της για στρώσιμο σε όλο το 400άρι.
Boombastic
Παρά τις δυσκολίες της εποχής, οι συμμετοχές ήταν πάρα πολλές, ξεπερνώντας τις 130 σε αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες. Το μεσημέρι του Σάββατο μια ξαφνική βροχόπτωση, πάγωσε τους αγωνιζόμενους, αφού αν συνεχιζόταν η πρόσφυση θα πήγαινε περίπατο. Ευτυχώς η βροχή κράτησε μόλις 10 λεπτά και συνεχίστηκε κανονικά η ροή του αγώνα. Το Σαββάτο έγιναν μόνο 2 χρονομετρημένα, λόγω των αλλεπάλληλων ζημιών που είχαν τα πολύ δυνατά αυτοκίνητα, αφού σε κάθε περίπτωση γινόταν διακοπή για το σκούπισμα και τον καθαρισμό των διαδρόμων. Μερικά μόνο από τα αυτοκίνητα που παρουσίασαν βλάβες ήταν το Civic του Φλωράτου, το S2000 του Μωραΐτη, το Punto του Βούρου, τα Evo των Παγώνη, Πανόπουλου και Παπαδόπουλου και το Impreza του Κακαράκη.
Την Κυριακή έγινε ακόμα ένα χρονομετρημένο πέρασμα και στην συνέχεια άρχισαν οι knockout μάχες σε κάθε κατηγορία, που ξεσήκωσαν το ενδιαφέρον και ανέβασαν το θέαμα κατακόρυφα.
Σε αγωνιστικό επίπεδο, το Nissan GT-R του Θοδωρή Περιμένη έγραψε επίσημα νέο Πανευρωπαϊκό ρεκόρ (με GT-R R35) σημειώνοντας το εκπληκτικό 8,300sec με 283,91km/h κατακτώντας φυσικά την πρωτιά στην BT2. Δεύτερος ο Βούρος, με το πολύ δυνατό S3, να γράφει 9,978sec με έξοδο 232,25km/h. Στην ΒΤ1 ο Στεφανάκος, με το τουρμπάτο AX, άφησε πίσω τους Παπαγεωργίου, Τουρκοχωρίτη, Αντωνέλο και Καφετζή, παρόλο που ο ανταγωνισμός σε αυτή την κατηγορία ήταν εξαιρετικός και πολλές μάχες κρίθηκαν σε δέκατα του δευτερολέπτου.
Στην μεγάλη ΑΤ2 οι ζημιές έδιναν και έπαιρναν, με αποτέλεσμα η κορυφή του βάθρου να κατακτηθεί από το πολύ δυνατό Toyota Corolla AWD του Κυργίδη, με χρόνο 10,698sec. Δεύτερος ο Γιάννης Σαχανάς, που δείχνει να έχει μάθει το Evo του σημειώνοντας καλύτερο χρόνο 9,361sec και κερδίζοντας στα ημιτελικά τον πολύ έμπειρο Ρώσο οδηγό Pleshakov Dimitry, με το EVO της A.R.S. Στην τρίτη θέση, με χρόνο 8,778sec, περιορίστηκε ο Αντώνης Κακαράκης λόγω προβλήματος στον κινητήρα. Αξίζει όμως να αναφέρουμε ότι σε ένα πέρασμα όπου ο Αντώνης άφησε πολύ νωρίς το γκάζι, είχε σημειώσει 18άρι σε 1,285sec και δυστυχώς δεν είδαμε το χαμηλό 8άρι που είναι ικανό να γράψει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Στην ΑΤ1 νικητής αναδείχτηκε ο Γιώργος Παπαδόπουλος με το πολύ δυνατό Starlet, νικώντας στον τελικό τον Βούρο που σημείωσε νέο Πανελλήνιο Ρεκόρ στα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα με το Uno να γράφει 9,613sec. Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Φλωράτος, αφού η σοβαρή βλάβη στο μοτέρ του Civic δεν του επέτρεψε κάτι καλύτερο από το 10,412sec που σημείωσε την πρώτη μέρα.
Πολλοί ακόμα οδηγοί βελτίωσαν τα προσωπικά τους ρεκόρ, όπως ο Καφετζής με 10,062sec, o Τριανταφυλίδης με 12,008sec, ο Πρεμέτης με 7,786sec ενώ ακόμα είχαμε ένα Πανευρωπαϊκό Ρεκόρ (για τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό) με το Rallye του Τζανετή να σημειώνει 10,112sec στην ΑΑ1 και τον Αντώνη Κάκαρη να σημειώνει
Παγκόσμιο Ρεκόρ με Group VW 2.0TFSI, αφού με το Golf V του σημείωσε τον εκπληκτικό χρόνο 10,184sec και ταχύτητα εξόδου 224,57km/h.
Επόμενο ραντεβού τον Φεβρουάριο, όταν θα ξεκινήσουν και πάλι οι αγώνες για την χρονιά 2014.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
AUTO
True street 13
1. Γελαδάκης Στέλιος 13.306sec
2. Αγγέλου Σέμη 13.205sec
3. Θεοδωρής Λάμπρος 13.347sec
4. Κορδιγιάννης Ευστράτιος 14.085sec
True street 12
1. Τριανταφυλίδης Γιάννης 12.008sec
2. Θεοδωρακόπουλος Γιάννης 16.063sec
True street 11
1. Παπαδάκης Μανώλης 11.507sec
2. Τόσκας Τάσος 11.361sec
3. Ντέμος Μιχάλης 11.595sec
4. Κοσμάς Χρήστος 11.466sec
5. Κωνσταντάκης Μιχάλης 11.733sec
BΑ1
1. Δημητρίου Άγγελος 12.352sec
BT1
1. Στεφανάκος Θωμάς 10.935sec
2. Παπαγεωργίου Βασίλης 10.806sec
3. Τουρκοχωρίτης Κώστας 10.452sec
4. Αντωνέλος Λευτέρης 10.571sec
5. Γιαννόπουλος Ιωάννης 10.687sec
BT2
1. Περιμένης Θοδωρής 8.300sec
2. Βούρος Παναγιώτης 9.978sec
3. Τσάκλας Λέανδρος 10.209sec
4. Ντέμος Μιχάλης 10.344sec
5. Ντούρος Παναγιώτης 10.869sec
ΑΑ1
1. Τζανετής Ευάγγελος 10.112sec
2. Χατζηπαντελής Συμεών 10.616sec
AT1
1. Παπαδόπουλος Γιώργος 10.126sec
2. Βούρος Παναγιώτης 9.613sec
3. Φλωράτος Σπύρος 10.412sec
4. Κόλλιας Βαγγέλης 10.728sec
AT2
1. Κυργίδης Δημήτρης 10.698sec
2. Σαχανάς Γιάννης 9.361sec
3. Κακαράκης Αντώνης 8.778sec
4. Pleshakov Dimitry 9.617sec
5. Πανόπουλος Σπύρος 10.464sec
OPEN
1. Δουζένης Τάκης 7.906sec
2. Πανόπουλος Σπύρος 11.169sec
3. Παγώνης Σταμάτης 11.634sec
MOTO
Scooter
1. Δεληγιάννης Βασίλης 13.737sec
Mini Pro
1. Δάλλας Ιωάννης 10.561sec
2. Λαμπρόπουλος Ιωάννης 10.906sec
3. Κούστας Γεώργιος 11.990sec
4. Χύτας Δημήτρης 12.081sec
5. Βλάχος Αλέξης 12.283sec
Pro Z
1. Χύτας Δημήτρης 10.746sec
2. Λαμπρόπουλος Ιωάννης 10.451sec
3. Μπερδές Νίκος 11.858sec
4. Βαιλάκης Δημήτρης 10.758sec
5. Γούλας Κώστας 10.658sec
True Street Moto
1. Μητρόπουλος Χαράλαμπος 9.675sec
2. Μουσούρης Άγγελος 9.746sec
3. Φιλίππου Χρήστος 9.692sec
4. Παπασταύρου Χρήστος 9.714sec
5. Αθανασόπουλος Πάρης 9.613sec
Street 1
1. Παπουτσάκης Μηνάς 10.822sec
2. Γιαννόπουλος Αγγελος 11.476sec
Pro Street 1
1. Μέρμυγκας Δημήτρης 9.402sec
2. Μπίλας Θεοχάρης 9.543sec
3. Μητρόπουλος Χαράλαμπος 9.605sec
4. Βισβιρόπουλος Αλέξανδρος 9.821sec
5. Αγγελάκης Μιχάλης 9.688sec
Street 2
1. Κουζούλογλου Λουκάς 8.632sec
2. Σταματάκης Χρήστος-Κώστας 9.370sec
3. Βαζαίος Νίκος 9.472sec
4. Κάλλος Αρσένης 9.523sec
5. Αθανασόπουλος Πάρης 9.494sec
Street 3
1. Κονταράκης Γεράσιμος 10.315sec
2. Ασπιώτης Ακης 11.419sec
3. Σπηλιόπουλος Αντώνης 10.671sec
4. Βαζαίος Νίκος 11.611sec
Pro Street 2
1. Ρούσσης Σταύρος 8.391sec
2. Οργόσκας Μάριος 8.300sec
3. Νικολόπουλος Νίκος 10.612sec
4. Τυλσίσογλου Σάββας 8.465sec
5. Παπαηλίου Χρήστος 8.889sec
Super Street
1. Κωβαίος Ηλίας 8.276sec
2. Ρούσσης Σταύρος 8.317sec
3. Σπηλιόπουλος Αντώνης 8.418sec
4. Οργόσκας Μάριος 8.284sec
5. Κουζούλογλου Λουκάς 8.412sec
Super Pro
1. Μιχαηλίδης Κώστας 7.654sec
2. Πρεμέτης Κώστας 7.786sec
3. Παπαφιλίππου Φίλιππος 15.239sec
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Το ηλεκτρικό σεντάν SU7 είναι η «σωστή αρχή» για την Xiaomi, λέει ο πρώην επικεφαλής σχεδιασμού της BMW, Chris Bangle.