Toyota Corolla ke70 Coupe 504WHP
The Wolverine and the Weapon X program…
Οι fans του comic X-Men γνωρίζουν πολύ καλά για τι ακριβώς μιλάω. Αναφέρομαι στον James Howlett, ή αλλιώς Logan, τον μεταλλαγμένο της Marvel με τις οξυδερκείς αισθήσεις, την ικανότητα να αντιστέκεται στο πέρασμα του χρόνου, το απροσδιόριστο προσδόκιμο ζωής εξαιτίας της αυτοΐασής του και τον ενισχυμένο με το άφθαρτο μέταλλο αδαμάντιο σκελετό του. Αντίστοιχη περίπτωση είναι και αυτό το Corolla KE70 Coupe, που μετά από τρία ολόκληρα χρόνια πειραμάτων επάνω του, σπάει τα δεσμά του και ξεχύνεται να κατασπαράξει, να εκδικηθεί, να αποκαταστήσει το όνομά του, να εξιλεωθεί...
The origin
Ενώ όλοι έχουν πέσει με τα μούτρα στην αναζήτηση, αποκατάσταση και εξέλιξη των Corolla AE86, κάποιοι άλλοι ακολουθούν το δικό τους δρόμο. Όταν η πλειονότητα καταφεύγει στην «εύκολη» λύση των engine swaps, αυτοί επιμένουν να πονοκεφαλιάζουν, να πειραματίζονται, να εξελίσσουν και να ξεζουμίζουν το μοτέρ τους μέχρι να «βγάλουν» τέσσερις φορές πάνω την ιπποδύναμή του. Στο μεσοδιάστημα, έχουν επιλέξει μόνο την αφρόκρεμα βελτιωτικών προϊόντων, έχουν καταφύγει σε extreme συνδυασμούς και... έχουν «ματώσει» οικονομικά. Τη στιγμή όμως, που το «ταπεινό» τους τετρακύλινδρο 16άρι μιζάρει, στροφάρει 9άρες πάνω στα ράουλα του δυναμόμετρου, ξεπερνά την πέμπτη εκατοντάδα ίππων, βγάζει ροπή πεντάλιτρου V8, πυρώνει το χταπόδι και ξερνά φλογίδια από external και εξάτμιση, τότε… τα σαγόνια πέφτουν και τα μάτια βουρκώνουν! Το πώς φτάνεις σε αυτό το σημείο βέβαια, είναι μια μεγάλη, πολύ μεγάλη ιστορία. Σελίδες όμως έχουμε, φωτογραφίες έχουμε, πληροφορίες έχουμε, οπότε... ξεκινάμε!
Όπως θα δείτε και στο αφιέρωμα εξέλιξης του ΚΕ70, το αντί-ΑΕ86 αγοράστηκε από φίλο του Σάκη, βελτιωμένο ήδη ως ένα βαθμό, κομπρεσοράτο, με 200Ps και μπλοκέ διαφορικό. Το θεωρητικά καλό «πακέτο» για παιχνίδι σε δρόμο και πίστα, σύντομα αποδείχθηκε ημιτελές και ανεπαρκές στα μάτια και τα χέρια του νέου του ιδιοκτήτη. Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, οι προσδοκίες και οι απαιτήσεις του Σάκη, όσο ευγενικά και αν προσπαθήσω να το πω, ήταν πολύ απλά... παρανοϊκές -με την καλή έννοια πάντα! Βάζουμε, λοιπόν, εδώ μια άνω τελεία και ξεκινάμε παραδίδοντας το ΚΕ70 στον Κώστα της Towbars, με ζητούμενο την κατασκευή ενός roll cage. Μόνο το σπίτι και οι κορούλες του Κώστα ξέρουν πόσο καιρό έκαναν να τον ξαναδούν!
Towbar’s Project
Όσοι γνωρίζουν τον Κώστα ξέρουν καλά ότι δεν κάνει εκπτώσεις στην ποιότητα της δουλειάς του. Σίγουρα κάνει πολύ περισσότερα από αυτά που του ζητούνται, επειδή πολύ απλά αγαπάει πραγματικά αυτό που κάνει, αλλά κυρίως γιατί είναι τελειομανής σε σημείο... παρεξήγησης! Αν κάτι δεν είναι σύμφωνο με τα δικά του κριτήρια, αρνείται ακόμη και να το παραδώσει. Η Towbars «κρύβεται» άλλωστε πίσω από μερικά από τα καλύτερα και πιο αναγνωρίσιμα ελληνικά Drift-cars, όπως αυτά των Τάκη Κωνσταντάρα (TakisΑΕ86 Drift car), Ηρακλή Λεόντη (Bardahl 180SX Drift car), Λουκά Κοσταρά (Silvia Drift car), αλλά και κάποια «πολιτικά» που σας φυλάμε για έκπληξη, καθώς θα τα δείτε σε επόμενα τεύχη. Το 2012 ήταν η χρονιά που έγινε η αρχή της μεταμόρφωσης-μετάλλαξης του ΚΕ70. Όσο ο Κώστας το κοίταζε, το περιεργαζόταν και το «ξεψείριζε» τόσο δεν του άρεσε. Είχε κακοτεχνίες που έπρεπε να αποκατασταθούν, σημαντικές ελλείψεις αλλά και πολλά περιθώρια εξέλιξης, δεδομένων πάντα των υψηλών απαιτήσεων του Σάκη. Η λύση ήταν μία και μονόδρομος. Το Corolla έπρεπε, όπως και έγινε, να ξεκινήσει κυριολεκτικά από το μηδέν. Έτσι, η καρότσα «χτυπήθηκε» με αμμοβολή και πάνω στο καθαρό πια αμάξωμα, ο Κώστας μπορούσε πλέον να κάνει τα μαγικά του. Ξεκινώντας από μπροστά, αφαιρέθηκε όλη η μετώπη και αντικαταστάθηκε από νέο σωληνωτό πλαίσιο, το οποίο συγκρατεί την αποσπώμενη πολυεστερική μούρη, τα φανάρια και τα ψυγεία. Αφαιρέθηκε το εμπρός εσωτερικό μέρος των θόλων, ενώ τα top mounts της μπροστινής ανάρτησης μετατέθηκαν προς τα έξω, αυξάνοντας το μετατρόχιο κατά 6cm. Από τους θόλους φεύγουν οι χιαστοί σωλήνες που περνούν μέσα από τον καθρέπτη, ο οποίος πλέον είναι διαιρούμενος λόγω της τοποθέτησης του κινητήρα 15cm πιο πίσω για καλύτερη κατανομή βάρους, για να συναντήσουν το roll cage των 10 σημείων στήριξης, με τη χαρακτηριστική «ραχοκοκαλιά» που δένει κατά μήκος όλο το τούνελ της μετάδοσης. Η καρότσα «ράφτηκε» όλη πάνω-κάτω, αντικαταστάθηκαν και ενισχύθηκαν οι μαρσπιέδες, ενώ εσωτερικά αυτών τοποθετήθηκαν σωλήνες για εύκολη και γρήγορη τοποθέτηση τρίποδων ανύψωσης αλά WRC! Πίσω από τις νέες, χειροποίητες βάσεις των καθισμάτων, κατασκευάστηκαν τα «κουτιά» για τη νέα 4link διάταξη της ανάρτησης με τις ισομήκεις μπάρες στήριξης του διαφορικού. Εν συνεχεία, και αφού είχαν αφαιρεθεί τα πίσω φτερά, ξεκίνησε η ιδιαίτερα επίπονη και χρονοβόρα μεταποίηση των πίσω θόλων, με στόχο να ανέβουν πιο ψηλά, προκειμένου να αυξηθεί η διαδρομή της πίσω ανάρτησης. Δρόμο ανεπιστρεπτί πήραν η «λεκάνη» που κάποτε φιλοξενούσε τη ρεζέρβα, αλλά και το καπό, τα τέσσερα φτερά, οι πόρτες, ο ουρανός και η πόρτα του πορτμπαγκάζ. Το “κουφάρι” του ΚΕ70 ήταν πλέον έτοιμο, εκσυγχρονισμένο, ενισχυμένο, άκαμπτο και ασφαλές. Ο Κώστας πλέον ικανοποιημένος, δίνει την έγκρισή του για τη δεύτερη φάση του project, την ολική βαφή του ΚΕ70. Η XM DESIGN CHROME PAINTS, με έδρα τη Θεσσαλονίκη, είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της επαναστατικής βαφής νίκελ, με την οποία έχει βαφτεί το Corolla. Η διαδικασία είναι ιδιαίτερα δύσκολη και χρονοβόρα, αφού το κάθε «χέρι» πρέπει να τριπλοφουρνιστεί πριν περαστεί το επόμενο, ενώ για να πετύχεις το αποτέλεσμα της απόλυτης λάμψης του νίκελ, απαιτούνται έως και 10 «χέρια». Κομψή λεπτομέρεια? Το λίτρο στοιχίζει €450! Κάντε εσείς τους υπολογισμούς…
From Top to Tow-bars
Αν νομίζατε ότι ο Κώστας θα άφηνε το καμάρι του να φύγει έτσι εύκολα από τα μάτια του, μάλλον δεν έχετε δώσει βάση σε όσα προαναφέρθηκαν. Το ΚΕ70 είναι με διαφορά το αυτοκίνητο με την πιο βαριά υπογραφή της Towbars, η οποία έχει επιπλέον επιμεληθεί ολόκληρης της συναρμολόγησής του, του στησίματος αλλά και αμέτρητων κατασκευών σε καίρια και επιμέρους σημεία. Ξεκινώντας και πάλι από μπροστά προς τα πίσω (αλλιώς χάνεις την μπάλα με αυτό το πράμα), με τη χρήση μεταλλικών αποστατών στα ράμφη, ολόκληρη η γέφυρα έχει κατέβει χαμηλότερα, «παρασύροντας» μαζί της και το μοτέρ, σε βαθμό που κοιτάζοντάς το από πάνω και με μέτρο σύγκρισης το ύψος των θόλων, να νομίζεις ότι «έπεσε» στο πάτωμα. Ομολογουμένως εντυπωσιακό και επί της ουσίας αποδοτικό. Τα ψαλίδια και τα ακρόμπαρα είναι φυσικά χειροποίητα, ρυθμιζόμενα και με ball joint συνδέσμους. Custom spec και βάσει των προδιαγραφών της Towbars είναι και η μεταποιημένη κρεμαγιέρα, με κοντύτερο αλά Quaife βήμα, ενώ στην κολόνα του τιμονιού έχει προσαρμοστεί ηλεκτρικό μοτέρ με ροοστάτη, με δυνατότητα ρύθμισης της επιθυμητής «σκληρότητας». Στους χειροποίητους θόλους έχει βρει θέση το D2 Drift Series coilover kit, με σκληρότητα ελατηρίων 10,5kg/mm μπροστά και 9,5kg/mm πίσω, ενώ από την Cusco προέρχονται οι αντιστρεπτικές με διάμετρο 23mm μπροστά και 20mm πίσω που «πατάνε» σε silent blocks πολυουρεθάνης. Όπως σε όλα τα Corolla, δεν θα μπορούσαν να λείπουν και από εδώ κάποια «καλούδια» της T3-Techno Toy Tuning, όπως τα zero ackerman knuckles και τα roll center adjusters για μπροστά, καθώς και τα 4links και panhard lateral bar πίσω. Στις επιμέρους κατασκευές της Towbars «χρεώνονται» η αλουμινένια, και λειτουργική ποδιά προστασίας του κάρτερ, καθώς και η ιδιόμορφη και μοναδική για τα ελληνικά δεδομένα βάση του airjack στο πίσω μέρος για γρήγορη ανύψωση με τη χρήση πεπιεσμένου αέρα, ταχύτητα και ευκολία στην αλλαγή τροχών-ελαστικών στον πίσω άξονα. Στο εσωτερικό, η Towbars είναι και πάλι αυτή που έχει επιμεληθεί το Corolla, κατασκευάζοντας από λευκό χαρτί το διαιρούμενο σε κομμάτια αλουμινένιο ταμπλό. Πέραν της μελετημένης του εργονομίας, το γεγονός ότι τα κομμάτια του αφαιρούνται επιλεκτικά, εξασφαλίζει πρόσβαση στο εσωτερικό του, για τυχόν αλλαγές ή επισκευές που ενδεχομένως να απαιτηθούν στο μέλλον, αντικατοπτρίζοντας τη φιλοσοφία κατασκευής αυτού του αγωνιστικού, που το θέλει να είναι εύκολα προσβάσιμο και κυρίως γρήγορα επισκευάσιμο.
The little SCREAMER
Για το ΚΕ70, εννοείται, δεν τα είπαμε ακόμα όλα, αλλά είπα να πετάξω για αλλαγή την μπάλα αλλού, έτσι για να ανάψουν τα αίματα. Πάμε, λοιπόν, στον μικρό, «ταπεινό», τετρακύλινδρο 4A-GE 16V, που αποδίδει 503,4whp με 47kgm ροπής με πίεση 2,05bar! Σε γενικές γραμμές, δεν έμεινε και εδώ τίποτα, πέραν του στροφάλου, του μπλοκ και της καλής κυλινδροκεφαλής της Yamaha. Ο Δημήτρης T.S.I Τσέπας ανέλαβε τη ροϊκή εξέλιξη της κυλινδροκεφαλής, τοποθετώντας oversize βαλβίδες της Supertech, με αυξημένη κατά 1,5mm διάμετρο, φτάνοντας τα 32mm οι εισαγωγής, και κατά 2mm διάμετρο, φτάνοντας αντίστοιχα τα 27,5mm οι εξαγωγής. Οι εκκεντροφόροι είναι της Cat Cams, με χαρακτηριστικά λειτουργίας διάρκεια 282ο / 267ο και βύθισμα 10,5mm/9,5mm για εισαγωγή και εξαγωγή αντίστοιχα, τα καπελώτα προέρχονται από Yaris, καθώς είναι πολύ ελαφρύτερα και ευνοούν το στροφάρισμα, ενώ τα ρυθμιζόμενα γρανάζια χρονισμού και ο ιμάντας προέρχονται από την HKS. Την προετοιμασία του κορμού ανέλαβε το ρεκτιφιέ του Δάκη Σκαμπελτζή - Engine Tech by Dakis, τοποθετώντας 0,5mm oversize σφυρήλατα πιστόνια CP, σφυρήλατες μπιέλες της ZRP, αντικραδασμικά πλακάκια στροφάλου της Tomei μαζί με τις βίδες τους, μέταλλα στροφάλου-μπιελών της ACL και βίδες ARP 625plus για το δέσιμο όλων των παραπάνω. Το μοτέρ «έκλεισε» με μια φλάντζα της Cometic πάχους 0,8mm, ενώ στο κάτω μέρος του το χεράκι της έβαλε πάλι η Towbars. Ο Κώστας τροποποίησε αυτήν τη φορά το κάρτερ, φτιάχνοντας νέα «ρουφήχτρα» από την οποία τραβάει τώρα λάδι η αντλία της Orbit με την αυξημένη κατά 30% παροχή λαδιού στην ίδια πίεση και το ενισχυμένο για αντοχή στο στροφάρισμα γρανάζι με την ειδική βαφή. Περνώντας στα περιφερειακά του μοτέρ, ξεκινώντας από την εισαγωγή, μια JR vband φιλτροχοάνη των 150mm φιλτράρει τον εισερχόμενο αέρα, ενώ το υδρόψυκτο charge cooler kit της αμερικάνικης Frozen Boost κατεβάζει δραματικά τη θερμοκρασία του. Μέσω του custom plenum κατασκευής PowerUp, ο αέρας καταλήγει στο τετραπετάλουδο του «αδελφού» 4A-GE 20V, με τα σώματα των 45mm. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω μιας Bosch 044 αντλίας βενζίνης και μιας τετράδας μπεκ Siemens Deka παροχής 750cc/min, σύντομα όμως τα τελευταία θα αντικατασταθούν με μεγαλύτερα, καθώς στο δυναμόμετρο το μοτέρ έδειχνε να «στεγνώνει», ενώ είχε περιθώρια να βγάλει και άλλη δύναμη ψηλά. Κύριος υπαίτιος της απόδοσης του 4Α-GE δεν θα μπορούσε να είναι άλλος από ένα turbo σε μέγεθος μικρού… κουβά! Μιλάω για το Precision PT5558 turbo, με τα διπλά ρουλεμάν κεραμικής επίστρωσης και παροχή έως 590Ps, που πατάει στην πολλαπλή εξαγωγής του PowerUp και σηκώνει τον κόσμο στο πόδι μέσω της Tial 45mm external και της 76άρας εξάτμισης με το μονό JDM look τελικό. Το δύσκολο έργο της μεταφοράς της υπερπολλαπλάσιας δύναμης και ροπής του 4A-GE στο δρόμο έχει αναλάβει το dogleg πεντατάχυτο κιβώτιο της Getrag (1η: 3,72:1, 2η: 2,40:1, 3η: 1,77:1, 4η: 1,26:1, 5η: 1,00:1) που κάποτε φώλιαζε στο τούνελ μετάδοσης κάποιας BMW M3 Ε30 και αμέσως μετά στη Souzy-ΑΕ86 του Παπαργυρόπουλου, παρέα με ένα custom δίχτενο πλατό και έναν επίσης custom εξάφτερο δίσκο. Κινητήρας και κιβώτιο στηρίζονται στις custom βάσεις-κομψοτέχνημα και το χωροδικτύωμα της Towbars, η οποία ανέλαβε επίσης και τη σχεδίαση και κατασκευή της πλάκας ένωσης του κιβωτίου με τη «χελώνα» του συμπλέκτη. Η ύπαρξη αυτής της πλάκας, που βιδώνεται στη χελώνα και πάνω της αλλά σε διαφορετικά σημεία βιδώνει το κιβώτιο, επιτρέπει τον εύκολο και γρήγορο διαχωρισμό χελώνας-κιβωτίου, στην περίπτωση που απαιτηθεί να «κατέβει» το σασμάν για μια επισκευή ή μια αντικατάσταση. Το όνομα που όλοι εμπιστεύονται από εκεί και πίσω δεν είναι άλλο από αυτό της Axotechniki, που στην περίπτωση του ΚΕ70 κατασκεύασε έναν άξονα μετάδοσης χωρίς μεσαία τριβή, που καταλήγει στο κολλημένο διαφορικό ενός Mitsubishi Pajero με τελική σχέση μετάδοσης 4,62:1.
Roll, baby, roll…
Η γκαραζόπορτα της Towbars ανοίγει και το ΚΕ70 βλέπει ξανά το φως της ημέρας. Είναι πλέον έτοιμο να δεχθεί τα αδιάκριτα βλέμματα επάνω του και τους φωτογραφικούς φακούς να αστράφτουν γύρω του. Με καμάρι, επιδεικνύει το αστραφτερό του αμάξωμα, με τα πολυεστερικά αποσπώμενα spoilers και φτερά, τα custom carbon καπό, με τις πόρτες, τον ουρανό και την πίσω πόρτα που έχει επιμεληθεί η Dolis Plast. Οι όμορφες λευκές Rota Grid 8Jx16in κυλούν πάνω στα ελαφρώς πολυκαιρισμένα μελλοθάνατα Toyo R1R και η επιδαπέδια Tilton 600 Series πεταλιέρα ασκεί με τη σειρά της πίεση μέσω του ρυθμιζόμενου κατανεμητή στις δυο τρόμπες φρένων της Wilwood, καθώς και στην επίσης Wilwood τρόμπα του συμπλέκτη. Οι δαγκάνες των φρένων (μπροστά 4πίστονες Wilwood και πίσω συνδυασμός δαγκανών από Mitsubishi Evo VII για το φρένο και μπροστινών δαγκανών από ΑΕ86 για το χειρόφρενο), «δαγκώνουν» ξανά μετά από καιρό τις αεριζόμενες δισκόπλακες (282mm μπροστά και 280mm πίσω). Το Corolla του Σάκη, το «παιδί» της Towbars, δείχνει μετά από τρία ολόκληρα χρόνια προετοιμασίας και εξέλιξης, ετοιμοπόλεμο. Λίγες μόλις ώρες αργότερα, λυσσούσε γύρω από το φωτογραφικό φακό του Καραγιωργάκη, μέχρι που χάθηκε σε πυκνά σύννεφα καπνού, αφήνοντας ορατά μόνο τα φλογίδια από την external, την εξάτμιση-πυροβόλο και τις σπίθες από τα λινά των πίσω ελαστικών…
Και στο background, μια πανσέληνος, τρανή απόδειξη ότι το αρνί… έγινε ΛΥΚΟΣ!!!
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 4A-GE 16V Κυβισμός: 1.587cc Σχέση Συμπίεσης: 9,4:1 | Tunedby: Towbars Ειδικές Κατασκευές, Λ. Λαυρίου 96 & Β. Κων/νου - Γλυκά Νερά, Τηλ.: 2106658828 |
TUNINGSPECS: BM ψυγείο λαδιού με ενσωματωμένη βαλβίδα και βεντιλατέρ Mocal ηλεκτρική τρόμπα λαδιού HKS relocation kit φίλτρου λαδιού Frozen Boost water to air intercooler kit μαζί με ψυγείο και Bosch τρόμπα νερού Cat Cams εκκεντροφόρος εισαγωγής διάρκεια 282ο, βύθισμα 10,5mm Cat Cams εκκεντροφόρος εξαγωγής διάρκεια 267ο, βύθισμα 9,5mm Supertech oversize βαλβίδες 32mm/27,5mm εισαγωγής-εξαγωγής Toyota Yaris καπελώτα Ροϊκή εξέλιξη κυλινδροκεφαλής Cometic φλάντζα κυλινδροκεφαλής 0,8mm HKS ρυθμιζόμενα γρανάζια εκκεντροφόρων HKS ιμάντας εκκεντροφόρων CP σφυρήλατα πιστόνια 81,5mm ZRP σφυρήλατες μπιέλες Tomei αντικραδασμικά πλακάκια στροφάλου ARP 625plus βίδες στροφάλου-μπιελών ACL μέταλλα στροφάλου-μπιελών Towbars βάσεις κινητήρα Towbars custom κάρτερ λαδιού Orbit τρόμπα λαδιού 30% μεγαλύτερη παροχή T3 τροχαλίες αλουμινίου Toyota 4age 20v 45mm τετραπετάλουδο Siemens Deka μπεκ 750cc/min PowerUp custom plenum εισαγωγής PowerUp custom πολλαπλή εξαγωγής PowerUp custom downpipe και εξάτμιση 76mm Precision PT5558 turbo με διπλά ρουλεμάν με κεραμική επίστρωση Turbosmart external 45mm GReddy σκάστρα JR vband φιλτροχοάνη 150mm Κολάρα νερού-αέρος σιλικόνης 3bar map sensor DTA S60 άγραφος εγκέφαλος PB Motorsport καλωδίωση κινητήρα-αυτοκινήτου NRG σωληνώσεις αεροπορικού τύπου + ergal MSD πολλαπλασιαστής NGK Iridium bcpr8eix μπουζί Bosch 044 τρόμπα βενζίνης Fuellab φίλτρο βενζίνης Speedhut ταχύμετρο με ενδείξεις μέσω GPS Speedhut στροφόμετρο με shiftlight και ένδειξη βενζίνης GReddy μπαρόμετρο GReddy πυρόμετρο GReddy πίεση λαδιού GReddy θερμοκρασία λαδιού AEM wideband Apexi AVCR boost control | ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Μπροστά: Towbars custom θόλοι, D2 Drift Series coilover kit, 10,5kg/mm ελατήρια, Cusco αντιστρεπτική 23mm με συνδέσμους πολυουρεθάνης, T3 zero ackerman knuckles, T3 roll center adjusters, Towbars custom ψαλίδια-tension rods με ball joints, Towbars custom κανόνας κρεμαγιέρας 8cm μακρύτερος Πίσω: Towbars custom θόλοι, D2 Drift Series coilover kit, 9,5kg/mm ελατήρια, Cusco αντιστρεπτική 20mm, T3 4links, T3 panhard lateral bar |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Πεντατάχυτο κιβώτιο Getrag 265 (1η: 3,72:1, 2η: 2,40:1, 3η: 1,77:1, 4η: 1,26:1, 5η: 1,00:1) Δίχτενο πλατό Δίσκος custom 6φτερος Axotechniki custom κεντρικός άξονας χωρίς μεσαία τριβή Mitsubishi Pajero κολλημένο διαφορικό, τελική σχέση μετάδοσης 4,622:1 | |
ΑΜΑΞΩΜΑ: Towbars custom rollcage 10 σημειων Towbars «περόνες» στους μαρσπιέδες για σήκωμα τύπου WRC Towbars αλουμινένιες ποδιές Towbars πλαίσιο στήριξης κιβωτίου Ksport air jack για σήκωμα πίσω μέρους Dolis Plast αφαιρούμενη πολυεστερική μούρη Dolis Plast αφαιρούμενα πολυεστερικά φτερά μπρος-πίσω Dolis Plast carbon καπό, πορτμπαγκάζ, πόρτες, ουρανός, καθρέπτες Lexan τζάμια 3mm Sparco Sprint bucket καθίσματα Takata ζώνες 4 σημείων Sparco πυρόσβεση 4lt Sparco footrest Sparco ρεζερβουάρ 28lt jaz με sfi Sparco τάπα βενζίνης | |
ΦΡΕΝΑ: Μπροστά: Wilwood 4πίστονες δαγκάνες, τακάκια Ferodo DS2500, αεριζόμενοι, τρυπητοί και χαρακτοί δίσκοι 282mm, Goodridge σωληνάκια υγρών φρένων υψηλής πίεσης, Wilwood ρυθμιζόμενος κατανεμητής, επιδαπέδια πεταλιέρα Tilton 600 Series, 2 τρόμπες φρένων, 1 συμπλέκτη Πίσω: Mitsubishi Evo VIII Brembo δαγκάνες+ΑΕ86 μπροστινές δαγκάνες για το χειρόφρενο, τακάκια Ferodo DS2500, αεριζόμενοι δίσκοι 280mm, υδραυλικό χειρόφρενο D2, Goodridge σωληνάκια υγρών φρένων υψηλής πίεσης | ΤΡΟΧΟΙ: Rota Grid 8Jx16in, +10offset, ελαστικά Toyo R1R 205/45/16 |
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Το πρώτο γερμανικό αυτοκίνητο με καταλυτικό μετατροπέα που σχεδιάστηκε για την Ευρώπη, ήταν το Opel Ascona 1.8i.