11o ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 3-4/11-2012
Σταθερό στο ραντεβού του το Ιστορικό Ακρόπολις για 11η συνεχή χρονιά, ολοκληρώθηκε και φέτος με επιτυχία στις ειδικές διαδρομές της Στερεάς Ελλάδας και με επίκεντρο τα Καμένα Βούρλα. Χωρίστηκε, ως συνήθως, σε δύο κατηγορίες, την Sporting και την Regularity.
Στην Sporting συμμετείχαν 38 πληρώματα, τα πέντε διεθνή: οι Ιταλοί "Pedro" Massimo Pedretti -"Skeggia" Stefano Cirrilo μοιράζονταν μια Lancia Rally 037, με τη δεύτερη Lancia 037 του αγώνα στα χέρια των Giuseppe Bosurgi- Francesco Granata. Ο Graziano Muccioli οδήγησε μια Porsche 911SC, έχοντας στο δεξί μπάκετ την Ιταλίδα Luisa Zumelli, ενώ ο Καναδός Richard Owen συμμετείχε στο τιμόνι μίας Alfa Romeo Giulia Sprint Veloce, έχοντας δίπλα του το Γερμανό Andreas Alfter. Επίσης, ο Alberto Di Maggio από την Ιταλία μοιράστηκε με το δικό μας Άγγελο Νικολάου μία Alfa Romeo Giulia Nuova.
Αντίστοιχο διεθνές ενδιαφέρον συγκέντρωσε και η κατηγορία Regularity, με τους Βρετανούς Joe Reynolds - Iain Tulie, που συμμετείχαν με μια Mercedes 190 SL και τους Ιταλούς Raffaello Raimondo - Marco Maria Callegari, με Porsche SC A.
Παρά τον διεθνή ανταγωνισμό, οι Έλληνες συμμετέχοντες δεν υστέρησαν σε καμία περίπτωση, έτσι, στη Sporting, νικητές της κατηγορίας 1 (αυτοκίνητα παραγωγής από 1/1/1947 έως και 31/12/1969) αναδείχθηκαν οι Έλληνες Γιάννης Εδιπίδης-Γιάννης Γιώτης με Ford Escort twin cam. Στην κατηγορία 2 (αυτοκίνητα παραγωγής από 1/1/1970 έως και 31/12/1975), νικητής αναδείχθηκε ο Graziano Muccioli με την Ιταλίδα συνοδηγό του Luisa Zumelli με Porsche 911 RS, οι οποίοι με αυτή τους την επίδοση εξασφάλισαν και τη δεύτερη θέση της κατηγορίας 2 στο φετινό Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων. Μεγάλοι άτυχοι του αγώνα στην ίδια κατηγορία οι Έλληνες Βασίλης και Γιάννης Βελάνης, με Ford Escort RS1600, οι οποίοι κινήθηκαν σε ταχύ ρυθμό, αλλά είχαν άτυχη στιγμή στη ΕΔ10 και εγκατέλειψαν.
Η κατηγορία 3 (αυτοκίνητα παραγωγής από 1/1/1976 έως και 31/12/1981), αποδείχθηκε επίσης ελληνική υπόθεση, αφού νικητές αναδείχθηκαν οι Λευτέρης Μανδρούκας και Νίκος Τσάδαρης με Porsche 911 RSR, οι οποίοι δεν πτοήθηκαν από τις χωμάτινες επιφάνειες του Σκέλους 2 που δε βόλευαν το αυτοκίνητο.
Στην κατηγορία 4 (αυτοκίνητα παραγωγής από 1/1/1982 έως και 31/12/1985) νικητές αναδείχθηκαν οι Ιταλοί «Pedro»-Stefano Cirillo με τη Lancia 037. Από την πρώτη κιόλας ε.δ. έδειξαν τις διαθέσεις τους και εκμεταλλευόμενοι τις ικανότητες ενός αυτοκινήτου που έχει γράψει ιστορία κατάφεραν να τερματίσουν στην πρώτη θέση της κατηγορίας 4, αλλά και να πραγματοποιήσουν τον καλύτερο χρόνο του αγώνα στην άτυπη γενική κατάταξη. Την πρώτη τριάδα της άτυπης γενική κατάταξης συμπλήρωσαν οι Graziano Muccioli- Luisa Zumelli με Porsche 911 RS και οι Λευτέρης Μανδρούκας και Νίκος Τσάδαρης με Porsche 911 RSR.
Βαδίζοντας στα χνάρια του Ράλλυ Ακρόπολις, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις έδειξε το σκληρό χαρακτήρα του στο χωμάτινο σκέλος της δεύτερης ημέρας με 15 αυτοκίνητα να εγκαταλείπουν. Ανάμεσα στις σημαντικότερες εγκαταλείψεις ήταν οι: Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με Ford Escort RS1600 από έξοδο και οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας με Ford Escort RS 1600 από πρόβλημα στον πίσω άξονα.
Στην μάχη ακριβείας και την κατηγορία Regularity, πρώτοι τερμάτισαν οι Ιάσων Φωτόπουλος-Αριστοτέλης Γεωργίου με Alfa Romeo GT Veloce 2000, οι οποίοι είχαν τους λιγότερους βαθμούς ποινής. Οι Πρωταθλητές Ελλάδας 2007 και 2008, καθώς και Ευρώπης του 2007 νίκησαν για πρώτη φορά σε Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Γιάννης Καρούμπας- Βάλα Μάρκου με Fiat 124 Sport Spider και στην τρίτη οι Παντελής Αντωνόπουλος-Μάιρα Κατσίλη με Porsche 911 Carrera 3.0
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Η General Motors, εταιρεία ηγέτης της αυτοκινητοβιομηχανίας, ξεχωρίζει τις καινοτόμες τεχνολογίες της LG Electronics, συμπεριλαμβανομένης της P-LED D...