BMW M3 E36 Drift Spec 3.2lt Turbo 685Ps

BMW M3 E36 Drift Spec 3.2lt Turbo 685Ps

Η αρχή…

…έγινε το 2009, όταν, «λόγω επικινδυνότητας», έπρεπε με κάποιον αρκούντως δελεαστικό τρόπο να «φύγει» από τα χέρια του Χρήστου, ένα Aprilia Tuono 1000R. Το «δόλωμα» είχε τη μορφή ενός μαύρου, γνήσιου BMW E36 M3, με τον 3λιτρο κινητήρα, με 286Ps και 5άρι κιβώτιο. Ιταλός με Γερμανό σκαντζάρουν θέσεις και -δίχως δεύτερη σκέψη- έρχεται η πρώτη συμμετοχή του Χρήστου σε αγώνα, στο D1+ GP της Startline την ίδια χρονιά. Στον 1ο του αγώνα, ο Χρήστος κατατάσσεται 11ος γενικής, ενώ μόλις στο δεύτερο D1+ GP της ίδιας χρονιάς κατατάσσεται 7ος γενικής. Η συνέχεια της πορείας του Χρήστου με το Μ3 έχει μόνο βάθρα! Το 2010, κατακτά την 1η θέση στον αγώνα D1+ GP της Startline (1ος γενικής, 1ος στη μεγάλη κατηγορία-άνω των 2.000cc και 2ος στα χρονομετρημένα), ακολουθεί μία 3η θέση τον Μάϊο στο DCG της Σπάρτης, μία 2η θέση τον Σεπτέμβριο στο DCG στο Λαύριο και μία 3η θέση τον Μάρτιο του 2011, πλέον στο DCG στο Ηράκλειο Κρήτης. Η αγωνιστική περίοδος του 2012 φέρνει τον Χρήστο δυνατά στο προσκήνιο. To BMW έχει «τσιμπήσει» +100Ps με την προσθήκη NOS και μαζί κατακτούν την 3η θέση στον αγώνα DCG στις Αφίδνες τον Μάρτιο, την 1η θέση στον αγώνα Drift Wars στην ίδια πίστα τον Απρίλιο, την 2η θέση στον αγώνα DCG στο Λαύριο τον Μάϊο, ξανά την 1η θέση στον αγώνα DCG στις Αφίδνες τον Ιούνιο, ενώ τον Οκτώβριο στην Κρήτη, ο Χρήστος ανεβαίνει στο 2ο σκαλί του βάθρου στο Πανευρωπαϊκό ALL STAR DRIFT, 1ος ανάμεσα στους Έλληνες οδηγούς! Ο Χρήστος στέφεται κυπελλούχος 2012 για το DCG, προσθέτοντας την πρώτη του δάφνη στην πόρτα του Ε36, που αποσύρεται για να επανέλθει δριμύτερο την αγωνιστική περίοδο του 2013.

 

Η συνέχεια…

Με νέο κινητήρα, 3,2lt αυτήν τη φορά, κομπρεσσοράτο και με 550Ps, το 36άρι δείχνει τα δόντια του από τον 1ο κιόλας αγώνα, το Πανευρωπαϊκό EEDC στο Ηράκλειο Κρήτης, χαρίζοντας στον Χρήστο μία 1η θέση ανάμεσα στους Έλληνες οδηγούς και μία 4η γενικής, ήδη από το ξεκίνημα της χρονιάς. Ακολουθούν μία 2η θέση ανάμεσα στους Έλληνες οδηγούς και μία 8η γενικής στο EEDC της Λαμίας, μία 1η θέση στον αγώνα του κυπέλλου στη Χίο και ακόμα μία 1η στον αγώνα DCG στον Πύργο. Ο απολογισμός της χρονιάς «μετράει» τρείς 1ες θέσεις και μία 2η, καταλήγοντας στην κατάκτηση του κυπέλλου DCG για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά! Ακόμα μια δάφνη έρχεται να προστεθεί στην πόρτα του Ε36! Ο Χαντζαράς έχει γίνει πλέον ο φόβος και ο τρόμος όλων, ενώ το μεγάλο στοίχημα για την αγωνιστική περίοδο του 2014 είναι, εάν η κυριαρχία του θα τριτώσει! Το δίδυμο φωτιά κάνει μία εκρηκτική πρώτη εμφάνιση στον εναρκτήριο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift στις Αφίδνες τον Μάρτιο του 2014, με το σκηνικό να επαναλαμβάνεται τον επόμενο μήνα στον 2ο αγώνα  του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift στο Νέο Ρύσιο Θεσσαλονίκης! Χρειάστηκε να περιμένουμε ολόκληρο το καλοκαίρι εκείνης της χρονιάς, προκειμένου να δούμε την εξέλιξη του «θρίλερ», τον Σεπτέμβριο, με τον Χαντζαρά να κατακτά μία 4η θέση στον Ευρωπαϊκό αγώνα MDC στο Ηράκλειο Κρήτης, 1ος για ακόμα μία φορά ανάμεσα στους Έλληνες οδηγούς. Το στοίχημα έχει πλέον αλλάξει και δεν έχει να κάνει με το αν ο Χαντζαράς θα πάρει έναν ακόμα, τον 3ο συνεχόμενο, τίτλο, αλλά αν θα φτάσει στο τέλος της αγωνιστικής περιόδου με σερί πρώτων θέσεων. Το τριπλό σερί πρώτων θέσεων έρχεται να διακόψει μία 2η, τον Οκτώβριο, στον Ευρωπαϊκό αγώνα MDC στις Αφίδνες, έχει όμως ήδη συγκεντρώσει τέτοια βαθμολογία, που μόνο μια εγκατάληψη στον τελικό των Μεγάρων θα μπορούσε να του τον στερήσει. Εν τω μεταξύ, μία μόλις ανάσα πρίν τον μεγάλο Ελληνικό τελικό, η απόλυτη αναγνώριση και διάκριση για τον Έλληνα αθλητή έρχεται από το εξωτερικό. Η διοργάνωση του King of the Kings Drifting Super Final προσκαλεί τον Χαντζαρά και την ομάδα του, με τη μία και μοναδική, διαθέσιμη, VIP πρόσκληση, στο μεγάλο τελικό στην Μάλτα. Ο Έλληνας Πρωταθλητής, καλείται έτσι να εκπροσωπήσει την χώρα μας απέναντι στους καλύτερους drifters της Ευρώπης, στα πλαίσια εορτασμού των 10 ετών του κορυφαίου θεσμού!! Ένα μηχανικό πρόβλημα του κομπρέσσορα (και ενδεχομένως η στιγμή της απόφασης να «γυρίσουν» στο άμεσο μέλλον το set-up σε turbo), στέρησε από τον Χρήστο μία θέση στο βάθρο, «περιορίζοντάς» τον στην 4η θέση της γενικής κατάταξης, δίπλα στους καλύτερους του είδους. Καταραμένα λουριά! Ο Χαντζαράς επιστρέφει από τον πρώτο του αγώνα εκτός Ελλάδας θριαμβευτής, καθώς όλοι μας ξέραμε ότι οι ξένοι στάθηκαν απλά…τυχεροί! Ανανεωμένος και «ανεβασμένος» αγωνιστικά, ο Χαντζαράς δηλώνει ένα βροντερό παρών στον τελικό του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift στα Μέγαρα και κατακτά πανηγυρικά τον 3ο εν σειρά τίτλο του! Στο απόγειο της αγωνιστικής του καριέρας, εκεί που όλοι αναρωτιόμασταν, εάν υπάρχει κάποιος ικανός να ανακόψει το ξέφρενο μπαράζ νικών και κυπέλλων του Χαντζαρά, έρχεται η δήλωση ότι δεν θα τρέξει το 2015, για να φτιάξει ένα καινούριο αυτοκίνητο, το απόλυτο ενδεχομένως driftάδικο επί Ελληνικού εδάφους…Το 2015 ήταν μια χρονιά που πέρασε ανιαρά, αργά και βασανιστικά… 

 

Η μεγάλη απόφαση…

Ύστερα από 6 χρόνια εξέλιξης και αγωνιστικής εμπλοκής είχε έρθει η στιγμή για ένα νέο αγωνιστικό, επάνω στο οποίο θα εφαρμοζόταν όλη η εμπειρία και τεχνογνωσία της Xantzaras Drift Team. Το 36άρι, στη σημερινή του μορφή, είναι ένα εκ βάθρων νέο αυτοκίνητο, με νέο set-up κινητήρα, μετάδοσης και ανάρτησης, γεμάτο custom και εξεζητημένες κατασκευές, ενώ όλα «δένουν» σε μία νέα, ιδιαίτερα εξελιγμένη και ενισχυμένη καρότσα από το μηδέν. Όσον αφορά την τελευταία, από αυτήν έχουν αφαιρεθεί ολόκληρη η εμπρός μετώπη, τα εσωτερικά των εμπρός θόλων, ο ουρανός, τα τζάμια, οι πόρτες, τα πίσω φτερά από τις κολώνες και κάτω, το πορτ-μπαγκάζ, καθώς και ολόκληρο το πίσω μέρος από τους θόλους και πίσω! Κατασκευής Xantzaras Drift Team είναι η custom σωληνωτή μετώπη, η πολυεστερική μούρη (προφυλακτήρας, μάσκα, φανάρια, καπό, φτερά), που πλέον είναι ένα κομμάτι και αφαιρείται ολόκληρη εύκολα και γρήγορα, ο πολυεστερικός ουρανός, το custom carbon ταμπλό, οι πολυεστερικές πόρτες, το πολυεστερικό πορτ-μπαγκάζ, καθώς και ολόκληρο το πίσω μέρος, επίσης πολυεστερικό, που αφαιρείται και αυτό σε δύο κομμάτια. Η Xantzaras Drift Team, σε συνεργασία με τον Μάνο Κοντιζά και την ServicePark, έχουν επιμεληθεί την ενίσχυση της νέας καρότσας, καθώς και την τοποθέτηση του FIA approved, Sparco CrMo4 roll cage, που «πιάνει» σε 36 σημεία, προσφορά της Dynamics Motorsport. Το τελικό φινίρισμα (φανοποιϊα & βάψιμο), στο σήμα κατατεθέν πλέον ροζ του Χαντζαρά, έφερε εις πέρας η Auto Refinish Car Body Specialists.       

Η μεταμόρφωση…

...του S50B32 6κύλινδρου κινητήρα της BMW ολοκληρώνεται στη σημερινή του, υπερτροφοδοτούμενη μορφή, όπου και αποδίδει -με τη βοήθεια μιας Garrett GTX3582R - 685Ps και 86kgm, στο «παιδικό» -για την υποδομή του- 1,2bar υπερπλήρωσης! Σημειωτέον, ότι μέχρι στιγμής, σε συνθήκες αγώνα, δεν έχει χρειαστεί ποτέ να «σηκώσει» πάνω από 1bar, καθώς ο Χρήστος κάνει τη «δουλειά» του ακόμα και με…652Ps και 75kgm! Φυσικά, δεν «παίζει» να υπερδιπλασιάσεις ιπποδύναμη και ροπή αξιόπιστα, χωρίς να «στήσεις» μοτέρ απ’την αρχή, οπότε πάμε να δούμε τι έχει γίνει στο 6κύλινδρο διαμάντι της BMW.

Ξεκινάς, λοιπόν, από χαμηλά και ανεβαίνεις, «χτίζοντας» ένα αλεξίσφαιρο μοτέρ εκ των έσω. Η oem BMW M3 αντλία λαδιού έχει μεν διατηρηθεί, έχουν όμως αντικατασταθεί με άλλα, custom, τα γρανάζια της για μεγαλύτερη πίεση και παροχή λιπαντικού. Στρόφαλος, μέταλλα στροφάλου και μπιελών έχουν διατηρηθεί τα εργοστασιακά, οι μπιέλες, όμως, είναι σφυρήλατες της Wossner, το ίδιο και τα πιστόνια της Wiseco, με ελαφρά αυξημένη στα 87mm διάμετρο, που ανεβάζει τη συνολική χωρητικότητα στα 3.245,8cc. Μπουζόνια, βίδες και παξιμάδια είναι όλα της ARP, ενώ η φλάντζα κυλινδροκεφαλής, μία MLS (Multi Layer Steel) της Cometic. Τη ροϊκή εξέλιξη της κυλινδροκεφαλής, την αντικατάσταση των ελατηρίων και retainers με high performance της Cat Cams και το χρονισμό του μοτέρ ανέλαβε ο Σωκράτης Χιώτης της SokratiSpeed. Βαλβίδες και εκκεντροφόροι έχουν παραμείνει εργοστασιακά, με τη διαφορά ότι έχει καταργηθεί το oem σύστημα VANOS. Περνώντας στα παρελκόμενα της υπερτροφοδότησης, η JS Racing έχει κατασκευάσει την πολλαπλή εξαγωγής, αλλά και την straight pipe εξάτμιση των 90mm. Στην εισαγωγή, συναντάμε το αποδοτικό και πανέμορφο custom plenum του FA.S.T, την μπεκιέρα της NUKE Performance, τα Siemens Deka μπεκ παροχής 870cc/min, το ρυθμιστή πίεσης βενζίνης της Fuelab, καθώς και το Methanol Kit της AEM. Την τοποθέτηση του τελευταίου, της stand alone ECU AEM Infinity, του προγραμματισμού, καθώς και της σχεδίασης και κατασκευής ολόκληρης της custom καλωδίωσης έχει αναλάβει ο Σπύρος Φλωράτος της B16A Workshop. Η παροχή καυσίμου γίνεται από ένα ζεύγος αντλιών Bosch 044. Στην custom σωληνωτή μετώπη συναντάς το intercooler του FA.S.T, που οδηγεί τον κρύο αέρα στην εισαγωγή, μέσω σωληνώσεων διαμέτρου 80mm, ενώ μπροστά και δεξιά του μεταφέρθηκε πρόσφατα και το ψυγείο λαδιού της Autobahn88. Το ψυγείο νερού έχει παραδοσιακά μετακομίσει πίσω, είναι custom αλουμινένιο, ενώ η κυκλοφορία του νερού γίνεται μέσω μίας ηλεκτρικής αντλίας της Davies Craig. Το πίσω, custom, σωληνωτό υποπλαίσιο στηρίζει, επίσης, το FIA approved δοχείο καυσίμου της ATL, καθώς και το δοχείο της μεθανόλης. 

Η ολοκλήρωση…

…του Ε36 ήρθε με την αναβάθμιση της μετάδοσης και την εξέλιξη της ανάρτησης και του στησίματος. Στην πρώτη περίπτωση, χρειάστηκε να κατασκευαστούν μία custom πλάκα προσαρμογής (SokratiSpeed), ώστε να ταιριάξει το κιβώτιο του μεταγενέστερου Μ3 Ε46, καθώς και ένα custom βολάν (SokratiSpeed), που συνεργάζεται με τον 3δισκο Tilton συμπλέκτη. Highlight της μετάδοσης αποτελεί η κατάργηση των δύο τελευταίων σχέσεων (5ης-6ης), ώστε να αποφευχθεί η επιλογή μιας λάθους σχέσης τη λάθος στιγμή, καθιστώντας έτσι το κιβώτιο 4άρι. Ο Σωκράτης Χιώτης ανέλαβε, επίσης, την κατασκευή του νέου κεντρικού άξονα μετάδοσης, που καταλήγει στο oem Μ3 Ε36 μπλοκέ διαφορικό, το οποίο διατηρεί και τα εργοστασιακά του ημιαξόνια! Η ανάρτηση τώρα είναι για σεμινάριο…Το 2ο ουσιαστικά drift project του Χαντζαρά είναι απίστευτα χαμηλό, προκλητικά φαρδύ, με σύστημα διεύθυνσης και γεωμετρία του εμπρός μέρους από άλλον…πλανήτη! Η ανάρτηση αυτή καθαυτή είναι μία πλήρως ρυθμιζόμενη (ύψος, απόσβεση, επαναφορά, ρυθμιζόμενα top mounts) D2 coilover, με custom ελατήρια. Οτιδήποτε, όμως, άλλο σχετικό με την έδραση, τη λειτουργία και τη γεωμετρία της ανάρτησης, κυρίως στον εμπρός άξονα, είναι σχεδιασμένο από λευκό χαρτί (σύλληψης Χρήστου Χαντζαρά) και κατασκευασμένο -κατά παραγγελία- από τον Μάνο Κοντιζά και τον Jordan Drillworks. Στον εμπρός άξονα υπάρχουν πλέον διπλά ψαλίδια, που συνεργάζονται με custom επιμέρους τμήματα της ανάρτησης και μία Μ3 Ε36 κρεμαγιέρα με επίσης custom, τροποποιημένα ακρόμπαρα. Όλα τα παραπάνω προσδίδουν το αδιανόητο αυτό «κόψιμο» του τιμονιού του αγωνιστικού του Χαντζαρά, με τη βασική ειδοποιό διαφορά ότι οι τροχοί παραμένουν παράλληλοι με το έδαφος, το πέλμα του ελαστικού εφάπτεται ολόκληρο με την άσφαλτο, οι τροχοί δεν παίρνουν κλίση και η πρόσφυση δεν μειώνεται! Στο πρόσφατο Athens Motorsport Festival στο ΟΑΚΑ, καθώς και στον αγώνα DCG και 4ο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift, που ακολούθησε στις Αφίδνες, η πρόσφυση του «36» ήταν υπόθεση της Racecraft και των εξαιρετικών semi-slick Nankang NS2R. Αναρωτιέστε πόσα χρειάστηκε? Μόλις 7 ζευγάρια, πάλι καλά δηλαδή, αφού συνήθως «παίζει» στα 10 ζευγάρια! Αποδοτικά και ανθεκτικά λοιπόν τα Nankang NS2R…Αντίστοιχα, όταν (σπάνια) ο Χρήστος δεν πάει τέρμα γκάζι, επιβραδύνει, τοποθετεί εκεί που θέλει και κοντρολάρει το «36» με τη βοήθεια 2πίστονων HiSpec δαγκανών σε όλους τους τροχούς, συνδυαστικά με Brembo υλικά τριβής, custom αεριζόμενες δισκόπλακες τύπου «μαργαρίτα», στις oem διαστάσεις μπροστά και πίσω και ένα υδραυλικό χειρόφρενο D2 με τρομπάκι της Wilwood. Της Wilwood είναι επίσης και η floor mount πεταλιέρα, που μαζί με τη νέα custom κολώνα τιμονιού (πιο χαμηλά και πιο πίσω) και την προσαρμοσμένη θέση οδήγησης έχουν «φέρει» το «36» ακριβώς στα μέτρα του Χρήστου.         

Η επιστροφή…

…του Xantzaras Drift Team το 2016 δεν θα ήταν εφικτή δίχως την πολύτιμη συνδρομή των χορηγών-υποστηρικτών του Χρήστου, Dynamics Motorsport, T-Shirt House, SokratiSpeed, B16A Workshop, Feg Lubricants, Racecraft, Lamda εξαρτήματα τεντών, Protection τεντόπανα, Monte Carlo Auto Parts, ServicePark, Talk&Drink, Staurianos Tuning, SP Transport, JS Racing, Auto Refinish Car Body Specialists, Jordan Drillworks, Evripos Gases , της οικογένειάς του, της οικογενειακής τους επιχείρησης, Τέντες Χαντζαράς και όλων των φίλων, που απαρτίζουν την αγωνιστική ομάδα. Στον πρώτο αγώνα DCG της χρονιάς, στο kartodromo Αφιδνών, η επιστροφή του Χρήστου στην ενεργό δράση αποδεικνύεται εκρηκτική για τους θεατές και…αποκαρδιωτική για τον ανταγωνισμό. Κάποιες «παιδικές ασθένειες» του «36» μπορεί να του στέρησαν το βάθρο, παρόλα αυτά, σαν γνήσιο σκυλί του πολέμου, το BMW τον οδήγησε ακόμα κι έτσι στην 2η θέση. Δύο αγώνες αργότερα, ο Χρήστος επιστρέφει για τη ρεβάνς, στον 2ο αγώνα DCG και 4ο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift στις Αφίδνες. Αποτέλεσμα? Xantzaras is BACK!!! Το λυσσαλέο «36άρι» στα χέρια του Χρήστου, ουρλιάζει σε κάθε πέρασμα στις 9.000+rpm καίγοντας άπειρο Nangan πέλμα, «καθαρίζει» έναν-έναν τους ανταγωνιστές, από νωρίς το απόγευμα, μέχρι αργά την νύχτα, δίχως οίκτο, δίχως τον παραμικρό δισταγμό! Μέχρι το τέλος, μέχρι η κορυφή να είναι γι’ ακόμα μια φορά δικιά τους!

Επόμενη κορυφή προς κατάκτηση, το showdown του Gymkhana Grid European Gauntlet, στις 29-30 Οκτωβρίου!!! Χρηστάρα, τρέλανε μας ξανάαα…        

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Κυβισμός: 3.201cc 
Διάμετρος x Διαδρομή: 86,4mm x 91mm

Σχέση Συμπίεσης: 11,3 : 1

Tuned by

SokratiSpeed, Κλεισθένους 277, Γέρακας, τηλ.: 210 6096710

B16A Workshop, Λεωφόρος Μαραθώνος, 448 Νέα Μάκρη, τηλ.: 22940 91000

TUNING SPECS

OEM BMW M3 E36 τρόμπα λαδιού με custom γρανάζωμα

OEM BMW M3 E36 στρόφαλος, μέταλλα στροφάλου-μπιελών

Wossner σφυρήλατες μπιέλες

Wiseco σφυρήλατα πιστόνια

ARP μπουζώνια, βίδες, παξιμάδια

Cometic MLS φλάντζα κεφαλής

SokratiSpeed ροϊκή εξέλιξη κυλινδροκεφαλής

Cat Cams ελατήρια βαλβίδων & retainers

OEM BMW M3 E36 εκκεντροφόροι με VANOS blocker

JS Racing πολλαπλή εξαγωγής

Garrett GTX3582R

JS Racing downpipe και ολόσωμη straight pipe εξάτμιση 90mm

FA.S.T custom πολλαπλή εισαγωγής

Tial Q50mm σκάστρα

Tial 38mm external x 2

Custom αλουμινένιο ψυγείο νερού

Davies Craig ηλεκτρική τρόμπα νερού

FA.S.T custom intercooler με σωληνώσεις 80mm

Autobahn 88 ψυγείο λαδιού

BMC φιλτροχοάνη

Bosch 044 x 2 αντλίες βενζίνης

Siemens 6 x 870cc/min μπέκ

AEM Methanol Kit

Nuke Performance μπεκιέρα

Fuelab ρυθμιστής πίεσης βενζίνης

ATL FIA δοχείο βενζίνης

AEM Infinity ECU

AIM πολυόργανο

Super B μπαταρία λιθίου 1.800gr

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Μπροστά: D2 coilover, custom ελατήρια, full custom εμπρός ανάρτηση με διπλά ψαλίδια by Μάνος Κοντιζάς & Jordan Drillworks

Πίσω: D2 coilover, Μάνος Κοντιζάς & Jordan Drillworks μπάρες ανάρτησης

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

OEM BMW M3 E46 κιβώτιο, μετατροπή σε 4τάχυτο, custom πλατό, 3δισκος Tilton συμπλέκτης, custom κεντρικός άξονας μετάδοσης by SokratiSpeed, OEM BMW M3 Ε36 διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, OEM BMW M3 Ε36 ημιαξόνια

ΑΜΑΞΩΜΑ

Xantzaras Drift Team πολυεστερικά «μούτρα» (προφυλακτήρας, μάσκα, καπό, φτερά)

Xantzaras Drift Team πολυεστερικές πόρτες

Xantzaras Drift Team πολυεστερικός ουρανός

Xantzaras Drift Team πολυεστερικό πίσω μέρος (φτερά, πορτμπαγκάζ, προφυλακτήρας)

Πολυκαρβονικά τζάμια πλάγια & πίσω

Xantzaras Drift Team custom carbon ταμπλώ

Sparco roll cage 36 σημείων

OMP bucket

STR ζώνες 4 σημείων

 

ΦΡΕΝΑ

Μπροστά: Hi-Spec 2πίστονες δαγκάνες, Brembo τακάκια, custom τρυπητοί δίσκοι τύπου «μαργαρίτα» 286cm, custom σωληνάκια υγρών φρένων υψηλής πίεσης, Wilwood πεταλιέρα

Πίσω: Hi-Spec 2πίστονες δαγκάνες, Brembo τακάκια, custom τρυπητοί δίσκοι τύπου «μαργαρίτα» 286cm, D2 υδραυλικό χειρόφρενο, Wilwood τρόμπα, custom σωληνάκια υγρών φρένων υψηλής πίεσης 

ΤΡΟΧΟΙ

Custom BBS διαιρούμενες ζάντες 7,5Jx17in με ελαστικά Nankang NS2R 205/40/17 μπροστά, custom BBS τριαιρούμενες ζάντες 9,5Jx18in με ελαστικά Nankang NS2R 255/35/18  πίσω

 

Αρθρογράφος

 

Η Toyota πρώτη σε πωλήσεις

Η Toyota πρώτη σε πωλήσεις

Η Toyota διατηρεί την πρωτιά της αυτοκινητοβιομηχανίας με τις καλύτερες πωλήσεις, με σχεδόν 10,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα το 2022.