BMW X1 sDrive 18i M Sport 136Ps
X1 reloaded
Με 730.000 πωλήσεις παγκοσμίως, η Χ1 αποδείχθηκε το 3ο πιο επιτυχημένο μοντέλο στη γκάμα της BMW από το 2009, οπότε και παρουσιάστηκε. Η 2η γενιά του Γερμανικού crossover, βασισμένο για δεύτερη φορά -μετά την Active Tourer - στην προσθιοκίνητη πλατφόρμα του Mini, εκμεταλλεύεται με τη σειρά του τις αυξημένες διαστάσεις (21mm πιο φαρδιά, 53mm ψηλότερη, με 90mm μεγαλύτερο μεταξόνιο), προσφέροντας κορυφαίους χώρους για 4 έως και 5 επιβαίνοντες, υιοθετώντας ταυτόχρονα πολυμορφικά χαρακτηριστικά, όπως τα τραπεζάκια των πίσω θέσεων, τα συρόμενα πίσω έδρανα και τις πλάτες που αναδιπλώνονται με μία κίνηση, αυξάνοντας στα 1.550lt το χώρο αποσκευών των 505lt, που χωρίζεται σε δύο επίπεδα. Οδηγός και συνεπιβαίνοντες απολαμβάνουν έναν premium αέρα στο εσωτερικό της Χ1, με κορυφαία θέση οδήγησης, ποιοτικά υλικά και προσεγμένη συναρμογή, πλούσιο εξοπλισμό και τεχνολογικά gadgets αιχμής. Αν το βαστάει η τσέπη σου, ο μακρύς κατάλογος των extras δύναται να μεταμορφώσει την Χ1 σε έναν οδηγοκεντρικό παράδεισο, που δεν θέλεις να αφήσεις.
X1 sDrive 18iMSport
Το τελευταίο διακριτικό κάνει, ως είθισται στον κόσμο της BMW, τη διαφορά, μεταμορφώνοντας αισθητικά, αλλά και επί της ουσίας την Χ1. Με διαφορετικό προφυλακτήρα μπροστά, μάσκα «νεφρών» BMW με οκτώ κάθετες γρίλιες αποκλειστικής σχεδίασης, με μετωπική επιφάνεια σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα, side-skirts, διακοσμητικά θόλων τροχών και επενδύσεις στο χρώμα του αμαξώματος, πίσω προφυλακτήρα με ένθετο διαχύτη σε μεταλλικό Dark Shadow, τροχούς 18inμε διπλές ακτίνες 570 M σε διχρωμία, γυαλιστερό Shadow Line BMW Individual, ράγες οροφής BMW Individual επίσης σε γυαλιστερό Shadow Line, επιγραφή «M» στα πλαϊνά και αποκλειστικό χρώμα αμαξώματος μπλε Estoril, το MSport Package στοιχίζει επιπλέον 5.400€. Σε αυτά περιλαμβάνονται επιπλέον διακοσμητικά καλύμματα μαρσπιέ «M», σπορ καθίσματα οδηγού και συνοδηγού με συνδυασμό υφάσματος/alcantara «Micro Hexagon» σε αποκλειστικό στυλ Μ ή εναλλακτικά με δέρμα «Dakota» με διάτρητες επιφάνειες (1.566€), δερμάτινο τιμόνι «Μ» με σύστημα πολλαπλών λειτουργιών, ανθρακί ουρανός BMW Individual, διακοσμητικές αλουμινένιες επενδύσεις με διακοσμητική επιφάνεια σε μπλε χρώμα, κοντός επιλογέας ταχυτήτων με επιγραφή «Μ», υποπόδιο οδηγού «M», αποκλειστικές οπτικές ίνες LED στα διακοσμητικά καλύμματα των θυρών και κλειδί αυτοκινήτου με αποκλειστικό λογότυπο «Μ». Συνδυαστικά με το extra Steptronic (2.197€), το πλήρες πακέτο ψυχαγωγίας και πλοήγησης με οθόνη 8,8in (3.031€), η πανοραμική οροφή και πολλά άλλα, συνθέτουν ένα σύνολο με ένα και μοναδικό μειονέκτημα: την τελική τιμή, που ξεφεύγει κατά πολύ της αρχικής των €29.790…
500kg per cylinder
Αυτή είναι η αναλογία έργου, που καλείται να φέρει εις πέρας ο 3κύλινδρος Twin Power Turbo των 1.499cc, που αρχικά γνωρίσαμε στο MINI Cooper και στη συνέχεια πέρασε στη γκάμα της BMW, στην 218i Active Tourer, στις 116i/118i και στην 318i και που με Valvetronic, διπλό VANOS και άμεσο ψεκασμό βενζίνης αποδίδει 136Ps και 22,4kgm μέγιστης ροπής, μόλις από τις 1.250 rpm. Εδώ, συνδυάζεται με το αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο Steptronic, που διαθέτει πιο πυκνή κλιμάκωση (πλην της 6ης) έναντι του 6τάχυτου μηχανικού (1η 4,459:1 vs 3,615:1, 2α 2,508:1 vs 1,952:1, 3η 1,556:1 vs 1,241:1, 4η 1,142:1 vs 0,969:1, 5η 0,851:1 vs 0,806:1, 6η 0,672:1 vs 0,683:1), καθώς και «κοντύτερη» τελική σχέση μετάδοσης, 4,103:1 vs 3,882:1, αντισταθμίζοντας τη μεγαλύτερη διάσταση τροχών (8Jx18in, ελαστικά 225/50) του πακέτου «M Sport» έναντι των standard 7,5Jx17in και 225/55. Γρήγορο σε λειτουργία και με smooth αλλαγές εξασφαλίζει στο entry level SUV της BMW αξιοπρεπείς επιδόσεις, με το VBOX να καταγράφει 0-100km/h σε 9,83sec και 400άρι σε 17,10sec με ταχύτητα εξόδου 133,43km/h. Ανταγωνιστικές για ένα SUV 1.505kg με 3κύλινδρο κινητήρα 1,5lt, (3η 80-110km/h σε 4,86sec, 4η 80-110km/h σε 4,66sec, 5η 80-110km/h σε 8,68sec) αποδεικνύονται και οι ρεπρίζ, η μέση κατανάλωση, όμως, απαιτεί σύνεση για να κρατηθεί κοντά στα 9lt/100km, με τη χρήση του start-stop και τον κινητήρα στο πρόγραμμα Eco Pro (συνδυαστικά με τη Steptronic λειτουργία coasting παρατηρείται μείωση της κατανάλωσης έως και 20%). Επιπλέον του EcoPro υπάρχουν και τα προγράμματα Comfort και Sport, διαφοροποιώντας την απόκριση του κινητήρα, την απόσβεση της ανάρτησης, την υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης και την ταχύτητα αλλαγής σχέσεων του αυτόματου κιβωτίου. Στην επιλογή Comfort, η ελαφρά ενδοτική λειτουργία της ανάρτησης βοηθάει και στην εκτός δρόμου οδήγηση, όπου τα όρια εδώ καθορίζονται πρωτίστως και κυρίως από τα 18,3cm απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος, από τις γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής (18ο, 21ο και 17ο αντίστοιχα), αλλά και από τα αυστηρά ασφάλτινα ελαστικά. Δίχως ενδοιασμούς, αναστολές και οικολογικές ανησυχίες, επιλέγεις το πρόγραμμα Sport και ανακαλύπτεις τη fun to drive πλευρά της entry level X1, που παραμένει πιστή στο οδηγικό προφίλ των BMW, ικανή να κινηθεί σβέλτα, με μικρές κλίσεις, υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, προοδευτική και φιλική συμπεριφορά με τάσεις υποστροφής στο όριο, χαμηλά επίπεδα θορύβων και εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Σβέλτα θα πρέπει να κινηθείτε και όσοι έχετε στο μυαλό σας την απόκτηση μιας BMW X1, ώστε να επωφεληθείτε της τρέχουσας προωθητικής ενέργειας για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, με όφελος από 2.000€ αναλόγως της έκδοσης, που θα επιλέξετε…
Τιμή Βασικής έκδοσης BMW X1 sDrive 18i M Sport 136PS: Από €29.790
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
| ΜΕΤΑΔΟΣΗ
|
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
| |
ΦΡΕΝΑ
| |
| ΤΡΟΧΟΙ
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
| Εκπομπές CO2
Μέση κατανάλωση
|
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ ΚΜ/Η SEC
ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ Μ SEC @ ΚΜ/Η
ΡΕΠΡΙΖ 3η ΚΜ/Η SEC 50-80 4,04 80-110 4,86
4η ΚΜ/Η SEC 80-110 4,66 100-140 8,19
5η ΚΜ/Η SEC 80-110 8,68
100-140 12,65
Roll με 2α ΚΜ/Η SEC 60-120 9,11 60-160 20,8
|
|
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Το εντυπωσιακό display OpenR του νέου Megane E-Tech έχει μεγαλύτερη ανάλυση από ένα iPad 9!