Brabus Rocket GTS
Πρόκειται για την BRABUS ROCKET GTS που όπως φαίνεται βαζίζεται στην τελευταία Mercedes-Benz SL 63AMG και αναπτύχθηκε μέσω της χρήσης τεχνολογιών αιχμής CAD και CFD, καθώς και βελτιστοποίησης σε αεροσήραγγα, με ολόκληρο το αμάξωμα του Hyper GT είναι κατασκευασμένο από εξαιρετικά ελαφρύ, υψηλής αντοχής ανθρακόνημα. Οι δύο κινητήρες του αποδίδουν συνδυαστική ισχύ 1.000Ps, με συνολική μέγιστη ροπή των 185,5kgm, που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 165kgm για την προστασία των μηχανικών μερών, αλλά και της ασφάλτου, την οποία μπορεί να μαζέψει σαν χαλί σε κανένα φανάρι.
Ο θερμικός κινητήρας BRABUS ROCKET 1000, είναι ο V8 biturbo της AMG, υπερκυβισμένος στα 4.5lt και αποδίδει μέγιστη ισχύ 800Ps με τα υπόλοιπα 200 να προέρχονται από τον ηλεκτρικό κινητήρα ο οποίος έχει κιβώτιο δύο ταχυτήτων και μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 6.1 kWh. Η ισχύς του θερμικού κινητήρα μεταδίδεται μέσω ενός κιβωτίου εννέα σχέσεων, το οποίο μπορεί να αλλάζει ταχύτητες είτε αυτόματα είτε χειροκίνητα μέσω των paddles στο τιμόνι.
Το supercar επιταχύνει από στάση στα 100km/h σε 2,6sec, στα 200km/h σε 9,5sec και στα 300km/h σε μόλις 23,6sec, με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 317km/h. Δηλαδή σε λιγότερο από μισό λεπτό, έχει τελικιάσει και βαράει κόφτη. Ο κινητήρας καύσης της BRABUS, με καταλύτες και φίλτρα σωματιδίων και σύστημα ενεργών βαλβίδων, δίνοντας στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέγει ανάμεσα σε έναν διακριτικό ήχο ή έναν ισχυρό V8 ήχο ανά πάσα στιγμή.
Τα φαρδιά φτερά του ROCKET GTS δημιουργούν χώρο για τους Monoblock P “PLATINUM EDITION” τροχούς με πέντε ακτίνες ενώ στο εσωτερικό του ηδερμάτινη επένδυση υψηλής ποιότητας καλύπτει τα κεντρικά τμήματα των καθισμάτων, τις πόρτες, τον πίνακα οργάνων, το τιμόνι και την κεντρική κονσόλα. Η οροφή, οι κολόνες Α και C, μέρη του ταμπλό και τα άνω τμήματα των θυρών είναι επενδυμένα με μαύρη Alcantara.
Το ROCKET GTS θα παραχθεί σε περιορισμένα αντίτυπα, οπότε όποιος ενδιαφέρεται, ας πάρει χαρτάκι από τον διάδρομο.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης να είναι ένα βήμα πριν την κατάργηση η VW βλέπει τις πωλήσεις του ID.3 να ξεπερνάνε κάθε προσδοκία.