Chevrolet Cruze1.4LT Hatchback 140Ps

Chevrolet Cruze1.4LT Hatchback 140Ps

Americandesign

191_cruze 1Η έκδοση hatchback του Chevrolet Cruze σχεδιάστηκε στην Κορέα από μια ομάδα γερμανών, αυστραλών και αμερικανών σχεδιαστών, έχοντας καθαρά τις γραμμές και τον χαρακτήρα ενός μοντέλου της Chevrolet, με σαφή προσανατολισμό την ευρωπαϊκή αγορά. Έχει αρκετά δυναμική εμφάνιση με φουσκωμένα φτερά, αυστηρές γραμμές στη μάσκα και στα πλαϊνά του αμαξώματος και αρκετά μοντέρνο σε εμφάνιση εσωτερικό. Τα σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό, συνδυάζονται με υφασμάτινη επένδυση τόσο στο ταμπλό όσο και στις πόρτες ενώ μια μεγάλη οθόνη αφής 7in ξεχωρίζει στο κέντρο του ταμπλό. Τα όργανα είναι ευανάγνωστα, όμως τα χειριστήρια και οι διάφοροι διακόπτες έχουν λίγο περίεργη εργονομία, απαιτώντας κάποια εξοικείωση. Τα καθίσματα είναι πολύ άνετα και παρέχουν αρκετά καλή πλευρική στήριξη, προφέροντας άνετες διαδρομές και δεν θα κουράσουν καθόλου, ακόμα και σε μεγάλα ταξίδια. Οι πίσω χώροι όμως είναι αρκετά περιορισμένοι για τα πόδια των επιβατών, ενώ το μικρό άνοιγμα των πίσω θυρών δυσκολεύει αρκετά τον επιβάτη κατά την επιβίβαση και αποβίβαση. Επιπλέον, η αρκετά χαμηλή οροφή θα ενοχλήσει τους ψηλούς επιβάτες. Αποζημίωση είναι ο χώρος των αποσκευών που φτάνει τα 413lt και μπορεί να αυξηθεί αν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.

 

Οδηγώντας

191_cruze 2Η θέση οδήγησης είναι ψηλή και παρέχει αρκετά καλή ορατότητα προς τις υπόλοιπες κατευθύνσεις, όχι όμως και προς τα πίσω όπου η ορατότητα είναι αρκετά περιορισμένη. Την κατάσταση πάντως βελτιώνουν οι μεγάλοι καθρέφτες. Το τιμόνι έχει μέτρια αίσθηση, δίνοντας ελάχιστη πληροφορία για το πού βρίσκονται οι μπροστινοί τροχοί, όμως η παρεχόμενη άνεση από την ανάρτηση εξιλεώνει το Cruze υποδηλώνοντας παράλληλα τον αστικό του χαρακτήρα. Η ασάφεια του τιμονιού πάντως δεν σε εμπνέει να κινηθείς ιδιαίτερα γρήγορα, ειδικά σε συνδυασμό με τα μέτρια σε αίσθηση φρένα. Ο επιλογέας έχει σχετικά καλή αίσθηση, όχι όμως για γρήγορες αλλαγές. Γενικά το αυτοκίνητο σε οδηγεί στο να το μεταχειρίζεσαι χαλαρά και να κινείσαι σε όχι αρκετά γρήγορους ρυθμούς. Ο κινητήρας του έχει δύναμη κυρίως στις μεσαίες στροφές, όμως κάνει αρκετό θόρυβο και για τα σημερινά δεδομένα έχει αρκετά υψηλή κατανάλωση. Τα 7,9lt/100km που πετύχαμε όσο καιρό το είχαμε στα χέρια μας απέχουν αρκετά από την επίσημη μέση κατανάλωση που ανακοινώνει το εργοστάσιο, δηλαδή τα 5,8lt/100km. Η απόδοσή του είναι σχετικά ικανοποιητική, με τα 140Ps να εμφανίζονται στις 6.000rpm. Το αποτέλεσμα είναι να χρειαστούν 9,64sec για τα πρώτα 100km/h, αντί για τα 9,3sec που ανακοινώνει η Chevrolet, ενώ οι τιμές των ρεπρίζ τόσο με 3η όσο και με 4η δείχνουν ότι ψηλά ο κινητήρας δεν τραβάει αφού χρειάζονται 10,02sec από τα 100km/h στα 140km/h. Στο ταξίδι πάντως τα καταφέρνει αρκετά καλά, διανύοντας μεγάλες αποστάσεις με άνεση, ενώ στις καθημερινές μετακινήσεις δεν θα κουράσει τους επιβάτες.

 

Εξοπλισμός και άνεση

191_cruze 3Ο εξοπλισμός του Cruze είναι αρκετά πλούσιος, με έξι αερόσακους, κλιματισμό, ράδιο-cd, οθόνη αφής 7in, μέσω τις οποίας χειριζόμαστε το ηχοσύστημα και διάφορες άλλες πληροφορίες, ηλεκτρικά παράθυρα και σύστημα ευστάθειας ESP. Υπάρχουν αρκετές θήκες για τα καθημερινά μας αντικείμενα, όπως κινητό, γυαλιά, τσιγάρα, κλειδιά κτλ., κάνοντας αρκετά πρακτικό το εσωτερικό του Cruze. Η καμπίνα των επιβατών είναι αρκετά ήσυχη, χωρίς να περνούν στο εσωτερικό πολλοί θόρυβοι.

 

Το targetgroup

Το Chevrolet Cruze απευθύνεται σε μια μέση οικογένεια που δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις όσον αφορά τις επιδόσεις, αλλά χρειάζεται άνεση και χώρους σε συνδυασμό με αρκετά δυναμική και μοντέρνα εμφάνιση. Βέβαια με την τιμή αγοράς στα €15.980 με όφελος απόσυρσης, ο ανταγωνισμός είναι δύσκολος και το Cruze θα πρέπει να κολυμπήσει στα βαθιά για να κάνει αισθητή την παρουσία του. Μια καλή πρόταση είναι το Cruze με τον 1.7diesel κινητήρα. 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

  • Κυβισμός: 1.364cc
  • Διάμετρος x Διαδρομή: 72,5mm x 82,6mm
  • Σχέση Συμπίεσης: 10,5:1
  • Ψεκασμός πολλαπλών σημείων, υπερτροφοδότης καυσαερίων
  • Βάρος (kg): 1.319

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

  • Εμπρός: Γόνατα McPherson, αμορτισέρ αερίου, αντιστρεπτική δοκός
    • Πίσω: Ημιάκαμπτος άξονας, αμορτισέρ αερίου, αντιστρεπτική δοκός

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ KATAΣΚΕΥΑΣΤΗ

  • Ονομαστική Ισχύς (Ps/rpm): 140/ 6.000
  • Ονομαστική ροπή (kgm/rpm) 20,39/ 3.050
  • 0-100km/h (sec): 9,3sec
  • Τελική Ταχύτητα (km/h): 195
  • ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2(gr/km):      134
  • ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Ονομαστική (lt/100km): 5,8
    • Δοκιμής (lt/100km): 7,9

ΦΡΕΝΑ

  • Εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι με μονοπίστονες δαγκάνες
  • Πίσω: Συμπαγείς δίσκοι μονοπίστονες δαγκάνες

ΤΡΟΧΟΙ

  • Ζάντες: 7Jx17in
  • Ελαστικά: 215/50 R17

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

  • Κίνηση: Στους μπροστινούς τροχούς
  • Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων

ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ

ΚΜ/Η             SEC   

0-60                 4,21

0-80                 6,30

0-100               9,64

0-120               13,28

0-140               18,86

0-160               26,63

ΡΕΠΡΙΖ

ΚΜ/Η             SEC

50-80               4,51

80-110             5,08

100-140           10,02

ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ

Μ        SEC    @        ΚΜ/Η

18 2,66 @ 45,84

60 5,29 @ 71,33

100 7,12 @ 82,54

200 10,88 @ 107,56

400 16,79 @ 132,48

4η

ΚΜ/Η             SEC               

50-80               6,29

80-110             6,6

100-140           10,02

ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ: €15.980 (Με όφελος απόσυρσης)

 

Αρθρογράφος

 

Ford Puma ST-Line V Powershift 155Ps

Ford Puma ST-Line V Powershift 155Ps

Η κορυφαία έκδοση, από πλευράς ποιότητας και εξοπλισμού, του αγαπημένου μας Ford Puma φέρει την ονομασία ST-Line V και είναι η πιο ολοκληρωμένη.