Παρουσίαση Steinbauer Tuning Box για Kia Ceed GT
Εύκολα και απλά
Είχαμε δοκιμάσει και στο παρελθόν ένα από τα προϊόντα της Steinbauer και μας είχε κάνει τρομερή εντύπωση το πόσο καλό ήταν, αλλά ήταν σε αυτοκίνητο diesel. Έτσι μας γεννήθηκε η απορία, αν είναι το ίδιο ποιοτικό και αν δίνει αντιστοίχως ανάλογα αποτελέσματα και σε αυτοκίνητα με κινητήρα βενζίνης, που είναι και πιο ταιριαστό με το περιοδικό μας αλλά και με το χώρο της βελτίωσης γενικότερα, μιας και κουτάκια για diesel σε λίγο θα πουλάνε και στα φανάρια μαζί με τους φορτιστές για τα κινητά. Φυσικά το Steinbauer δεν ήταν τέτοιο, αντιθέτως είναι πιθανώς το καλύτερο που μπορείς να βρεις, αλλά για να δούμε κατά πόσο θα τα καταφέρει το ίδιο και το ξαδερφάκι του για τα βενζινοκίνητα. Για πειραματόζωο βάλαμε ένα ΚΙΑ CeedGTμε τον 1,6ltGdi, που αποδίδει -σε εργοστασιακή μορφή κατά τους Κορεάτες- 204Ps/6.000rpm με 27kgm από τις 1.750-4.500rpm. Η τοποθέτησή του εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά απλή και μπορεί να την κάνει οποιοσδήποτε μπορεί να λύσει μία φίσα, (δεν μπορούν όλοι, αν δεν με πιστεύετε, δοκιμάστε 2-3 φίλους σας) . Συνδέεται σε τέσσερις φίσες της εργοστασιακής καλωδίωσης, αυτές των MAF, MAP, μεταβλητού χρονισμού και στο gastegateactuator. Επίσης, αν θέλεις, μπορείς να το συνδέσεις και στο πεντάλ του γκαζιού, γδύνοντας όμως καλώδιο για να ελέγχει και την πεταλούδα.
Αξίζει?
Αξίζει και το τελευταίο cent. Να σας το θέσω αλλιώς. Αν αυτό το αυτοκίνητο το πουλούσε η ΚΙΑ σε δύο εκδόσεις, μία με 204Ps και μία με 232Ps και 750 ευρώ παραπάνω, ποιό θα παίρνατε? Το ξέρω ότι δεν είναι εργοστασιακό αλλά είναι ένα ποιοτικό προϊόν, που κατασκευάζεται εξ’ ολοκλήρου στην Αυστρία από την Steinbauer Tuning Technologies Austria Gmbh και είναι πλήρως πιστοποιημένο και κατοχυρωμένο προϊόν στα TUV Αυστρίας και Γερμανίας. Είναι πολύ εύκολο στην τοποθέτηση, με εργοστασιακές φίσες ίδιας ποιότητας με αυτές του οχήματος και γενικά είναι κάτι που δείχνει καλοφτιαγμένο και ποιοτικό. Διατίθεται και με δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών, αν θέλετε να το δείτε και στην πράξη πριν το αγοράσετε και συνοδεύεται από 3 χρόνια εγγύηση καλής λειτουργίας. Επίσης, μπορεί να τοποθετηθεί με διακόπτη ενεργοποίησης – απενεργοποίησης ή ακόμα και με τηλεχειρισμό για να μπορείτε εύκολα να το απενεργοποιήσετε, όποτε χρειαστεί, χωρίς να χρειάζεται να ανοίξετε το καπό.
Το αποτέλεσμα
Μετρήσαμε το Cee’d GT στο δυναμόμετρο με το κουτάκι απενεργοποιημένο και αμέσως μετά, με ενεργοποιημένο. Ίδιο καύσιμο, ίδια θερμοκρασία, ίδια υγρασία, ίδιο βαρομετρικό. Το Ceed έδειξε 207,8PS/5.932rpm με 29,1kgm/3.160rpm χωρίς το Steinbauer και 231,9Ps/6.123rpm με 34,3kgm/3.387rpm με το Steinbauer ενεργό. Αυτά είναι +24,1Ps και +5,2kgm ροπής. Άλλο αυτοκίνητο δηλαδή. Φυσικά δεν είναι μόνο οι απόλυτοι αριθμοί που κάνουν τη διαφορά. Δεν το μετρήσαμε από στάση γιατί από στάση μπορεί να κάνεις 10 εκκινήσεις και να βγουν και οι 10 διαφορετικές, προτιμήσαμε τη σύγκριση των ρεπρίζ που βγαίνουν σχεδόν πάντα οι ίδιες. Το Kia λοιπόν έκανε χωρίς το πρόγραμμα 50-80km/h με 3η 2,94sec ενώ με αυτό 2,69sec και 80-110km/h χωρίς 3,33sec με 3η και 4,5sec με 4η ενώ με το πρόγραμμα έκανε 2,97sec και 3,66sec αντίστοιχα. Βλέπετε όσο μεγαλώνει το φορτίο, τόσο μεγαλώνει και η διαφορά στους χρόνους και αυτό οφείλεται στην αύξηση της ροπής. Αποκορύφωμα είναι η διαφορά στο 100-140km/h με 4η όπου από 7,17sec το Cee’d πέφτει στα 5,56sec. Αν ήταν δυο διαφορετικά αυτοκίνητα και πατούσαν γκάζι δίπλα-δίπλα, αυτό με το πρόγραμμα θα του έκανε διαφορά 2-3 καρότσες.
ΜΕ STEINBAUER
3η
ΚΜ/Η SEC
50-80 2,69
80-110 2,97
4η
KM/H SEC
80-110 3,66
100-140 5,56
STOCK
3η
ΚΜ/Η SEC
50-80 2,94
80-110 3,33
4η
KM/H SEC
80-110 4,50
100-140 7,17
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Το Nissan Z Nismo αρχίζει να διαμορφώνεται και πρόκειται να διαθέτει νέους προφυλακτήρες, ελαφρύτερες ζάντες και αναβαθμισμένο V6 twin-turbo.