Renault Clio 1.2 Tce 120Ps
Un peu…
... στα Γαλλικά, σημαίνει λιγάκι και κάλλιστα θα μπορούσε να είναι η απάντηση στην ερώτηση: πόσο πιστεύετε ότι έχει αλλάξει το νέο Clio? Ε, λοιπόν, ναι, η αλήθεια είναι ότι δεν δείχνει να έχει αλλάξει και πολύ, με τις διαφορές να εντοπίζονται στον πιο αιχμηρό εμπρός προφυλακτήρα, την ανασχεδιασμένη κεντρική εισαγωγή αέρα, τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED (standard στην πλούσια έκδοση Dynamic της δοκιμής) και τα ελαφρώς διαφοροποιημένα πίσω φώτα. Συγκρατημένοι και στο εσωτερικό οι Γάλλοι, επικεντρώθηκαν στην αναβάθμιση των πλαστικών που εξακολουθούν παρόλα αυτά να παραμένουν σκληρά, σε νέες ταπετσαρίες και στην αναβάθμιση του εξοπλισμού, που περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό, σύστημα infotainment Media Nav Evo με οθόνη αφής 7in (προσφέροντας έλεγχο για το ηχοσύστημα, το σύστημα πλοήγησης, τις λειτουργίες τηλεφώνου μέσω Bluetooth, αλλά και μία σειρά από χρήσιμες ρυθμίσεις-ενημερώσεις για τα υποσυστήματα του αυτοκινήτου, όπως αυτό της αξιολόγησης της κατανάλωσης μέσω του Driving Eco2), αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω, καθώς καικάμεραοπισθοπορείας. Το ιδιαίτερο ταμπλό, με το χωνευτό στροφόμετρο αριστερά και την ένδειξη καυσίμου δεξιά, συνδέεται με την οβάλ οθόνη της ψηφιακής ένδειξης του ταχύμετρου, ενώ το τιμόνι βγαίνει αρκετά έξω και το κάθισμα κατεβαίνει χαμηλά, ώστε να βολεύονται και τα «ντερέκια» της συντακτικής μας ομάδας-βλέπε Κλιβανόπουλο… Εντυπωσιακός και πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας είναι και ο χώρος αποσκευών των 300lt, ικανός να φτάσει έως και τα 1.147lt με την αναδίπλωση των καθισμάτων.
Merveilleux…
…πάλι, στα Γαλλικά αποδίδεται ως θαυμάσιο, υπέροχο, εκπληκτικό, χαρακτηρισμοί που, αν θες να τους αποδώσεις στο μικρομεσαίο της Renault, έχεις την αίσθηση ότι το αδικείς! Είναι, βλέπεις, που πέραν όλων των παραπάνω, της σχεδίασης, του εξοπλισμού, των χώρων, το Clio μιλάει απευθείας στην καρδιά του εραστή της οδήγησης, με ζωντανές επιδόσεις, αμφίδρομη επικοινωνία, ωραία αίσθηση, ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης και -τηρουμένων των αναλογιών- άνεση ακόμη και με τις 17άρες ζάντες, μικρές κλίσεις και εξαιρετικό έλεγχο του αμαξώματος. Ο υπερτροφοδοτούμενος 4κύλινδρος των 1,2lt αποδίδει 120Ps και 20,9kgm ροπής, που -συνδυαστικά με την έξυπνη κλιμάκωση του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου- δεν σε αφήνουν ποτέ ξεκρέμαστο. Επιπλέον, μας άρεσε πολύ η αίσθηση του επιλογέα, οι μικρές του διαδρομές και το θετικό του κούμπωμα, σε βαθμό που, ενώ δεν χρειάζεται, λόγω ροπής του TCe λατρεύεις να ασχολείσαι μαζί του. Στο ίδιο μήκος κύματος και τα καθίσματα, είναι άνετα και με καλή πλευρική στήριξη, ολοκληρώνοντας το οδηγοκεντρικό σύνολο. Στο χέρι σου ή μάλλον στο πόδι σου είναι και η κατανάλωση, που θα γράψει το trip, αφού είδαμε από 6 και κάτι lt/100km έως και 9+lt/100km. Ρεαλιστικά, θα λέγαμε ότι θα πρέπει να περιμένεις κάτι μεταξύ 7-8lt/100km, ειδικά εάν η καθημερινότητα σου περνάει από κάποια στριφτερή διαδρομή, βούτυρο στο ψωμί του Clio! Όσο για τα €16.430, που αποτιμάται η έκδοση Dynamic, αναλογίσου την πληρότητα του «πακέτου» και κράτα στο πίσω μέρος του μυαλού σου-εάν αυτό έχει κάποια προστιθέμενη αξία για εσένα-ότι ψωνίζεις ένα από τα πιο καλοστημένα και διασκεδαστικά αυτοκίνητα της κατηγορίας του και όχι μόνο…
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
| ΜΕΤΑΔΟΣΗ
|
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
| |
ΦΡΕΝΑ
| |
| ΤΡΟΧΟΙ
|
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
| Εκπομπές CO2
Μέση κατανάλωση
|
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Η FIAT μαζί με τον Andrea Bocelli, τον γιο του και επίσης μουσικό Matteo Bocelli και την JBL παρουσιάζουν την πιο πλούσια εξοπλισμένη έκδοση του ηλεκτ...