Renault Clio & Captur LPG
Με τις τιμές που έχει πλέον η βενζίνη και το diesel, η μόνη οικονομική λύση μετακίνησης είναι το LPG και η Renault προσφέρει δύο εξαιρετικά μοντέλα, το Clio και το Captur, με κινητήρες Bi-Fuel που προσφέρουν σημαντικά μειωμένα πάγια έξοδα και ασυναγώνιστη αυτονομία.
Κοινός παρονομαστής
Τόσο το Clio όσο και το Captur, χρησιμοποιούν τον ίδιο κινητήρα Bi-Fuel, τον τρικύλινδρο 1.0TCe, ο οποίος όταν καταναλώνει βενζίνη αποδίδει 91Ps και όταν καταναλώνει LPG, αποδίδει 100Ps στις 5.000rpm. Ο 1.0TCe έχει δεχθεί ορισμένες αναβαθμίσεις και πλέον η μέγιστη τιμή της ροπής του αποδίδεται στις 3.750rpm, αντί για τις 2.750rpm που απέδιδε ως καθαρός βενζινοκινητήρας και με το LPG η τιμή της ροπής έχει ανέβει από τα 16,3kgm στα 17,3kgm και αποδίδεται στις 3.500rpm. Η δεξαμενή του LPG είναι τοποθετημένη στη θέση της ρεζέρβας ανάγκης και καταλαμβάνει έναν χώρο 32lt, με το ρεζερβουάρ βενζίνης να μειώνεται κατά 3lt φτάνοντας πλέον τα 39lt. Η δεξαμενή για το υγραέριο είναι κατασκευασμένη από ατσάλι υψηλής αντοχής και χρησιμοποιεί ειδική πολυβαλβίδα στο εσωτερικό της και μέγιστο βαθμό πλήρωσης στο 80%, που την καθιστούν εξαιρετικά ασφαλή.
Το εμβληματικό supemini
Το νέο Clio είναι μια από τις καλύτερες επιλογές που μπορεί να επιλέξει κανείς στην κατηγορία B-Segment. Προσφέρει ένα πολύ καλό πακέτο εξοπλισμού, ομοιογενή οδηγική συμπεριφορά, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και άνετους χώρους για τέσσερις ενήλικες επιβάτες. Οι compact εξωτερικές του διαστάσεις το καθιστούν ως ένα από τα πλέον ευέλικτα αυτοκίνητα για την πόλη, το οποίο όμως δεν περιορίζεται εντός αυτής, αφού μπορεί να κάνει ακόμα και μεγάλα ταξίδια με ιδιαίτερη άνεση.
Το μοντέρνο crossover
Το νέο Captur είναι ένα από τα πλέον ομορφότερα B-SUV που μπορεί να αποκτήσει κανείς και χρησιμοποιεί και αυτό την πλατφόρμα CMF-B στην οποία βασίζεται και το Clio. Προσφέρει μοντέρνα σχεδίαση, άνεση υψηλού επιπέδου, εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, άνετους χώρους, αλλά και το Smart Cockpit που συναντάμε και στο Clio. Παράλληλα, είναι εξοπλισμένο όπως και το Clio, με μία εξαιρετικά πλήρη γκάμα συστημάτων άνεσης και ασφάλειας, προηγμένο infotainment Renault Easy Link και τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης χάρη στο σύστημα Multi-Sense.
Και τα μεγάλα πλεονεκτήματα
Την ουσιαστική διαφορά ο οδηγός θα την δει όταν επισκεφτεί το πρατήριο, αφού με κάτι παραπάνω από €30 θα γεμίσει την δεξαμενή του LPG και θα κάνει σχεδόν τα ίδια χιλιόμετρα που θα έκανε με περίπου €60 βενζίνης. Με άλλα λόγια, έχοντας και τα δύο ρεζερβουάρ γεμάτα, μπορείτε να δείτε την αυτονομία να ξεπερνάει τα 1.200km για το Clio και τα 1.360km για το Captur. Ακόμα ένα πλεονέκτημα είναι η ελεύθερη διέλευση στον Δακτύλιο της Αθήνας, αλλά και τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, που οφείλονται στις χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Οι εκδόσεις του Clio 1.0 TCe 100 LPG έχουν το ίδιο κόστος αγοράς με τις συμβατικές εκδόσεις βενζίνης, ξεκινώντας από τα €18.090, ενώ οι τιμές για το Captur που καίει LPG ξεκινάνε από τα €21.180. Και τα δύο μοντέλα πλαισιώνονται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών και 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.
Αρθρογράφος
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Η Citroen για μία ακόμη φορά πρωτοπορεί και παρουσιάζει μία ξεχωριστή ενέργεια: Απόσυρση τώρα από τη Citroen.