Toyota GT86 Formula D 1.000Ps

Toyota GT86 Formula D 1.000Ps

Demo Car

Αν μέχρι τώρα πιστεύατε, όπως κι εγώ, ότι οι εταιρείες αυτοκινήτων είναι εντελώς ενάντια στη βελτίωση και το tuning από ιδιωτικές ομάδες, καιρός να αναθεωρήσετε. Η πρώτη φορά που είδα κάποιον επίσημο εκπρόσωπο να μιλάει γι’ αυτό ήταν κατά την παρουσίαση της νέας Toyota Supra, όπου ο υπεύθυνος για την εξέλιξή της είχε αναφέρει σημεία πάνω στο αυτοκίνητο στα οποία είχε αφήσει το εργοστάσιο επίτηδες χώρους και υποδοχές για τα after market προϊόντα και τις εργασίες που θα ήθελαν να κάνουν οι διάφοροι βελτιωτές. Βλέπετε, στη σημερινή εποχή της άφθονης και παγκόσμιας προβολής που έχουν πάρει τέτοια project μέσω του διαδικτύου, ένα «φτιαγμένο» Supra στο Texas μπορεί να σου πουλήσει άλλα πέντε στην Καλαμάτα, κάτι που τα σύγχρονα τμήματα marketing αναγνωρίζουν. Τουλάχιστον αυτό της Toyota το κάνει σίγουρα εδώ και αρκετά χρόνια, μιας και αυτό εδώ το GT86 είναι ένα από αυτά τα αυτοκίνητα που παραχωρήθηκαν στην GReddy, η οποία φυσικά και δεν ασχολήθηκε με τον τετρακύλινδρο Boxer της Subaru, αλλά με αυτόν που γνωρίζει καλύτερα από τα υπόλοιπα project της, τον θρυλικό 2JZ-GTE. Στην Supra που τρέχει σε αγώνες dragster τον έχουν να αποδίδει πάνω από 2.000Ps, αλλά σε αυτό εδώ το GT86, που θα έτρεχε στο πρωτάθλημα Formula Drift, είπαν να τον αφήσουν στα μισά από αυτά για να έχει και απόκριση στα χαμηλά... που έχουμε φτάσει ε; Ένα χιλιαρικάκι άλογα μόνο, για να ακούει και στο γκάζι... Έτσι λοιπόν έτρεξε μερικές σεζόν με αυτό ο διάσημος drifter Ken Gushi, με αρκετές διακρίσεις, αλλά, όπως δηλώνει και ο ίδιος, δεν τρέχει για να κερδίσει, αλλά για να διασκεδάσει. Αυτό σημαίνει ότι έχει πιάσει το νόημα του drifting, που στην πραγματικότητα είναι ένα παιχνίδι για μεγάλα παιδιά, ένα από τα καλύτερα όμως και τα ακριβότερα. Το κόστος αυτού εδώ του GT86 δεν το ξέρουμε ακριβώς, αλλά μόνο από τα επί μέρους ανταλλακτικά να το πιάσεις, θα δεις ότι δεν είναι για όλους. Μόνο το σασμάν του πρέπει να κοστίζει όσο θέλεις για να φτιάξεις ένα ντριφτάδικο E30.

Πολλά από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν είναι και από τη «δική μας» Energie Racing Parts, με την οποία έχει συνεργασία η Titan Motorsports, η οποία μάλιστα είναι τόσο στενή, που της πούλησε αυτό εδώ το διαμάντι για να συνεχίσει την καριέρα του στην Ελλάδα. Βλέπετε, όταν ο Ken Gushi ανακοίνωσε ότι ετοιμάζει, σε συνεργασία με την Toyota Racing, το νέο Drift-Car του, μία Supra A90 με την οποία θα αγωνιζόταν τη σεζόν 2020, το GT86 πέρασε στα χέρια της Titan Motorsport. Αυτά τα αυτοκίνητα ξέρετε δεν μπαίνουν αγγελία και όποιος το πάρει... είναι εργαλεία και έχουν σκοπό για τον οποίο κατασκευάστηκαν, οπότε δεν πέφτουν ποτέ σε τυχαία χέρια. Έτσι πριν το βάλουν στο καράβι για να μετακομίσει από τη Φλόριντα στην Αθήνα, έκαναν ανακατασκευή στον κινητήρα με ανταλλακτικά που έστειλε η Energie Racing Parts, για να είναι φρέσκο και έτοιμο να συνεχίσει τα δύσκολα αγωνιστικά του χιλιόμετρα. Με το που έφτασε λοιπόν στη χώρα μας, πήγε μία βόλτα από την Bizzare Stickers για να αλλάξει αμφίεση, ντύθηκε στα χρώματα της Energie Racing Parts, στολίστηκε με τα ανάλογα αυτοκόλλητα και πλέον είναι έτοιμο να συμμετέχει στο πρωτάθλημα Drift Kings, με οδηγό τον Ηρακλή Λεοντή, σε Ελλάδα και Ευρώπη, αλλά και σε αγώνες Time Attack, με τον ιδιοκτήτη της Energie, Μπάμπη Μπαλιούσκα, με τις ανάλογες φυσικά τροποποιήσεις σε ανάρτηση και στήσιμο

Βουτηγμένο στην ποιότητα

Το πρώτο πράγμα που παρατηρείς μόλις το αντικρίσεις είναι πως ό,τι ανταλλακτικό φοράει πάνω του, είναι το καλύτερο δυνατό. Είναι ένα αυτοκίνητο στο οποίο δεν έχει αφεθεί τίποτα στην τύχη και είναι τόσο προσεγμένο που αμέσως καταλαβαίνεις γιατί βρίσκεται σε τόσο άριστη κατάσταση ακόμα και μετά από πολλά αγωνιστικά χιλιόμετρα. Η ποιότητα φυσικά ξεκινάει από πολύ πιο μέσα από εκεί που φτάνει το μάτι, με τα έμβολα της CP σε σφυρήλατες μπιέλες της Wiseco να εξασφαλίζουν ότι δεν πρόκειται να συμβεί τίποτα περίεργο όσο φορτίο και να τους βάλεις. Για τον κορμό το ξέρουμε, θα μπορούσε να στηρίζει και τη γέφυρα στο Ρίο. Ο στρόφαλος είναι επίσης αλλαγμένος με έναν της Eagle και τα μέταλλα είναι παντού της ACL Race Series. Στο καπάκι, αντίστοιχη ιστορία, με εκκεντροφόρους Stage 3+ της Brian Crower και όλο το valvetrain (βαλβίδες, ελατήρια, retainers, έδρες και τσιμουχάκια) να προέρχονται από την Supertech. Το μοτέρ σφραγίζει με μία μεταλλική φλάντζα της Cometic και φυσικά δεν ξεχνάμε την απαραίτητη στους πολύ δυνατούς 2JZ αντικραδασμική τροχαλία στροφάλου της ΑΤΙ, αφού η εργοστασιακή δεν αντέχει και το τελευταίο που θέλεις να δεις σε ένα τόσο ακριβό μηχανοστάσιο είναι μία τροχαλία που έγινε αδέσποτο σχιζοφρενές δισκοπρίονο. Το σετ χρονισμού είναι της Titan Motorsports με γρανάζια εκκεντροφόρων της Brian Crower και το πολύ σημαντικό σε τέτοια αυτοκίνητα κάλυμμα των γραναζιών, που τα προστατεύει από κομμάτια λάστιχου, λινά και διάφορα άλλα «μπάζα» που μπορεί να πετάξει το μπροστινό αυτοκίνητο σε ένα drift battle και να τα αρπάξει το λουρί. Την τροφοδοσία σε αέρα έχει αναλάβει μία Borg Warner EFR 9174, που με φτερωτή συμπιεστή 68mm, φτερωτή στροβίλου 74mm και λόγο A/R στην εξαγωγή 1.05, είναι αρκετά μεγάλη για να μπορεί να δώσει την ιπποδύναμη των 1.000Ps, αλλά με αρκετή ελαστικότητα στις χαμηλότερες στροφές και με γρήγορο «χτίσιμο» στην πίεση για την απαραίτητη σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα απόκριση. Μάλιστα τα 1.000Ps είναι η ανώτερη τιμή που της δίνει η BorgWarner, ενώ την έχει να ξεκινάει από τα 700Ps, αλλά αυτές οι τιμές είναι ενδεικτικές και πολλές φορές έχουμε δει ότι με τα ανάλογα περιφερειακά μπορούν να ξεπεραστούν.

Τον αέρα ψύχει ένα μεγάλο intercooler της GReddy που μπροστά του έχει και ένα kit ψυγείου λαδιού της ίδιας εταιρείας. Όσο χώρο θέλουν τον έχουν τα δύο φιλαράκια εκεί, αφού το ψυγείο νερού της Mishimoto έχει κλασσικά μετακομίσει πίσω και για την ψύξη του δεν στηρίζεται πλέον στη ροή του αέρα από τη μάσκα, η οποία έτσι κι αλλιώς είναι μειωμένη σε αυτά τα αυτοκίνητα που «ταξιδεύουν» ως επί το πλείστον λοξά «σαν το καβούρι» και έτσι βασίζεται στη λειτουργία των δύο τεράστιων βεντιλατέρ της Spal που ανοίγουν με το που ανέβει η θερμοκρασία του νερού και αρχίσει να το κυκλοφορεί η ηλεκτρική αντλία νερού της Meziere. Όπως καταλαβαίνετε, χρειάζεται μπόλικο ρεύμα το αυτοκίνητο με όλα αυτά να λειτουργούν συνέχεια τέρμα, οπότε φοράει και το ανάλογο δυναμό των 175amp της Titan Motorsports, με βάση της GReddy. Για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια, αλλά και απόδοση υπάρχει και ένα kit ψεκασμού νερού στο ψυγείο και στο intercooler της Snow Performance που αναλαμβάνει να τα δροσίσει εξωτερικά. Τα κολάρα είναι όλα σιλικόνης της Energie, με κολιέ ασφαλείας της Aeroflow. Όλες οι γραμμές και οι σωληνώσεις του νερού και του λαδιού είναι ντυμένες με μονώσεις της Aeroflow, όπως και το μαντέμι της τουρμπίνας που έχει «κουρνιάσει» σε μία θερμο-κουβέρτα, επίσης της Aeroflow. Εξαιρετικά προϊόντα αυτά της Aeroflow, κάνουν πραγματική δουλειά και είναι ακόμα σαν καινούρια παρά τη χρήση, όχι σαν κάτι θερμομονωτικές γάζες που βλέπω συνήθως, που μοιάζουν σαν να τις έβαλαν σε κέντρο υγείας στη Σομαλία. Η ίδια εικόνα και για την τεράστια χοάνη της Aeroflow, που είναι άθιχτη και δεν έχει κάνει τις κλασσικές γραμμές που κάνουν οι χοάνες και λες, τώρα θα κάνει το κρακ και θα την βρούμε στο κάρτερ.

Made 4 Racing

Η πολλαπλή εισαγωγής είναι ένα τεράστιο αλουμινένιο κόσμημα της GReddy, με πεταλούδα της Bosch διαμέτρου 82mm, τόσο όσο χρειάζεται για να μην εμποδίζει τη ροή, αλλά να έχει και αρκετή ρυθμισιμότητα. Σε αυτά τα αυτοκίνητα, η ακρίβεια στο άνοιγμα του γκαζιού είναι πολύ σημαντικό πράγμα, δεν είναι dragster που πατάς συνέχεια τέρμα και όσο περισσότερο τόσο καλύτερα, εδώ οι πολύ μεγάλες πεταλούδες δεν βολεύουν, γιατί, με το που ανοίγουν έστω και λίγες μοίρες, περνάει πολύς αέρας και το αυτοκίνητο επιταχύνει περισσότερο απ’ όσο θέλεις. Είναι σαν να έχεις μαζέψει όλη τη διαδρομή του πεντάλ στους πρώτους 2-3 πόντους και το γκάζι από πετάλι γίνεται κουμπί ON/OFF. Η εξαγωγή του αποτελείται από ένα χταπόδι της DOCRace που έχει έτοιμες θέσεις για δύο Wastegates της Tial, διαμέτρου 44mm και μετά τη τουρμπίνα έχει μια custom εξάτμιση από σκέτο σωλήνα που βγαίνει από κάτω κοντά στον πίσω άξονα. Η τροφοδοσία του σε αιθανόλη Ε85, δηλαδή 85% αιθανόλη και 15% βενζίνη, γίνεται με ειδικές σωληνώσεις και ρακόρ της Aeroflow που δεν αλλοιώνονται από την αλκοόλη, οι οποίες ξεκινούν από τις αντίστοιχες αντλίες επίσης της Aeroflow και καταλήγουν σε μία μπεκιέρα της Radium. Τα μπεκ είναι της Fuel Injector Clinic, με τεράστια παροχή 2.150cc/min, αλλά έτσι είναι με την αιθανόλη, χρειάζεται μπόλικη για να αντικαταστήσει επαρκώς τη βενζίνη. Δεν είναι «δυνατότερο» καύσιμο η αιθανόλη, απλώς έχει περισσότερα οκτάνια (118 περίπου) και μεγαλύτερη πτητικότητα που την κάνει να κρυώνει τον αέρα περισσότερο από τη βενζίνη.

Έτσι, στον ψυχρότερο αέρα μπορείς να χωρέσεις και να κάψεις μεγαλύτερη ποσότητα καυσίμου, αλλά και να την συμπιέσεις πολύ περισσότερο από τη βενζίνη, αφού έχει περισσότερα οκτάνια και αντέχει στην αυτανάφλεξη. Από εκεί βγαίνουν τα περισσότερα άλογα με τις αλκοόλες και όχι από τη μεγαλύτερη θερμική τους αξία, αν δηλαδή τις κάψεις σε μπρίκι, η βενζίνη θα σε ζεστάνει περισσότερο και θα χρειαστεί να καταστρέψεις πιο πολλές βρεγμένες πετσέτες για να την σβήσεις ουρλιάζοντας βοήθεια.

Όλα αυτά τα διαχειρίζεται ένας stand alone εγκέφαλος Μ130 της Motec που στα εμφανίζει κιόλας σε οθόνη πολλαπλών λειτουργιών στο ταμπλό, ενώ έρχεται μαζί με το δικό του boost solenoid της MAC (ηλεκτροβαλβίδα) που χρησιμοποιεί η ECU για τον έλεγχο της πίεσης, σαν εσωτερικό boost controller. Επίσης διαθέτει Launch Control, Traction Control , Knock Control, CAM Control, μέχρι Anti-Lag και έλεγχο του water spray. Τον προγραμματισμό του τον έχει κάνει η Titan Motorsports, με την ίδια εταιρεία να αναλαμβάνει τη μετατροπή της πεταλούδας σε drive-by wire! Ηλεκτρόγκαζο 2JZ!

Από πλευράς μετάδοσης, το κιβώτιο είναι σειριακό dog-box της Samsonas, το οποίο μόνο από τον τρόπο που κουμπώνει τις ταχύτητες όταν ρολάρει το αυτοκίνητο, καταλαβαίνεις ότι είναι πιο ζόρικο και από τον Mike Tyson. Ο κεντρικός του και τα ημιαξόνια είναι custom από την Driveshaft Shop και το πίσω διαφορικό είναι της ΚΑΑΖ. Έπρεπε να το δείτε να προσπαθεί να κάνει σιγά-σιγά επιτόπια στη φωτογράφιση. Γυρνάνε και οι δύο πίσω ρόδες με την ίδια ταχύτητα και ο εσωτερικός ξεκινάει να σπινιάρει με 10km/h. Πολύ σφιχτό μπλοκέ, απορώ αν επιτρέπει ποτέ στους τροχούς να έχουν διαφορά ταχύτητας ή απλά η ουρά είναι πάντα σε μερική ολίσθηση. Ο συμπλέκτης του είναι ένα δίδισκο σετ της Xtreme Clutch, που δεν έδειξε να στεναχωριέται ιδιαίτερα από την κίνηση μέσα στην πόλη.

Σασί Ή τέλος πάντων ό,τι απέμεινε από αυτό. Το μόνο που με στεναχωρεί σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι το «σφάξιμο» που τρώνε σε φτερά, θόλους και πάτωμα, αλλά δεν πειράζει, είναι το τερατώδες roll cage εκεί που πιάνει και στους τέσσερις θόλους και καθαρίζει. Τι να κάνεις, δεν γίνεται αλλιώς, έτσι πρέπει να είναι, για να χωράνε να στρίψουν σε αυτές τις γωνίες οι εμπρός τροχοί με το αστείο αρνητικό camber και για να έχει αυτό το πλάτος πίσω για να κρατάει, αλλά και να μην μοιάζει με τρίκυκλο, πρέπει τα φτερά να φύγουν και οι θόλοι να κοπούν. Επίσης το πάτωμα πίσω τροποποιείται για να μπει το ρεζερβουάρ, τα ψυγεία και όλα τα παρελκόμενα, δοχεία, μπαταρία, πυρόσβεση κ.λπ. Αφού λοιπόν τα δικά του φτερά σφάχτηκαν, σε ό,τι απέμεινε έχει βιδωθεί ένα εκπληκτικό Rocket Bunny bodykit της GReddy, ανθρακονημάτινα καπό, πορτμπαγκάζ με αεροτομή και πόρτες, ενώ τα «τζάμια» είναι φυσικά πολυκαρβονικά.

Οι τροχοί με τις ζάντες Gram Lights 57 της Rays, ντυμένες με τα ανθεκτικά στο ξύλο semi-slicks 123S της Achilles, έχουν βγει πιο έξω με το Drift Angle Lock kit ψαλιδιών της Wisefab και οι αντιστρεπτικές είναι της Whiteline. Η ανάρτηση είναι custom που βασίζεται στην KW Clubsport και τα φρένα του έχουν εξαπίστονες δαγκάνες της Winmax εμπρός και τετραπίστονες πίσω, με ξεχωριστές για το υδραυλικό χειρόφρενο. Γύρω στα 1.100kg το υπολογίζουν τα παιδιά στην Energie Racing Parts, οπότε βγαίνει περίπου στα 1,1kg/Ps... Το τιμόνι του είναι υδραυλικό, με kit της KRC που τα έχει όλα, αντλία, τροχαλία, δοχείο κτλ. Στο εσωτερικό, είναι φυσικά κλασσικό αγωνιστικό, με ένα custom panel για τους διακόπτες για τα διάφορα υποσυστήματα, πεταλιέρες και κατανεμητή φρένων της Wilwood, οθόνη Motec C125 και αγωνιστικά καθίσματα και ζώνες της Sparco.

Driving

Ναι... ίσως μία άλλη φορά, ακόμα καλύτερα με το set up που θα έχει για αγώνες time attack να το κάνουμε μια βόλτα και να το μετρήσουμε, αλλά προς το παρόν, χωρίς πινακίδες και με το στήσιμο για drift, δεν θα ήταν καλή ιδέα να δοκιμάσουμε κάτι τέτοιο σε δημόσιο δρόμο. Το φαντάζεστε να πέφταμε με το πλάι πουθενά και να ερχόταν η τροχαία; Θα ήταν εντελώς παράταιρο, σαν να έπεσε από τον ουρανό. Πώς βρέθηκε αυτό το πράμα εδώ!;!;! Και μόνο που το βγάλαμε μια βόλτα εκεί στη γειτονιά του, σε έναν παράδρομο για να το φωτογραφίσουμε, όταν άνοιξε απλά μια δευτέρα μπροστά μου, κατάλαβα τι κάνει. Αμέσως καπνίσανε τα semi-slicks της Achilles και χάθηκε, αφήνοντας τη μυρωδιά τους, ανακατεμένη με τσίπουρο... Ε85. Έχει πολύ πλάκα που μυρίζει έτσι, μπαίνεις μέσα και νομίζεις ότι μπήκες σε νοσοκομείο από την αιθανόλη. Όταν όμως το ακούς να δουλεύει, με το Samsonas να «κλωτσάει» στο dog κούμπωμα της πρώτης και το δίδισκο να κροταλίζει, καταλαβαίνεις ότι εκεί μέσα σε λίγο θα γίνει πόλεμος.

Τις ταχύτητες τις ανοίγει όλες το ίδιο, σαν να μην άλλαξες σχέση και να πατάς συνέχεια την ίδια και η τουρμπίνα σιγοσφυρίζει μελωδικά, περιμένοντας την εντολή να πρεσάρει ένα βυτίο αέρα στον 2JZ για να το μετατρέψει σε χάος. Είναι φοβερή αυτή η αίσθηση να ξέρεις ότι οδηγείς ένα τέρας, ακόμα κι αν το πηγαίνεις χαλαρά μέσα στα στενά της πόλης. Είναι αλλιώς να ξέρεις ότι όπου πατήσεις το γκάζι, θα προκαλέσει σεισμό 8 Richter. Περιμένουμε πώς και πώς να το καμαρώσουμε στις πίστες και στα events στη χώρα μας από κοντά και στο εξωτερικό από τα video, γιατί τέτοια αυτοκίνητα, όπως έχω ξαναπεί, δεν ανεβάζουν μόνο το γόητρο και την αξία του βελτιωτή και του ιδιοκτήτη τους, αλλά όλης της Tuning σκηνής της χώρας. Μακάρι να μπορούσαμε να έχουμε όλοι μας κάτι αντίστοιχο, γιατί άλλο είναι μία χώρα που τρέχουν GT86, Supra, Mustang κτλ και άλλο αυτή που τρέχουν πισωκίνητα Starlet και Ε30 με ραμμένο διαφορικό.   

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Κυβισμός (cc): 2.997

Διάμετρος x Διαδρομή (mm): 86x86

Συμπίεση: 9,2:1

Έμβολα CP-Carrillo

Μπιέλες Wiseco

Supertech ελατήρια, retainers, βαλβίδες, έδρες

Τροχαλία στροφάλου ATI Super Damper

Σετ χρονισμού Titan Motorsports

Ρεκτιφιέ/μετρήσεις Titan Motorsports

Μέταλλα ACL Race Series

Στρόφαλος Eagle

Φλάντζα κεφαλής Cometic

Εκκεντροφόροι Stage 3+ Brian Crower

Γρανάζια εκκεντροφόρων Brian Crower

Intercooler kit GReddy

Kit ψυγείου λαδιού GReddy

Ψυγείο νερού Mishimoto

Aeroflow μονώσεις γραμμών λαδιού και νερού

Ηλεκτρική αντλία νερού Meziere

Βεντιλατέρ Spal (x2)

Κit ψεκασμού νερού σε ψυγεία και intercooler της Snow Performance

Borg Warner EFR 9174 turbo A/R 1.05

2x TiAL Wastegates 44mm

Aeroflow φίλτρο αέρος

GReddy πολλαπλή εισαγωγής

Κολάρα σιλικόνης Energie Racing Parts

Kολιέδες ασφαλείας Aeroflow

Bosch Motorsport πεταλούδα 82mm

Ε85 γραμμές και ρακόρ Aeroflow

Mπεκιέρα Radium Engineering

Μπεκ Fuel Injector Clinic 2.150cc/min

Αντλίες βενζίνης Aeroflow

Φίλτρο βενζίνης Radium Engineering

Motec M130 εγκέφαλος

MAC ηλεκτροβαλβίδα πίεσης

Πολλαπλασιαστές Ignition Projects

Traction control & πρόγραμμα από τη Titan Motorsports

Δυναμό 175amp Titan Motorsports με βάση GReddy

Doc Race πολλαπλή εξαγωγής

Custom εξάτμιση

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Xtreme Clutch δίδισκος συμπλέκτης

Σειριακό dog-box κιβώτιο Samsonas

Κεντρικός άξονας και ημιαξόνια Driveshaft Shop

Μπλοκέ διαφορικό 2way της ΚΑΑΖ

ΑΜΑΞΩΜΑ-ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

GReddy Rocket Bunny body kit

Αεροτομή GReddy

Πολυκαρβονικά τζάμια

KRC kit τιμονιού

Ζώνες Sparco

Custom Roll Cage

Ρεζερβουάρ με εσωτερικό hanger Radium Engineering

Οθόνη πολλαπλών λειτουργιών Motec C125

Καθίσματα Sparco

Τιμόνι Sparco

Πεταλιέρα Wilwood

ΑΝΑΡΤΗΣΗ-ΦΡΕΝΑ

Drift Angle Lock kit ψαλιδιώντηςWisefab

KW Clubsport coilovers

Αντιστρεπτικές και σινεμπλόκ Whiteline

Winmax εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός

Winmax τετραπίστονες δαγκάνες πίσω 

Υδραυλικό χειρόφρενο

ΤΡΟΧΟΙ

Ζάντες Rays Gram Lights 57 8,5Jx18in εμπρός και 9,5Jx18in πίσω

Λάστιχα Achilles 123S 255/35 εμπρός 265/35 πίσω               

TUNED BY:

Energie Racing Parts

Καπετάν Βέρα 24

13122 Ίλιον

Τηλ: 211 72 57 357 - 211 72 57 022

 

Αρθρογράφος

 

Το Ford Bronco έρχεται στην Ευρώπη

Το Ford Bronco έρχεται στην Ευρώπη

Το Ford Bronco φτάνει στην Ευρώπη την επόμενη Άνοιξη με τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους κινητήρες, βενζίνης αλλά όχι diesel.