Know How

Brand (3) : | | |
Mercedes-AMG ONE Part II

Mercedes-AMG ONE Part II

Είδαμε στο προηγούμενο τεύχος πώς για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία της αυτοκίνησης μία «μεθυσμένη» απόφαση της διοίκησης της Mercedes έκανε πραγματ...

Mercedes-AMG ONE Part I

Mercedes-AMG ONE Part I

Όταν ο ίδιος ο CEO της Mercedes-Benz δηλώνει ότι «ήμασταν μάλλον μεθυσμένοι όταν εγκρίναμε το project», τότε καταλαβαίνεις ότι δεν μιλάμε για οποιοδήπ...

Know How: Ανάρτηση PART XVI

Know How: Ανάρτηση PART XVI

Είπαμε για ελατήρια, είπαμε για αμορτισέρ, γιατί να μην τα παντρέψουμε και να πούμε γι’ αυτό που προκύπτει αν ενωθούν τα δύο αυτά «εις σάρκα μία»: τα ...

Know How: Ανάρτηση PART XV

Know How: Ανάρτηση PART XV

Δαρβινισμός είναι η εξελικτική θεωρία σύμφωνα με την οποία τα είδη που επιβιώνουν και προχωράνε στη διαιώνιση των γενεών τους δεν είναι τα πιο γρήγορα...

Η Nissan πουλά το πρώτο αυτοκίνητο μέσω WhatsApp

Η Nissan πουλά το πρώτο αυτοκίνητο μέσω WhatsApp

Η αντιπροσωπεία της Nissan στην Ισπανία πρωτοπορεί για μια ακόμα φορά, καθώς ήταν αυτή που έκανε την πρώτη πώληση μέσω Twitter, πριν από τέσσερα χρόνι...

Know How: Ανάρτηση PART XIV

Know How: Ανάρτηση PART XIV

Αφού είδαμε τη βασική αρχή λειτουργίας ενός τυπικού αμορτισέρ, βουτώντας βαθιά στις μπουκάλες και τα έμβολα του τον προηγούμενο μήνα, λογική συνέχεια ...

KNOW HOW: Ανάρτηση PART XIIΙ

KNOW HOW: Ανάρτηση PART XIIΙ

Όχι που θα είχε την αποκλειστικότητα ο κινητήρας μας: είδαμε τον προηγούμενο μήνα γιατί χρειαζόμαστε αμορτισέρ, είδαμε και πώς, αφού ιστορικά περάσαμε...

Know How: Ανάρτηση PART XII

Know How: Ανάρτηση PART XII

Όλα τα διάφορα ελατήρια  που είδαμε τους προηγούμενους μήνες το μόνο που καταφέρνουν μέσω της σκληρότητάς τους είναι να μην κινηθεί πολύ το αμάξωμα κα...

Know How: Ανάρτηση Part XI

Know How: Ανάρτηση Part XI

Η αντιστρεπτική ράβδος είναι ο κρυφός ήρωας της ανάρτησης: όλοι επενδύουν τον χρόνο τους, τις γνώσεις τους και φυσικά το budget τους σε ελατήρια-αμορτ...

Know How: Ανάρτηση Part X

Know How: Ανάρτηση Part X

Είναι όλα τα ελικοειδή ελατήρια κυλινδρικά..; Αμ δε… Για να φτιάξουμε ένα προοδευτικό ελατήριο, μπορούμε να παίξουμε μόνο με το πόσο αραιές ή πυκνές ε...

Know How: Ανάρτηση PART IX

Know How: Ανάρτηση PART IX

Είδαμε τι είναι η σταθερά του ελατηρίου ή αλλιώς το γνωστό μας spring rate, είδαμε σε ένα κλασικό ελικοειδές ελατήριο τι παράμετροι μπαίνουν στο παιχν...

Know How: Ανάρτηση Part VIII

Know How: Ανάρτηση Part VIII

Ωραίες οι ράβδοι στρέψης, ωραίες και οι σούστες, όλα αυτά τα εξαντλήσαμε τους προηγούμενους μήνες, αν όμως δεν οδηγείτε Formula 1, φορτηγό, σαξόραλλο ...

Know How: Ανάρτηση Part VII

Know How: Ανάρτηση Part VII

Τις βλέπεις από φορτηγά και κάρα μέχρι σε σύγχρονα, πανάκριβα και παντοδύναμα αμερικάνικα Supercar, οπότε δεν μπορεί να είναι ούτε αρχαία ιστορία ούτε...

Know How: Ανάρτηση Part VI

Know How: Ανάρτηση Part VI

Είδαμε τον Δεκέμβρη τα γενικά περί ελαστικών μέσων και ελατηρίων, οπότε κάποιων η όρεξη θα άνοιξε αμέσως για helpers, κομμένες σπείρες και πεντάποντα ...

Know How: Ανάρτηση PART V

Know How: Ανάρτηση PART V

Φάγαμε τέσσερις μήνες να μιλάμε για τις κινήσεις του αμαξώματος από το εμπρός στο πίσω κι από το αριστερά στο δεξιά βάσει των διαφόρων δυνάμεων, ροπών...

Know How: Ανάρτηση PART IV

Know How: Ανάρτηση PART IV

Γέρνει το κάρο σας ή δεν κουνιέται ρούπι..;;; Κι αν γέρνει, πόσο γέρνει..;;; Κι εφόσον γέρνει «τόσο», γιατί γέρνει «τόσο» κι όχι «άλλο τόσο» ή κατά «τ...