Τα υγρά των φρένων είναι ο «ριγμένος» του συστήματος φρένων ως προς τα «ουάου» και τα «και γ@μώ τα φρένα» επιφωνήματα του εαυτού σας, αλλά και των παρ...
Know How
Mιλάμε τόσους μήνες για υδραυλικές πιέσεις, για ιδανικές κατανομές, για μεταφορές δυνάμεων από το πεντάλ μέχρι τα τακάκια μέσω αντλιών και λοιπών βοηθ...
Εξηγήσαμε τον προηγούμενο μήνα τι σημαίνει η κατανομή της πέδησης στους δύο άξονες και πώς αυτή -ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της- μπορεί να επηρεάζει...
Θυμάστε στο Καράτε Κιντ που ο Μιγιάγκι φώναζε στον Ντάνιελ-Σαν «balance, have balance, not only for karate but for whole life...» (ισορροπία, έχε ισορ...
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Έχοντας δοκιμάσει όλες τις εκδόσεις του νέου Vitara, αυτό που σε εκπλήσσει με το συγκεκριμένο είναι η αμεσότητα στο γκάζι, αν και Diesel, αυτόματο και...
Είτε με το ποδάρι μας σκέτο είτε με την υποβοήθηση του σέρβο, που είδαμε τον προηγούμενο μήνα, σε κάποια φάση η μηχανική δύναμη πρέπει να μεταφερθεί σ...
Όχι κανέναν Παρτιζάνο, ούτε τον Μποντιρόγκα, αλλά αυτόν τον τύπο που έχει κατσικωθεί ανάμεσα στο πεντάλ του φρένου και στην αντλία του...Για κάποιους,...
Θυμάστε παλιά, στα παιδικά μας χρόνια, που, όταν τα φρένα χαλάγανε, φρενάραμε το ποδήλατο με το πόδι, βάζοντας το παπούτσι κόντρα στο πιρούνι να τρίβε...
Το πιο σημαντικό κομμάτι της πέδησης δεν ανήκει στο σύστημα των φρένων αυτό καθαυτό, αλλά στα …λάστιχα! Όλοι ξέρουμε εμπειρικά ότι η πρόσφυση μεταξύ δ...
Πριν δούμε πώς δουλεύει το κάθε διαφορετικό σύστημα φρένων από το πόδι μας μέχρι την επιφάνεια του δρόμου εξάρτημα προς εξάρτημα, πρέπει πρώτα να κατα...
Μία Ferrari 488 Pista κάνει το 0-300 σε 19,2 δευτερόλεπτα. Το ίδιο αυτοκίνητο κάνει το 300-0 σε 7,5 δευτερόλεπτα: ποιο από τα δύο είναι πιο εντυπωσιακ...
Μεταβλητός χρονισμός, μεταβλητό βύθισμα, μεταβλητή γεωμετρία τούρμπο, μεταβλητή γεωμετρία εισαγωγής κτλ. κτλ., όλα αυτά τα «μεταβλητά» ενός μοτέρ μπορ...
Πολλοί βιάζονται να θάψουν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης… Πολλοί λένε ότι έφαγε τα ψωμιά του… Πολλοί νομίζουν ότι, αφού οδεύει προς το τέλος του, όπο...
Κλείνουμε σήμερα (προς ανακούφιση του Κλιβανόπουλου..!) την επική πολυετή σειρά μας για τα τούρμπο, βλέποντας τις πιο ενδιαφέρουσες και σημαντικές τελ...
Αφού μάθαμε τα πάντα για το πώς και γιατί λειτουργεί ένα ή περισσότερα τούρμπο, καθώς και για την όλη διάταξη και για τα παρελκόμενά του, ένα πράγμα μ...
Με τα παράλληλης διάταξης τούρμπο τον προηγούμενο μήνα δεν μπλέξαμε αρκούντως τα μπούτια μας: ακόμα και σε σειριακή λειτουργία, τα δύο παράλληλα τούρμ...
Ένα τούρμπο είναι καλό, περισσότερα από ένα στο ίδιο μοτέρ, όμως, ακόμα καλύτερα..! Μέχρι τώρα υπερ-αναλύσαμε κάθε πιθανή μεγάλη ή μικρή πτυχή ενός το...