Τεχνικά

Know How: Turbo Part XXΙI

Know How: Turbo Part XXΙI

Χρησιμοποιήσαμε πολλές φορές τις φράσεις «anti-lag, μείωση turbo-lag, γρηγορότερο spoolάρισμα κτλ.» κατά τη διάρκεια της σειράς έως τώρα, αλλά κυρίως ...

Know How: Turbo Part XXXΙ

Know How: Turbo Part XXXΙ

Είδαμε τον προηγούμενο μήνα τι είδους δουλειά είναι αυτή που βάζουμε τη σκάστρα να κάνει και είδαμε και πώς μέσω της βασικής αρχής λειτουργίας της προ...

Οδηγούμε το νέο Honda Jazz e:HEV

Οδηγούμε το νέο Honda Jazz e:HEV

Ακόμα πιο πρακτικό, εξοπλισμένο αποκλειστικά με υβριδικό σύστημα και με μία νέα υπερυψωμένη έκδοση Crosstar, έρχεται στην Ελλάδα τέλη Οκτωβρίου με τιμ...

Know How: Turbo Part XX

Know How: Turbo Part XX

Της χαμηλής της πίεσης της φταίει η σκάστρα... ...φώναζε μια φορά κι έναν καιρό στο γραφείο ο Φονσό και όχι άδικα: αυτό το φαινομενικά απλό -σε λειτο...

Know How: Turbo Part XIX

Know How: Turbo Part XIX

Είδαμε πώς είναι το παραδοσιακό wastegate, είδαμε πώς είναι και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, αυτό ήταν λοιπόν όσον αφορά το κεφάλαιο «έλεγχος περιστροφή...

Know How: Turbo Part XVIII

Know How: Turbo Part XVIII

Η τσάκα, που κάναμε φύλλο και φτερό τον προηγούμενο μήνα, είναι τα «χτεσινά νέα». Είναι ο καθαρά μηχανικός τρόπος πρωτόγονου ελέγχου της πίεσης και βο...

Know How: Turbo Part XVII

Know How: Turbo Part XVII

Είτε μείνουμε με την εσωτερική wastegate είτε κάνουμε την υπέρβαση για εξωτερική, αφού ζυγίσουμε τα τεχνοοικονομικά βάσει των όσων περιγράψαμε τον προ...

Know How: Turbo Part XVI

Know How: Turbo Part XVI

Αυτό ακριβώς είναι η wastegate, τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο. Μία πόρτα που είτε ανοίγει και στέλνει υπέρθερμα καυσαέρια κατευθείαν στην εξάτμισ...

Know How: Turbo Part XV

Know How: Turbo Part XV

Είδαμε τον προηγούμενο μήνα τον πυρήνα του φίλτατου intercooler και τι θέλουμε από μία κυψέλη αέρος-αέρος. Ώρα τώρα να πάμε παραπέρα την κουβέντα περί...