Το μικρό roadster από τη Χιροσίμα αποτελεί αγαπημένο αυτοκίνητο των φίλων της οδήγησης, αλλά και της βελτίωσης, μιας και με το χαμηλό του βάρος, το εξ...
Mazda MX-5
Υπάρχουν στιγμές που ΟΛΑ πάνε στραβά! Και μόλις συμβεί κάτι τέτοιο όλοι βρίζουν την ώρα και την στιγμή, πολλοί εγκαταλείπουν την βελτίωση και το γυρνά...
Υψηλή ιπποδύναμη ή εκπληκτική οδική συμπεριφορά; Μοτέρ ροπάτο ή κιβώτιο –ποίημα; Δυνατό 18άμετρο ή γλείψιμο του apex; g στον διαμήκη ή στον εγκάρσιο ά...
Δεν ξέρω αν σας έχει τύχει ποτέ, εγώ πάντως το έχω αντιμετωπίσει δύο φορές μέχρι σήμερα. Τι αυτοκίνητο να πάρω; Hot-Hatch ή Miata;
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Κατά τη διάρκεια των κλινικών δοκιμών, ή αλλιώς «clinic tests», οι δυνητικοί πελάτες έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν, κάτω από άκρα μυστικότητα, το ...
Το αιχμηρό look του ΜΧ-5 ND ξεχωρίζει απ’ τα χαμογελαστά αδέρφια του. Τώρα όμως το κάνει και για έναν ακόμη σοβαρό λόγο, το νέο μοτέρ του που του δίνε...
Λες να είναι καλύτερος ο νέος χρόνος; Τουλάχιστον έτσι άρχισε να δείχνει!
Ξεχωρίζει στο δρόμο με τα semi-slicks, τους αεραγωγούς και το hardtop του, όπως θα έπρεπε να είναι μία πιο hardcore έκδοση του roadster της Mazda. Είν...
Μπορεί να μην έχουν άλογα που θα σε κολλήσουν στο κάθισμα, έχουν όμως ψυχή και είναι δύο ολοκληρωμένα ΜΧ-5 που μπορούν να σε κάνουν να χαμογελάς ασταμ...
Όλοι έχετε ακούσει να αποκαλούν τα ΜΧ-5 ως το αυτοκίνητο της κομμώτριας. Στο συγκεκριμένο όμως μία κομμώτρια δεν θα μπορούσε να κάνει πάνω από 3 μέτρα...
Ακούγοντας για 2,5kg/Ps, μεγάλη GTX και semislick, το μόνο πράγμα που δεν σου έρχεται στο μυαλό είναι το χαζοχαρούμενο χαμόγελο ενός Miata. Όταν πας μ...
Έστω ότι θέλεις ένα πιστάδικο MX-5. Οι επιλογές σου είναι οι εξής δύο: είτε το φτιάχνεις από την αρχή είτε βρίσκεις ένα έτοιμο και απλά το αγοράζεις. ...
Το Μazda MX-5 τέταρτης γενιάς επιτέλους είναι εδώ και οδηγικά είναι ίσως ό,τι καλύτερο έχουμε οδηγήσει με ανοιχτό αμάξωμα. Προσφέρει ξεκάθαρα οδηγική ...
Είναι δύο, είναι βελτιωμένα σε κάθε σημείο και μπορούν να σου προσφέρουν αμφότερα ατελείωτες ώρες διασκέδασης πίσω από το τιμόνι. Το ένα έχει τον εργο...
Ποιος θέλει ένα εξαιρετικό οδηγικά, διθέσιο, cabrio, πισωκίνητο, όμορφο, αξιόπιστο και οικονομικό αυτοκίνητο; Και ποιος δεν θέλει!;
Δοκιμάζουμε το μοναδικό στην Ελλάδα MX-5 NC 1.8, με το bolt on turbo kit της βρετανικής BBR. Τελικά, είναι τόσο καλό όσο διατυμπανίζουν οι αγγλάρες?
Με σχετικά περιορισμένες, αλλά - ιδιαίτερα στοχευμένες - επεμβάσεις, αυτό το NC «γυρνάει» στα Μέγαρα στο 1.10,9 min. Και ο χρόνος του συνεχώς πέφτει…