Το άγριο look του Fiesta ST πλέον ταιριάζει απόλυτα με την δύναμή του, αφού την διπλασίασε, τώρα δείχνει ξεκάθαρα ότι αυτή η καρότσα είναι ακόμη καλύτ...
Power Tests Ford Fiesta
Το άγριο look του Fiesta ST πλέον ταιριάζει απόλυτα με την δύναμή του, αφού την διπλασίασε, τώρα δείχνει ξεκάθαρα ότι αυτή η καρότσα είναι ακόμη καλύτ...
Έχουμε την τρέλα μας να θέλουμε γρήγορα αυτοκίνητα που καίνε πολλά λίτρα καύσιμο, ήρθε και ο πόλεμος να εκτοξεύσει την τιμή του καυσίμου ώστε να μας α...
Το Fiesta ST είναι το ιερό δισκοπότηρο των μικρών hot-hatch. Έχει φανταστική τιμή, είναι γρήγορο, έχει οδηγική συμπεριφορά για σεμινάριο και το συγκεκ...
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Οι μηχανικοί της Opel βάζουν τις τελευταίες πινελιές στην επόμενη γενιά Mokka, το οποίο θα είναι 120kg ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο και αναμέ...
Το Fiesta ST είναι το ιερό δισκοπότηρο των μικρών hot-hatch. Έχει φανταστική τιμή, είναι γρήγορο, έχει οδηγική συμπεριφορά για σεμινάριο και το συγκεκ...
Ferrari F8 Tributo και McLaren 720S. Οι κινητήρες τους είναι οι F154CG και Μ840Τ. Τι κοινό έχουν αυτά τα τέρατα με το 3κύλινδρο μοτεράκι από ένα μικρό...
O 1.0EcoBoost στο μικροσκόπιο, τι διαφορές έχει ένα ημιτελές Stage 1 απέναντι σε ένα ολοκληρωμένο Stage 1;
Ο τέλειος χαρακτηρισμός γι’ αυτό το αυτοκίνητο, αφού μπορεί να κινηθεί σε ρυθμούς δίλιτρου ατμοσφαιρικού, αλλά πληρώνει λιγότερο από τα μισά πάγια!
Η βελτίωση είναι κάτι που δεν σταματάει ποτέ. Δεν πέρασαν τρία χρόνια και δοκιμάζουμε ξανά το Fiesta ST του Μανώλη, αυτή τη φορά με περισσότερα άλογα ...
Η βελτίωση δεν έχει όρια. Ακόμα κι αν έχεις έναν μικρό και ταπεινό τρικύλινδρο, χιλιάρη κινητήρα, μπορείς να τον βελτιώσεις! Αρκεί βέβαια να μην έχεις...
Η Oval Blue βελτιώνει το πρώτο Fiesta ST 1.6 Ecoboost με Big Turbo στην Ελλάδα και το βάζει απέναντι στον ανταγωνισμό της μικρής κατηγορίας.
Class Leader! Δεν αναφέρομαι μόνο στο συγκεκριμένο, αλλά σε όλα τα Fiesta ST. Είναι το καλύτερο μικρό hot hatch, που μπορείς να αγοράσεις σήμερα και...
Αν ήταν όπλο, θα ήταν Kalashnikov! Αυτό, που όποιος το δει μπροστά του, του κόβονται τα γόνατα. Αυτό, που φτιάχτηκε για τον πόλεμο και μετά από αυτόν ...
Χίλια κυβικά, 99g/km CO2, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και 147PS. In your face κύριε Στουρνάρα!
Ήταν θέμα χρόνου να δούμε βελτιωμένο τον τρικύλινδρο χιλιάρη Ford Ecoboost, αλλά δεν περιμέναμε τέτοια διαφορά με ένα μόνο πρόγραμμα!