Τέρμα τα χαλαρά υβρίδια με τις χαμηλές πιέσεις! Εδώ έχουμε το πιο δυνατό T-JET/MultiAir που έχουμε δοκιμάσει ever!
Αττικης Γερακας / Abarth Punto
Έχουν γίνει αρκετά δημοφιλείς οι σκορπιοί στη χώρα μας. Πόσο κοστίζει να τους βελτιώσεις όμως; Δοκιμάζουμε και αναλύουμε δύο Abarth Punto με διαφορετι...
Δεν υπάρχει επαναληπτικός σε τέτοιες περιπτώσεις. Πρέπει να αποδείξεις τα λεγόμενά σου μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Τα λάθη κοστίζουν. Το πάτημα έγινε, ...
Γενικά αποφεύγω να παίζω με αρκτικόλεξα του στυλ RSέσει πολύ, Sky is the limit και πάει λέγοντας, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση οι δύο παραπάνω λέξε...
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Το Citroen C5 Aircross δέχεται ένα facelift προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό και να αντιμετωπίσει τα νέα μοντέλα της κατηγορίας του.
Γιατί? Γιατί, όταν βγήκε ο Multiair, όλοι έλεγαν ότι δεν βελτιώνεται, μέχρι που το ελληνικό δαιμόνιο κατάφερε το ακατόρθωτο. Έχουμε έναν κινητήρα δύσκ...
Τι μπορεί να συμβεί σε ένα Abarth Evo εάν πέσει στα «μαγικά» χέρια ενός φυσιοθεραπευτή? Μήπως να «απελευθερωθεί»?
Τι θα πάρουμε αν συνδυάσουμε έναν μηχανικό αεροσκαφών και ένα γρήγορο ιταλικό hatchback? Μα φυσικά το Abarth Punto EVO που βλέπετε μπροστά σας! Μπαίνε...
Όταν το απλό Punto το τσιμπήσει σκορπιός, γίνεται Abarth. Όταν τσιμπήσει σκορπιός το Abarth, τι γίνεται?