Έχουν γίνει αρκετά δημοφιλείς οι σκορπιοί στη χώρα μας. Πόσο κοστίζει να τους βελτιώσεις όμως; Δοκιμάζουμε και αναλύουμε δύο Abarth Punto με διαφορετι...
Βασίλης Μουρτογιάννης
Εκεί που νόμιζες ότι τα Fiat έχασαν το παιχνίδι στη μικρή κατηγορία, εμφανίζεται ένα 500αράκι να ταράξει τις ισορροπίες.
Πρώτη φορά δοκιμάζω αυτοκίνητο με γνώμονα κυρίως το στρίψιμο. Προσωπικά, θεωρώ ότι το Fabia είναι ό,τι πιο fun to drive έχω συναντήσει τώρα τελευταία!
Drift Car Sil80 vs EP3 Type-R Turbo
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Ένα Nissan Skyline R32 GT-R Nismo του 1990 με μόλις 7.200km στο οδόμετρο, περνάει από ένα καλό φρεσκάρισμα.
"Θα τερματίσω τον Renesis". Αυτό είχε σαν στόχο όταν ξεκίνησε να το βελτιώνει και πλέον είναι πολύ κοντά στο να το ολοκληρώσει.
Τα «σοβαρά» FWD είναι αυτά που δεν φοβούνται να πατήσουν από στάση. Εσύ, ξέρεις πολλά «σοβαρά» FWD;
Το πιο πολυφορεμένο “combo” στα 2.0TFSI έχει δικάσει πολύ κόσμο. Αν συνδυαστεί μάλιστα με κιβώτιο DSG, weight-reduction και «σωστά» λάστιχα, μπορεί να...
Νόμιζα ότι κυκλοφορούν ελάχιστα στη χώρα μας, δεν περίμενα ότι θα έβρισκα ένα στα λημέρια μου και μάλιστα βελτιωμένο!
Η δημιουργία της DS Automobiles, η οποία ενσωματώνει μία νέα αισθητική για το αμάξωμα, με βελτιωμένη αεροδυναμική και στόχο την ξεχωριστή σχεδιαστική ...
Υφασμάτινη οροφή, μόλις 1.200cc και λογικά σκεπτόμενος, θεωρείς ότι κάνει μόνο για περατζάδα στη Γλυφάδα να ανοίξει το μάτι. Nope!
Έπρεπε να πιάσουμε κάποια στιγμή και τον 20VT για Budget Test. Και τι καλύτερο από την πιο ολοκληρωμένη και «χρηστική» μετατροπή γι’ αυτούς τους κινητ...
Το Polo GTI του Βαγγέλη επιστρέφει στις σελίδες μας με νέο setup. Το είχαμε φιλοξενήσει πριν λίγους μήνες στη στήλη Budget Test σαν πρώτο στάδιο που ή...
Η πρώτη βελτιωμένη Lancia Delta T-Jet στις σελίδες του περιοδικού, ίσως και η μόνη παγκοσμίως με TD04 τουρμπίνα και μάλιστα «ξυραφιασμένη»!
Το τελευταίο Impreza STI περνάει από ένα light στάδιο βελτίωσης και, με ένα αρκετά λογικό κόστος, έχουμε κάτι αρκετά γρήγορο και ιδιαίτερα ολοκληρωμέν...
Δεν παίζονται τα άτιμα τα Impreza! Δεν είναι πολλά τα αυτοκίνητα που γράφουν μεσαία 12άρια στο 400άρι με στοκ turbo.
Είναι το πιο διαδεδομένο στάδιο βελτίωσης για τα ιταλικά T-jet και εδώ και καιρό ακούμε διάφορα για το πόσο κοστίζει και αν αξίζει. Ας το δούμε λίγο π...