Όχι, δεν θα μιλήσουμε για ζαχαροπλαστική σήμερα, αλλά για τα υλικά τριβής των τακακιών, την «πάστα» των τακακιών: είναι λίγο «μαύρη μαγεία» το όλο θέμ...
Γιώργος Παύλου
Ωραίες οι φανταχτερές τεράστιες δαγκάνες που είδαμε, αλλά όσο στιβαρές και άκαμπτες κι αν είναι, όσο πολλά και μεγάλα έμβολα κι αν έχουν, υπάρχει μία ...
Συνεχίζοντας σήμερα περί δαγκανών, το βασικό μας ερώτημα είναι: όσο περισσότερο …πολυπίστονες είναι τόσο το καλύτερο ή μήπως η ποσότητα δεν λέει και π...
Βαρεθήκατε τα γρήγορα hatchback και σας λείπει ο τρίτος όγκος ενός καλλίγραμμου, γρήγορου, ικανού αλλά συνάμα οικονομικού κουπέ..; Ε, λοιπόν, οι Κορεά...
Δοκιμές Αυτοκινήτου CarTest.gr
Στην έκθεση Retromobile του 2023, η Peugeot θα παρουσιάσει μία αναδρομή από το 401 μέχρι το νέο 408, αποτίνοντας φόρο τιμής στη «σειρά 4».
Την δάγκωσε...όχι ακριβώς τη λαμαρίνα, αλλά κοντά είμαστε: τον μεταλλικό ή, αν είστε πραγματικά βαρβάτοι, τον κεραμικό δίσκο. Αυτή είναι η δαγκά
ΟΚ, ΟΚ, θα φτάσουμε και στα δισκόφρενα-ταψιά, θα πούμε και για πελώριες δαγκάνες, αλλά τα φρένα ξεκίνησαν από πολύ διαφορετικό δρόμο: ένα δρόμο που όχ...
Τα υγρά των φρένων είναι ο «ριγμένος» του συστήματος φρένων ως προς τα «ουάου» και τα «και γ@μώ τα φρένα» επιφωνήματα του εαυτού σας, αλλά και των παρ...
Mιλάμε τόσους μήνες για υδραυλικές πιέσεις, για ιδανικές κατανομές, για μεταφορές δυνάμεων από το πεντάλ μέχρι τα τακάκια μέσω αντλιών και λοιπών βοηθ...
Εξηγήσαμε τον προηγούμενο μήνα τι σημαίνει η κατανομή της πέδησης στους δύο άξονες και πώς αυτή -ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της- μπορεί να επηρεάζει...
Θυμάστε στο Καράτε Κιντ που ο Μιγιάγκι φώναζε στον Ντάνιελ-Σαν «balance, have balance, not only for karate but for whole life...» (ισορροπία, έχε ισορ...
Είτε με το ποδάρι μας σκέτο είτε με την υποβοήθηση του σέρβο, που είδαμε τον προηγούμενο μήνα, σε κάποια φάση η μηχανική δύναμη πρέπει να μεταφερθεί σ...
Όχι κανέναν Παρτιζάνο, ούτε τον Μποντιρόγκα, αλλά αυτόν τον τύπο που έχει κατσικωθεί ανάμεσα στο πεντάλ του φρένου και στην αντλία του...Για κάποιους,...
Θυμάστε παλιά, στα παιδικά μας χρόνια, που, όταν τα φρένα χαλάγανε, φρενάραμε το ποδήλατο με το πόδι, βάζοντας το παπούτσι κόντρα στο πιρούνι να τρίβε...
Το πιο σημαντικό κομμάτι της πέδησης δεν ανήκει στο σύστημα των φρένων αυτό καθαυτό, αλλά στα …λάστιχα! Όλοι ξέρουμε εμπειρικά ότι η πρόσφυση μεταξύ δ...
Πριν δούμε πώς δουλεύει το κάθε διαφορετικό σύστημα φρένων από το πόδι μας μέχρι την επιφάνεια του δρόμου εξάρτημα προς εξάρτημα, πρέπει πρώτα να κατα...
Μία Ferrari 488 Pista κάνει το 0-300 σε 19,2 δευτερόλεπτα. Το ίδιο αυτοκίνητο κάνει το 300-0 σε 7,5 δευτερόλεπτα: ποιο από τα δύο είναι πιο εντυπωσιακ...