Αττικης Γερακας

Το νέο Citroen C3 είναι εδώ!

Το νέο Citroen C3 είναι εδώ!

Το Νέο Citroën C3 που ξεκινά την εμπορική του πορεία στη χώρα μας, είναι η εξέλιξη του παγκόσμιου best seller της Γαλλικής εταιρείας, που έχει σημειώσ...

DIESEL PART ΙII

DIESEL PART ΙII

O δρόμος του πετρελαίου είναι ολίγον τι διαφορετικός από αυτόν του μεταξιού. Αφού είδαμε ως τώρα αναλυτικά ολόκληρη την ειδική θεωρία καύσης του πετρε...

DIESEL PART ΙI

DIESEL PART ΙI

Τα προβλήματα που έχεις να αντιμετωπίσεις είναι πολλά όταν έχεις ένα μοτέρ χωρίς «μαέστρο» ανάφλεξης, δηλαδή χωρίς μπουζί. οι κατασκευαστές όμως ιστορ...

DIESEL PART Ι

DIESEL PART Ι

Όχι, κόντρα στους πρόσφατα εκφρασμένους πόθους των ενθουσιωδών πολιτών και πολιτικών μας, δεν γίναμε ξαφνικά Σαουδική Αραβία, ούτε πρέπει να τρέξουμε ...

ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΙII

ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΙII

Οκ, είδαμε πως ο κινητήρας παράγει την θερμότητα και πως το ψυκτικό υγρό μέσω του ψυγείου την αποβάλει, αλλά είναι δυνατόν τα πράγματα να είναι τόσο α...

ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΙΙ

ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ ΙΙ

Αφού υγρό και αέρας μονομάχησαν μέχρι θανάτου στο Ελ Πάσο (βλ. προηγούμενο τεύχος), το πρώτο ήταν μάλλον πιο γρήγορο στο τράβηγμα του εξάσφαιρου. Όμως...

ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ Ι

ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΥΞΗΣ Ι

Χιλιάδες βαθμοί Kελσίου, καμένες φλάντζες, κολλημένοι θερμοστάτες, παραφλού, μικρά ή μεγάλα ψυγεία, σκαραβαίοι με ανοικτά πίσω καπό, καπνοί, μπινελίκι...

ΜΠΟΥΖΙ PART II

ΜΠΟΥΖΙ PART II

Υπερπολύτιμα μέταλλα Το μοτέρ είναι γεμάτο από διάφορα πανάκριβα εξαρτήματα τα οποία ωστόσο, όλως περιέργως, είναι φτιαγμένα από «ποταπά» μέταλλα και...

ΜΠΟΥΖΙ PART I

ΜΠΟΥΖΙ PART I

Κεραυνός στο μοτέρ! Είναι πολύ φτηνό, αλλά μπορεί να προκαλέσει ζημιές χιλιάδων ευρώ στο κινητήρα. Φαίνεται απλό στο μάτι, αλλά κρύβει τόση τεχνολογί...